Thaila Skrevet 10. februar 2022 #41 Del Skrevet 10. februar 2022 Atle Antonsen, Nils Vogt, Alexia Bohwin, Alex Rosen, Aurora 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leela1 Skrevet 10. februar 2022 #42 Del Skrevet 10. februar 2022 Lars Berrum Tore Sagen Karl Ove Knausgård Aurora Else Koss Furuseth Siv Jensen Gunnhild Stordalen Lisa Tønne Bjørn Eidsvåg Harald Eia Aydun Lysbakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 11. februar 2022 #43 Del Skrevet 11. februar 2022 Adam Schjølberg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 11. februar 2022 #44 Del Skrevet 11. februar 2022 (endret) Murstein skrev (På 2/9/2022 den 13.19): Jenny Skavlan Jørgine /Funkygine Jakob Oftebro Omer Bhatti Linn Skåber Jørn Lier Horst 😃 Omer Bhatti hadde vært et interessant skue, ja. Og artisten Aurora - eller Paradise Aurora - gjerne begge Dama til Per Sandberg. Hege Schøyen OnklP Bernt Hulsker Linnea Myhre Vegard Harm Bård eller Vegard i Ylvis Thomas Gjertsen Even Kvam Endret 11. februar 2022 av Lawyam 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. februar 2022 #45 Del Skrevet 11. februar 2022 Thaila skrev (5 timer siden): Jeg hadde tenkt til å si Galvan Mehidi 😄 Ja han er kjempemorsom og kul 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. februar 2022 #46 Del Skrevet 11. februar 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja han er kjempemorsom og kul 😀 Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. februar 2022 #47 Del Skrevet 11. februar 2022 Sigyn skrev (5 timer siden): Enig! Og gjerne Sandeep! Tror også Iben Akerlie kunne vært gøy. Og Jacob Schøyen, Magnus Devold, Christian Mikkelsen... Håper på mer feelgood-stemning neste år enn det er i år, da må det snille og greie folk med 😁 Det tror jeg hadde blitt fint ja 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. februar 2022 #48 Del Skrevet 11. februar 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Hvem er det? En av Med All Respekt gutta (Abu, Sandeep, Galvan og Anders) 😊 Litt a la RadioResepsjonen 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 11. februar 2022 #49 Del Skrevet 11. februar 2022 (endret) Mtp på Radioresepsjonen; elsker Bjarte Tjøstheim. Idrettsfolk orker jeg ikke. Det er altfor mange av disse programmene hvor idrettsfolk konkurrerer allerede og de ødelegger ofte spenningen om hvem som vinner i utslagskonkurranser og som vinnere både når vi ser 71 gr Nord og Farmen Kjendis. De er heller ikke kjendiser; de er sportsutøvere.:( Endret 11. februar 2022 av Lawyam 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. februar 2022 #50 Del Skrevet 11. februar 2022 Lawyam skrev (Akkurat nå): Mtp på Radioresepsjonen; elsker Bjarte Tjøstheim Idrettsfolk orker jeg ikke. Det er altfor mange av disse programmene hvor idrettsfolk konkurrerer allerede og de ødelegger ofte spenningen om hvem som vinner i utslagskonkurranser og som vinnere både når vi ser 71 gr Nord og Farmen Kjendis. De er heller ikke kjendiser; de er sportsutøvere.:( Vil heller se en sportsutøver i farmen kjendis enn en influenser De er mer verdt å bli kalt kjendis synes jeg, skulle likt å se Ole Gunnar Solskjær eller Petter Northug i en sesong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. februar 2022 #51 Del Skrevet 11. februar 2022 En del idrettsutøvere er jo også gode underholdere da 😀 Lawyam skrev (7 minutter siden): Mtp på Radioresepsjonen; elsker Bjarte Tjøstheim. Bjarte hadde vært kjempegøy, han er helt fantastisk, men med tanke på angsten hans tviler jeg veldig sterkt. Han lot jo være å være med på Nytt På Nytt, Brille osv pga angst så da er nok reality utelukket ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. februar 2022 #52 Del Skrevet 11. februar 2022 Entern skrev (8 minutter siden): En del idrettsutøvere er jo også gode underholdere da 😀 Bjarte hadde vært kjempegøy, han er helt fantastisk, men med tanke på angsten hans tviler jeg veldig sterkt. Han lot jo være å være med på Nytt På Nytt, Brille osv pga angst så da er nok reality utelukket ☹️ Uff sosial angst er ikke kjekt å leve med 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 11. februar 2022 #53 Del Skrevet 11. februar 2022 Entern skrev (Akkurat nå): En del idrettsutøvere er jo også gode underholdere da 😀 Bjarte hadde vært kjempegøy, han er helt fantastisk, men med tanke på angsten hans tviler jeg veldig sterkt. Han lot jo være å være med på Nytt På Nytt, Brille osv pga angst så da er nok reality utelukket ☹️ Thomas Alsgård kan få lov og Mats Hansen burde blitt slengt inn som deltaker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykemule Skrevet 11. februar 2022 #54 Del Skrevet 11. februar 2022 Unni Lindell Anne B. Ragde Espen Nakstad Wasim Zahid Jon Almås Edward Schultheiss Lilli Bendriss Liv Signe Navarsete Og så får tv2 fylle opp med noen unge influensere/PH-deltakere etter eget ønske. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. februar 2022 #55 Del Skrevet 11. februar 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Uff sosial angst er ikke kjekt å leve med 😕 Angst er fælt 🙁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. februar 2022 #56 Del Skrevet 11. februar 2022 Lawyam skrev (Akkurat nå): Thomas Alsgård kan få lov og Mats Hansen burde blitt slengt inn som deltaker. Enig 😀 Jeg liker Mia Hundvin også, hun er morsom 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. februar 2022 #57 Del Skrevet 11. februar 2022 mykemule skrev (4 minutter siden): Unni Lindell Anne B. Ragde Espen Nakstad Wasim Zahid Jon Almås Edward Schultheiss Lilli Bendriss Liv Signe Navarsete Og så får tv2 fylle opp med noen unge influensere/PH-deltakere etter eget ønske. Det hadde vært gøy! Jeg er stor fan av Wasim Zahid 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 11. februar 2022 #58 Del Skrevet 11. februar 2022 Linda Eide 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBukser Skrevet 11. februar 2022 #59 Del Skrevet 11. februar 2022 Trygve Bauge Sven Høgda David Toska 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. februar 2022 #60 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBukser skrev (1 minutt siden): Trygve Bauge Sven Høgda David Toska Tror det hadde skapt svært sterke reaksjoner om toska ble med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå