Gå til innhold

Dater du flere samtidig

Fremhevede innlegg

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja akkurat sånn er det ! Etter snart et år med denne mannen holder jeg på å bli gal. Jeg vet han liker meg (i fylla elsker han meg til å med, det har han ikke sagt edru da men han er glad i meg det har han sagt) Men, han vil ikke ha noe forhold tydeligvis. Forde det inkluderer datteren hans feks. 

Men han nye jeg liker er litt innunder exen enda, han er ferdig med henne det vet jeg, for det har han vært noen år. Men han har liksom ikke fått orden på livet mtp på barna osv. å har samvær i deres tidligere felles hjem.  

SÅ, alt suger litt og jeg faller så sjukt lett tilbake til han første… 

Anonymkode: 7a324...7ad

Dump han første i hvert fall. Dere søker ulike ting. Så lenge du har kontakt med han er det vanskelig å endre følelsene. 

Anonymkode: 5e0d4...b0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dump han første i hvert fall. Dere søker ulike ting. Så lenge du har kontakt med han er det vanskelig å endre følelsene. 

Anonymkode: 5e0d4...b0c

Prøver 🙈 men det er ikke så lett….

Anonymkode: 7a324...7ad

Skrevet

Jeg er forvirret her, når dere sier at dere dater flere samtidig, betyr det bare å treffe dem platonisk eller er det for sex også? Jeg mener selv at å treffe flere er ok, men ikke flere parallelle sex partnere, det hadde jeg ikke likt at daten min drev med. Men jeg er gammal kjerring jeg da, og foretrekker romantikk rundt sex, jaja.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 23.52):

Er det ok å date flere samtidig? Eller er det ufint?

Anonymkode: bafdb...7df

Nei, det er ikke ok, det er ufint 

Anonymkode: b3bd9...b69

Skrevet
gakk skrev (2 timer siden):

Jeg er forvirret her, når dere sier at dere dater flere samtidig, betyr det bare å treffe dem platonisk eller er det for sex også? Jeg mener selv at å treffe flere er ok, men ikke flere parallelle sex partnere, det hadde jeg ikke likt at daten min drev med. Men jeg er gammal kjerring jeg da, og foretrekker romantikk rundt sex, jaja.

Enig. Jeg har dratt på 3-4 forskjellige første dates i uka, men sex er ikke en del av det opplegget. Da vil jeg bli kjent først og dra på mange dates, slik at man ikke blir utsatt for en player som bare vil tømme seg. Selv om mange holder på med ons, og det får vel være opp til dem. 

Men man må treffe mange, og avvise mange før man møter på noen som man kjenner at man vil satse på. Snakker typ sommerfugler i magen.

Anonymkode: a8813...e0c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...