Gå til innhold

Dater du flere samtidig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det ok å date flere samtidig? Eller er det ufint?

Anonymkode: bafdb...7df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det ufint. Er det et spørsmål engang?

• Liker 6
Skrevet

Men jeg er jo ikke i forhold med noen av dem. Alle amerikanske datingguruer sier at damer må date flere menn samtidig …

Skrevet

Jeg dater to stykker. Han ene har jeg truffet mange ganger og er vel blitt litt forelsket. Men han er vanskelig å tyde og jeg mistenker at han bare bruker meg som tidsfordriv. Han andre har jeg bare truffet et par ganger og er absolutt den jeg burde satse på. Han virker veldig interessert i meg og virker som den med mest langvarig potensiale. Men jeg har ikke fått noen følelser for han og føler meg ikke begeistret.  Hva skal jeg gjøre?

ts

Skrevet

Dater ofte flere samtidig, ja.  Det er noe som heter at man ikke skal legge alle eggene sine i 1 kurv, hehe. Men om det blir seriøst med en av dem, så avslutter jeg selvfølgelig med de andre. Målet mitt er jo å finne en kjæreste.

Anonymkode: 06e49...66b

• Liker 2
Skrevet

Ateist logikk:

Ha sex med flere: bra

Gifte seg med flere: dårlig, kvinnefiendtlig, bakstreversk, inhumant

Anonymkode: bf99e...ab2

Skrevet

dater flere på en gang men kun en av de jeg kunne tenke noe mer en bare sex med.

Anonymkode: 13ec3...e7e

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke at folk gidder å date i det hele tatt. 

Anonymkode: 0eacc...60c

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ateist logikk:

Ha sex med flere: bra

Gifte seg med flere: dårlig, kvinnefiendtlig, bakstreversk, inhumant

Anonymkode: bf99e...ab2

Det er jo fordi man kan date flere så lenge de man dater er klar over det og det ennå er på et overfladisk stadie. Når og hvis det blir seriøst (og at man kanskje da gifter seg), så er man jo i et forpliktende forhold og holder seg til den ene. Hvis man ikke er enig i å ha et polyamorøst forhold, da. 

Hva er din logikk? 

Anonymkode: b56bd...922

• Liker 1
Skrevet

Mann her. Jeg synes ikke det er feil. Både kvinner og menn har en tendens til å miste gangsynet hvis man blir for opphengt i én person.  Problemet kommer jo, hvis man ikke greier å avslutte, og det er flere som tror de er i et forhold til samme person. 

Anonymkode: c6e0e...fdd

Skrevet

For oss som vokste opp før den digitale tidsalder husker det nesten var utenkelig å ha flere samtidig.

Den gangen kalte man det raskt kjæreste, nå heter det dates, kan pågå i måneder og er helt uforpliktende.

Jeg som er gammeldags ville ikke godtatt at daten min hadde sex flere, da hadde det vært bedre å date en prostituert uten følelser.

M49

Anonymkode: 97b70...38a

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det ok å date flere samtidig? Eller er det ufint?

Selvfølgelig er det ok, om man er åpen om det. Greit at datene dine selv Kan velge om de vil date en som dater andre eller ikke. 

• Nyttig 1
Skrevet

Ja selvfølgelig er det greit. Man må jo nesten daten flere for å faktisk finne seg en kjæreste nå til dags. 

Anonymkode: aa9a7...ece

Skrevet

Jeg dater fler samtidig, inntil det kjennes riktig og bare treffe en. Ligger bare med en av gangen.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg synes ikke noe om å date flere samtidig. Om jeg liker noen, så treffer jeg ham og kun ham. Ikke hundre andre samtidig. Om jeg får greie på at den jeg måtte date, dater andre samtidig, så tar jeg hatten min og går. Ikke interessert i slikt.

Anonymkode: b943c...f14

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Jeg synes ikke noe om å date flere samtidig. Om jeg liker noen, så treffer jeg ham og kun ham. Ikke hundre andre samtidig. Om jeg får greie på at den jeg måtte date, dater andre samtidig, så tar jeg hatten min og går. Ikke interessert i slikt.

Anonymkode: b943c...f14

Phuhh, godt å høre at jeg ikke er aleine😊

Anonymkode: 97b70...38a

Skrevet

Nei, liker ikke det. Det føles feil, og ærlig talt, ingen er åpne om det. Dere som dater flere samtidig, sier dere virkelig til dem at dere treffer flere andre?

Anonymkode: 48a1a...2bd

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er respektløst. Jeg forholder meg til en kvinne om gangen.

Anonymkode: e83bd...767

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke gjort dette, men ser for meg at om en skulle ha suksess med to eller fler som en ønsker å bli nærmere kjent med for så å ta et valg så bør en gjøre dette, men blir det kjærlighet ved første blikk med den første så kommer en ikke så langt.

Skrevet (endret)

Utroskap er jo ikke greit . Men i Tinderdatingens verden blir det nødvendigvis slik at du snakker med fler og møter kanskje Per på tirsdag og Petter på lørdag . Eller Pernille på onsdag og Pia på fredag. 

Møtes mann flere ganger og det blir kjemi osv så blir må man velge da 😊 Det er hvertfall det jeg tenker . 

Endret av FruR

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...