Gå til innhold

Billige kontaktlinser på nett?


Gjest Gjest_Maria_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maria_*

Jeg bruker for tiden dagslinser av typen Softlens (litt usikker på hvilken type, har kastet esken). Vurderer å bestille på internett hvis det er noe å spare på det, jeg er student og har veeeldig lite penger om dagen.

Er det noen som har gode erfaringer med å handle kontaktlinsene på nett? Kan dere anbefale noen sider? Gjerne en som ikke tar alt for mye i frakt og sånn..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

www.lenses4net.com

Kjøp de vanlige pakkene, ikke de store som koster over 200 kr. Du kan godt bestille flere vanlige pakker samtidig. De registreres da som enkeltbestillinger og sendes hver for seg. Slik unngår du toll :) Har ikke sjekket om de har det merket du bruker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker for tiden dagslinser av typen Softlens (litt usikker på hvilken type, har kastet esken). Vurderer å bestille på internett hvis det er noe å spare på det, jeg er student og har veeeldig lite penger om dagen.

Er det noen som har gode erfaringer med å handle kontaktlinsene på nett? Kan dere anbefale noen sider? Gjerne en som ikke tar alt for mye i frakt og sånn..:)

Gå innom optikeren og få en lapp med alle linsedata på før du bestiller da, og sjekk flere butikker for å finne den som er billigst på akkurat din linse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig fornøyd med Lenses4net.com. Jeg bruker dagslinser, og de får jeg etter 2-3 dager. Man kan også velge mellom å få tilsendt faktura eller betale der og da på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...