Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Ungen er i form!! Heldigvis.. :ler:

Men du, bruker man matpapir eller bakepapir for å stryke over nobbiperler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da bruker jeg det! Mener jeg har prøvd med den som ikke går, og da hang hele greine igjen i papiret.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...det er ikke noe særlig. bakepapir tåler jo varmen , men vet ikke hvordan det er med matpapir jeg :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen snuppi!!

Er så trøtt jeg at kan hende jeg ikke vet hva jeg skriver :ler:

Men du er jo pang igang med å planlegge skolegang og det er jo supert!!

Og fint å høre at det gikk bra hos legen! Men du har ikke jobb? Får du arbledighetstrygd? Da skulle du bare blitt sykemeldt for det tror jeg du har tjent mer på................Velkommen inn i Skyttes sykemeldte univers....!!

Hva skal du i helga da?! Jeg prøver febrilsk å ikke bli invitert på noe ikveld :ler:

For hvis jeg blir det så er det litt søkt å si nei når alle vet jeg er helt alene hjemme!!*knis'

Ha ei super helg vennen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du kan ikke bli invitert bort!! Du skal være sammen med meg!!

Jeg har ikke jobb nei, har jobba på vikariat og ekstravakter siden jeg ble utdanna i høst. Var ferdig med mine 20% i vikariat forrige mandag :roll: Sambo mente plutselig at jeg kunne levere sykemelding uten at jeg har jobb, men det kan jeg jo ikke. Kan ikke få sykemelding uten å ha fast stilling eller avtalt jobb?? :klø: Han mumla om noe jeg ikke skjønte men...Men han har bare vært sykemeldt to ganger i sitt liv,så han har ikke peiling.. :ler:

Trøtt jeg og!! Opp tidlig og hente tantebarn som nå nobber, og vil se Herbie når han er ferdig. Kanskje jeg skulle lagt meg på soffan da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, så bra at det gikk bra hos legen i går. Det er jo kanskje greit å ta en liten pause så kroppen får hentet seg litt inn.

Håper du får en fin helg, og en fin dag med tanteungen :)

:klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjør at han liker seg her, er at jeg har klare grenser. Tror mora er veldig styrete.. Og her har han få leker, men de han har er han veldig glad i. Jeg har for eksempel tre ødelagte mobiltelefoner som er det beste han vet! Og har vært det siden han var tre. Nå er han fem.

Den mest populære leka for tiden er et gammelt fotoapperat som ikke virker fordi glasset bak, der hvor man lissom ser inn på filmen, er knust. Men blitsen virker jo, og må trekke opp!! Så han går rundt hele dagen og tar bilder av alt. Men jeg slipper jo å kjøpe kjempedyre leker da!! :ler:

Deigen er satt, så får den stå i kjøleskapet en time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Høres ut som tanteungen din har det helt supert med deg! Og de beste lekene er jo helt klart de som ikke egentlig er leker. :) Ha en flotters dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var trolldeigen i ovnen, tante er streng for her MÅ vi gjør ferdig det vi har starta på altså :ler:

:overrasket: Nå har han spist to lomper med gulost. :klø: Det var en rar kombinasjon, og den første hadde han ketshup på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe...det er bra å være streng! Barna blir ikke mindre gla i deg forde...blir nesten mer tror jeg. Da vet de hvor de har deg lixom..

Høres merkelig ut, men merker det på jobben. Noen gange kan man bli såååå sint på en unge for noe den gjør, og så får jeg egentlig skikkelig dårlig samvittighet etterpå...men så kommer den samme ungen tilbake litt etterpå og vil sitte på fanget og koset og sier hvor glad han er i deg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Det høres koselig ut med besøk av tanteunge! Du er heldig som har noen å øve deg på. Det har ikke jeg, så jeg kommer til å være passelig klønete i starten... :overrasket:

Men jeg regner med at det går seg til! Chattes i kveld! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er rart det der... Tror de liker klare grenser, og litt frihet innenfor dem..

Formen da snuppa?? Stigende??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

formen er faktisk bedre nå ja...har jo så og si bare ligget i ro da, men kjennes bedre...og det er jo bra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du høres ut som en fantastisk tante som finner på så mye gøy (og likevel klarer å snike deg til KG-tid innimellom :ler: ) Ha en fin dag! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...