Gå til innhold

Dere som er våkne nå, hvorfor er dere oppe så sent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er uføre, så jeg har alltid dårlig døgnrytme, og er oppe hele tia på natta.


Men hva med dere andre?
Jobber dere, er dere arbeidsledig? Spiller dere hele natta?

Interesert i å høre 😄

Anonymkode: 52cff...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ammer! Håper vi skal fortsette å sove snart 🤞❤️

Anonymkode: 3af7f...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove pga mye tankekjør

Er ufør

Endret av Hanna Charlotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke sove. Men kjenner at det ikke gjør saken bedre å bli sittende å lese på KG, blir opprørt over å se hvor mye nettmobbing det fins her inne. Pleier det ofte være mye mobbing her inne på nettene? Språket i disse ekle innleggene gir meg følelsen av at det er mange unge folk som mobber her inne? De burde fått hjelp😔

Anonymkode: 282c3...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på jobb. Sitter lenge oppe når jeg har fri og ettersom døgnrytmen blir helt snudd når man jobber fulltid på natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jomfru og livet mitt er ødelagt pga det. Jeg har ingen verdi i denne verden og kommer til å dø alene. Ikke verdt å leve et slikt liv. 

Anonymkode: 3242c...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er jomfru og livet mitt er ødelagt pga det. Jeg har ingen verdi i denne verden og kommer til å dø alene. Ikke verdt å leve et slikt liv. 

Anonymkode: 3242c...de7

Hvis du er jomfru, har du jo vært det hele livet - hvordan kan livet ditt bli ødelagt av noe som har vært en konstant tilstand så lenge du har levd? Dessuten har alle mennesker verdi. Du også, selv om du ikke tror det selv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en søvndiagnose og jobber frilans, så styrer min egen arbeidstid. Endte opp med å se på curling, men burde egentlig ha sovnet nå. Kjenner at melatoninen begynner å funke. Natta!

Anonymkode: b5603...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tilkalle politiet eller brannvesenet eller noe hvis du bokstavelig talt er i uføre (ufremkommelig terreng) og du ikke mener du er ufør. 

:)

Jeg jobber.

Anonymkode: 4f15e...2d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten. Faster siden jeg skal opereres i morgen tidelig.

Anonymkode: 6241e...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg våkner av smerter vanligvis ca 2 timer etter at jeg sovnet. Da setter jeg meg gjerne i den beste stolen jeg har for å få litt endring og ender lett på nett mens jeg venter på å bli trøtt nok igjen. Går på AAP og venter på siste spesialisterklæring før det åpnes for å søke uføretrygd.

Anonymkode: fa1fd...5b8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Får ikke sove. Men kjenner at det ikke gjør saken bedre å bli sittende å lese på KG, blir opprørt over å se hvor mye nettmobbing det fins her inne. Pleier det ofte være mye mobbing her inne på nettene? Språket i disse ekle innleggene gir meg følelsen av at det er mange unge folk som mobber her inne? De burde fått hjelp😔

Anonymkode: 282c3...9f3

Da antar jeg du har en langt lavere terskel for hva som er mobbing enn hva jeg og endel andre har.

Anonymkode: 6241e...c7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er jomfru og livet mitt er ødelagt pga det. Jeg har ingen verdi i denne verden og kommer til å dø alene. Ikke verdt å leve et slikt liv. 

Anonymkode: 3242c...de7

Hva er gale med å bli levert tilbake i mint condition?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har Covid. Våknet med feber, og måtte ta paracet og nesespray. Får ikke sove igjen.

Anonymkode: b14c3...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da antar jeg du har en langt lavere terskel for hva som er mobbing enn hva jeg og endel andre har.

Anonymkode: 6241e...c7e

Mulig det. Det er også godt mulig at vi ikke har lest i de samme trådene😊

Anonymkode: 282c3...9f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småbarnsmor med veldig mye å gjøre før jobb og unge som våkner flere ganger om natten + minstemann som har bursdag i morgen så jeg har nok å gjøre 🙂

Anonymkode: 969bf...c6a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...