Gå til innhold

Dere som er våkne nå, hvorfor er dere oppe så sent?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 4.01):

Får ikke sove. Men kjenner at det ikke gjør saken bedre å bli sittende å lese på KG, blir opprørt over å se hvor mye nettmobbing det fins her inne. Pleier det ofte være mye mobbing her inne på nettene? Språket i disse ekle innleggene gir meg følelsen av at det er mange unge folk som mobber her inne? De burde fått hjelp😔

Anonymkode: 282c3...9f3

Jeg er enig med deg. Reagerer på det samme. Men jeg er av inntrykk av at det er litt eldre som holder på slik. Merker det på skrive måten osv. 35+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 4.01):

Får ikke sove. Men kjenner at det ikke gjør saken bedre å bli sittende å lese på KG, blir opprørt over å se hvor mye nettmobbing det fins her inne. Pleier det ofte være mye mobbing her inne på nettene? Språket i disse ekle innleggene gir meg følelsen av at det er mange unge folk som mobber her inne? De burde fått hjelp😔

Anonymkode: 282c3...9f3

Er sånn ofte og det er folk i alle aldre fra unge til godt voksne folk. Mon tro om de er sånn på ekte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg var sent oppe var fordi jeg var opptatt med å lese nyheter om sport, politikk og andre relaterte nyheter om underholdning på dagens.no. For på dagtid har jeg ikke tid til det på grunn av jobben min, så jeg vil gjøre det mest om natten. :)

Endret av MaryB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...