Gå til innhold

dr hauschka og kviser


Gjest dr hauschka og kviser

Anbefalte innlegg

Gjest dr hauschka og kviser

Nå har jeg brukt rensekrem, ansiktsvann og flytende dagkrem + olje i noen uker og jeg blir bare verre og verre. Fra å være rimelig plaget med kviser i kinn, og litt her og der, har jeg nå utrolige utbrudd av sorte prikker, nupper og kviser. Spesielt i panne/tinning.

Skal det virkelig være slik? Andre som har opplevd dette? Jeg blir jo ikke bedre, det virker jo som om disse produktene tetter porene?

Er det en fase, eller er det bare meg som ikke kan bruke Dr Hauscka??? :sur:

Endret av Newt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har endret tittelen på innlegget ditt, brukernavnet får jeg dessverre ikke endret.

Newt-moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Ok, nå er jeg ikke så plaget med kviser i utgangspunktet, men har i det siste hatt en del smånupper og småkviser på hake og i pannen, så jeg lurer også på hva jeg skal gjøre. Har brukt Dr. H en god stund nå, så jeg tipper det heller ikke er en overgangsfase...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve en annen krem? Jeg er veldig fornøyd med Dr. Hauscha produktene. Har brukt de i ca to mnd. Kjøpte en liten prøve på rosekremen her om dagen, og den er bare helt fantastisk god! Den kjennes fet ut, men den blir ikke det når du får den på huden. Synes huden min har fått en fin glød av den også :) Jeg har forresten blandingshud. Pleier ofte å ha tørr og flassende hud på nese og hake, men det har jeg ikke hatt siden jeg begynte med DH. Har færre kviseutbrudd også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk litt mer kviser i starten, men tror det skyldes litt hardhendt klemming/massering av rensekremen. Nå masserer jeg cleansing cream veldig forsiktig inn, og har aldri hatt bedre hud.

Har derimot gått tilbake til Clinique ansiktsvann.. Fuktighetskrem fra dr H er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vanlig å få heller mer kviser i begynnelsen når man prøver ut et nytt produkt, må gi huden hvertfall en mnd før du ser forbedringer (snakker kun av erfaring)

+ du må IKKE overdrive. jeg bruker normaderm sånn rensegele til fjeset, tonic og krem, det står at man skal bruke det morgen og kveld, så jeg gjorde det i begynnelsen, det ble altfor mye for huden min, så jeg kuttet ned med tonicen til en gang om dagen (som regel kveld etter jeg har fjerna sminka)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også prøvd noen produkter fra Dr. H. Likte bare flytende dagkrem.

Rensekremen følte jeg ikke renset bra nok. :forvirret: Ansiktsvannet var heller ikke noe for meg - huden var ikke friskere eller renere (Clinique Clarifying Lotion #2 er mye bedre for meg , selv om det er mye alkohol i den). Oljen trådstarteren snakker om bare tørket ut huden min :sur: så jeg klarte ikke å bruke den lenge. Det er bra at det er å få kjøpt alt i små størrelser.

Det som hjalp meg virkelig mot kviser er RoC serien Purif AC, men dette merket er ikke å få kjøpt lenger (i hvertfall i Trondheim). :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve en annen krem? Jeg er veldig fornøyd med Dr. Hauscha produktene. Har brukt de i ca to mnd. Kjøpte en liten prøve på rosekremen her om dagen, og den er bare helt fantastisk god! Den kjennes fet ut, men den blir ikke det når du får den på huden. Synes huden min har fått en fin glød av den også :) Jeg har forresten blandingshud. Pleier ofte å ha tørr og flassende hud på nese og hake, men det har jeg ikke hatt siden jeg begynte med DH. Har færre kviseutbrudd også.

Har akkurat samme erfaring som deg! Jeg kjøpte krem og oljen etter å ha lest mye bra om produktene her inne på KG. Jeg har alltid sverget til dyre hudpleieprodukter,så ble positivt overrasket over at så "billige" produkter kan være så bra. Jeg har lik hud som deg og har lenge slitt med både tørr/flassende hud og kviser/sorte prikker. Jeg begynte å bruke kremen balndet med oljen hver morgen. Brukte av og til oljen om kvelden. Kremen lukter godt og gir myk og deilig hud som ikke blir tørr i løpet av dagen. Den trekker dog litt seint inn i huden synes jeg...

Oljen hjelper godt mot kviser. Har sett en del forbedring allerede.

Anbefaler begge produktene.

Mulig det er best å bruke alle hudpleieproduktene fra Dr. H,men jeg bruker rens fra annet merke-det går helt greit.

Et tips hvis du vil prøve produkter fra DR. H, er å kjøpe et prøvesett til 75 kr.

Det inneholder 2 ulike rens(melk og krem som lukter BAD!), toner og tre kremer.

:) Laila! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...