AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg tar vitamin tilskudd og proteintilskudd. Hører flere tar fibertilskudd. Hva med dere? Anonymkode: 8efa1...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. februar 2022 #2 Del Skrevet 6. februar 2022 Tran og ølgjær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Del Skrevet 6. februar 2022 D-vitamin. Fordi vinter. Anonymkode: d4993...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Del Skrevet 6. februar 2022 D vitamin Anonymkode: fac59...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Del Skrevet 6. februar 2022 D vitamin og jerntilskudd. Begge på resept fra lege Anonymkode: 62d84...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Del Skrevet 6. februar 2022 D vitamin Anonymkode: 3fbbb...d5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kemila Skrevet 6. februar 2022 #7 Del Skrevet 6. februar 2022 D-vitamin og magnesium+kalsium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 6. februar 2022 #8 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tar vitamin tilskudd og proteintilskudd. Hører flere tar fibertilskudd. Hva med dere? Anonymkode: 8efa1...ae8 Vitamin D og B , sink , magnesium og tran . Tar D pga påvist lavt . Pluss d er vinter , å man bør ta det i alle måneder m R i seg pga mangel på naturlig tilgang på d -vitamin når det er lite sol . Sink pga den øker celledeling / immunforsvar , å jeg har det travelt m å bli helt frisk etter covid . Tran har jeg alltid tatt . B for syn, hud & hår . Magnesium for å bedre d -vitaminopptak , bedre muskelfunkskjon, minske tretthet / utmattelse . Endret 6. februar 2022 av NiceOrNothing 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 6. februar 2022 #9 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg tar vitamin tilskudd og proteintilskudd. Hører flere tar fibertilskudd. Hva med dere? Anonymkode: 8efa1...ae8 Jeg tar elektrolytter før dager med tunge økter. Jeg svetter mye og trener i tillegg et sted uten ventilasjon. Går ikke tom på samme måten lenger som før jeg begynte med elektrolytter. proteintilskudd da jeg ikke har sjans til å dekke det jeg trenger igjennom kosthold alene. Kreatin. noen ganger blandet koffein+citruline malate som en PWO. Omega/tran Endret 6. februar 2022 av sicario Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrystalGold Skrevet 6. februar 2022 #10 Del Skrevet 6. februar 2022 D3 og folat (B9), på grunn av lave verdier. På vinteren tar jeg multivitamin også (da uten D3 og folat (B9) i seg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #11 Del Skrevet 6. februar 2022 D-vitamin, B-vitamin, biotin, magnesium, jern Anonymkode: dcfba...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #12 Del Skrevet 6. februar 2022 D-vitaminer og magnesium Anonymkode: cb948...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #13 Del Skrevet 6. februar 2022 Vitamin D3 (for immunforsvar og skjelettet) , B-kompleks (for syn, hud, hår og for nervesystemet), L-serin ( aminosyre for hjernen), omega-3 med multivitamin, L-teanin ( for stress, fokus og søvn), Magnesium (for skjelett, muskel og utmattelse), Ashwaganda (for stress) og MSM (for trening) Anonymkode: cc2b0...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. februar 2022 #14 Del Skrevet 6. februar 2022 Tran. Fordi jeg trenger D-vitamin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #15 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tar vitamin tilskudd og proteintilskudd. Hører flere tar fibertilskudd. Hva med dere? Anonymkode: 8efa1...ae8 Omega 3 med vit. D fordi det er vinter og fordi jeg aldri mer vil oppleve D vit mangel. Folsyre fordi jeg har mangel. Jern i perioder med store blødninger, da nivåene ligger i grenseland. Ellers er alle vitaminer og mineraler på et normalt nivå og jeg trenger derfor ingen andre tilskudd. Anonymkode: aba27...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #16 Del Skrevet 6. februar 2022 B12 og D pga mangel. Anonymkode: c39de...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #17 Del Skrevet 6. februar 2022 B12, jern, multivitaminer, kalsium, magnesium, biotin og tran. Alt på grunn av påvist mangel dessverre, jeg tar ikke en pille mer enn nødvendig 😅 Anonymkode: 5c14e...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smuti Skrevet 6. februar 2022 #18 Del Skrevet 6. februar 2022 Tar fast d-vitaminer, og akkurat nå folsyre pga påvist mangel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #19 Del Skrevet 6. februar 2022 D-vitamin fordi det var det eneste jeg hadde mangel på. Gidder ikke kaste penger ut av vinduet for å kjøpe piller jeg skal tisse ut, liksom. Anonymkode: bca08...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #20 Del Skrevet 7. februar 2022 B12, vit D, magnesium Anonymkode: 33102...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå