Gå til innhold

Medisinsk abort. Får helt panikk her, hva er det her? *ekkelt bilde*


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok medisinsk abort igår, foster og morkake kom ut igår mente jordmora. Jeg spurte spesifikt om hele morkaka kom ut og det sa hun den gjorde. Hva i allverden er deg her da? Jeg har vært litt småsvimmel siden igår, men regner med det er vanlig etter cytotec og abort?

Veldig ekkelt bilde, men den bare kom ut i bindet, fikk ganske sjokk.. Rester av morkake? Slimhinne? Noen som vet?

Hvordan følte dere dere etter medisinsk abort? Jeg er i nedre grense jernmessig, så tok jerntabletter idag, mistenker det kanskje gjør meg svimmel. Blør relativt moderat siden igår, fyller ikke et nattbind om natten engang. Mensensmerter har kommet og gått litt, forsvant litt så fort denne klumpen kom ut, og så ble dem litt sterkere igjen nå.

 

Spoiler

Screenshot_20220208-183818_Gallery.jpg

 

Anonymkode: 6760f...068

Bildet er skjult. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koagulert blod… jeg måtte få ut en klump som var over 3 ganger større enn på bildet ditt ca 7 dager etter MA. 
Før legen tok den ut så hadde jeg faktisk rier (forklarte han ut ifra smertene) fordi kroppen prøvde å jobbe klumpen ut.

Når den var borte så følte jeg meg mye bedre!

Blødde selv veldig lite etter aborten, men det var nok fordi det hadde samlet seg opp. 

Anonymkode: 1ec91...3f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser ut som livmorslimhinne ja. 

Anonymkode: 73f63...aa3

Ja det må vel være det? Jordmor sa foster og morkake kom ut igår under aborten, den ble utført på sykehus. Regner med slimhinnen er ganske stor rundt 11 uker..

Fikk litt panikk istad😅😕

Anonymkode: 6760f...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Koagulert blod… jeg måtte få ut en klump som var over 3 ganger større enn på bildet ditt ca 7 dager etter MA. 
Før legen tok den ut så hadde jeg faktisk rier (forklarte han ut ifra smertene) fordi kroppen prøvde å jobbe klumpen ut.

Når den var borte så følte jeg meg mye bedre!

Blødde selv veldig lite etter aborten, men det var nok fordi det hadde samlet seg opp. 

Anonymkode: 1ec91...3f7

Dette er jo veldig tydelig ikke koagulert blod når man ser vev/slintrer i klumpen. 

Anonymkode: 73f63...aa3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koagler, kan være litt ekkelt når de kommer ut men normalt 

Anonymkode: 89a7b...696

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Koagulert blod… jeg måtte få ut en klump som var over 3 ganger større enn på bildet ditt ca 7 dager etter MA. 
Før legen tok den ut så hadde jeg faktisk rier (forklarte han ut ifra smertene) fordi kroppen prøvde å jobbe klumpen ut.

Når den var borte så følte jeg meg mye bedre!

Blødde selv veldig lite etter aborten, men det var nok fordi det hadde samlet seg opp. 

Anonymkode: 1ec91...3f7

Det kjenner på en måte ut som vev, altså som hud omtrent så tror det må være enten mer av morkaka eller livmorslimhinnen..?  Morkaka kom tydligvis ut hel igår ifølge jordmor, og det koagulerte blodet så litt annerledes ut trodde jeg? Det er såklart en del koagulert blod rundt den altså, tenker mest på det som er inni.

Anonymkode: 6760f...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enten barnet, rester av det eller morkaken. 

Anonymkode: 7a392...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Koagler, kan være litt ekkelt når de kommer ut men normalt 

Anonymkode: 89a7b...696

Men dette er jo som vev/hud, koagulert blod er jo kun blod? Minnes en sånn hinne sist jeg måtte ta cytotec etter MA, men den var litt tynnere sist.

Anonymkode: 6760f...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er enten barnet, rester av det eller morkaken. 

Anonymkode: 7a392...dd7

Neida. Livmorslimhinne ser slik ut.

Anonymkode: 370e0...a8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er enten barnet, rester av det eller morkaken. 

Anonymkode: 7a392...dd7

Fosteret så jeg var fullstendig ute igår.. noen som nevner slimhinnen her så mulig det er den. Den kom ut i etterkant sist jeg mistet også, men da var den så tynn.. tenker det må jo være det nå også. 

Hva er kjennetegn på om man har rester? Eller blodmangel? Har ikke blødd så grusomt mye siden igår, vanlig første dagene under mensen vil jeg kanskje si. Tar jerntabletter men er svimmel.. uff.. sikkert litt angst og fysisk sliten også..

Anonymkode: 6760f...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

 

hvorfor vil du egentlig vite hva det er?

Anonymkode: ea13b...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):
  Vis skjult innhold

 

hvorfor vil du egentlig vite hva det er?

Anonymkode: ea13b...010

Fordi jeg ble litt nervøs, redd det er enda mer rester. Men jordmor sa hele morkaka var ute så får stole på det.

Anonymkode: 6760f...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koagulert blod og slimhinner. Etter min fødsel «fødte» jeg en lignende men mye større klump. Var visst normalt mente de 🤯

Anonymkode: abccb...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn får jeg ut ved mensen av og til. Vondt!

Anonymkode: b59bb...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sånn får jeg ut ved mensen av og til. Vondt!

Anonymkode: b59bb...479

Da regner jeg med det er slimhinne som kom ut!😬

Anonymkode: 6760f...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...