Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

:hoho:

Trodde det nesten bare var meg med D cup jeg!! Siden det ikke finnes noe mellom C og kjempedigreboobs....

Det finnes lissom grenser for hvor mye jeg har råd for en bh og, så blir til at man går rundt i gamle slitte isteden.. :sjenert:

Nå har vi spist middag, (skytte: les biff) og sambo ser på hopp.. jeg henger seffern her...

Jeg er rundt i dagbøkene deres, men har lissom ikke den store inspirasjonen til å skrive noe særlig, så jeg gir dere alle en stor :klem: her jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sabia

En Dumbo til her du, i bh kategorien :ler: Er nok flere av oss ja.. Jeg pleier å kjøpe litt dyre bher da, for syns de holder seg bedre og former puppene mye bedre!!

Lurt av deg å ta fri, godt å få tid til å hente seg inn litt tenker jeg. Sånt tar på altså!! Har ikke opplevd å miste selv, men vet jo at man blir sliten av psykisk triste og leie ting!! :klem: Så ta noen dager og kos deg litt ekstra, med verdens beste unnskyldning for å shoppe litt ekstra!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær
:tristbla:  Ja det er leit at spiren ikke klarte å klamre seg fast... Tårene sitter løst, men er en rar følelse, for er både glad og lei på en gang!! Jeg er taknemlig for at kroppen ordnet opp selv, fordi det mest sannsynlig ikke var levedyktig... Og jeg slipper utskraping og alt det medfører.

Jeg føler glede fordi vi har klart å bli gravide, og vi vet at det går. Men samtidig får jeg tårer i øynene når jeg tenker på det fordi vi var så glade. Så jeg kan sitte med en god følelse samtidig som tårene renner.. Er rart dette her..

Jeg har ikke fått med meg dette før nå, jeg! Det var kjempetrist å høre! :tristbla: Men jeg synes ikke de blandede følelsene dine er så rare. Det går jo godt an å være glad og lei seg på en gang - kanskje nettopp i en sånn situasjon! :klem: Og du virker utrolig positiv oppi alt, det tror jeg kan hjelpe dere videre!

Hilsen en annen som fikk et bedre liv med riktig BH-størrelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger også bh'er i litt større størrelser enn normalt. Bruker å kjøpe på ordentlig undertøysbutikk jeg. Selv om det kanskje er litt dyrere per bh så holder de seg mye lengre enn de man får kjøpt i kjedebutikkene. En god del av bh'ene mine har jeg hatt i 3-4 år, og de er fremdeles like fine. Og da synes jeg egentlig ikke at 3-400 kroner for en bh er så dyrt. Og jeg er student ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke de bhene som er "typisk" D bh... For der er det stort mellomrom mellom puppene, og man føler man har på seg tvanstrøye når man har den på.. Altså de som er brede bak også.. :ler: Kresen jeg... Ja, jeg vet det er verdt å betale litt for dem altså---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Enten så drømmer jeg eller så har kg forandret seg mens jeg lå på armen til sambo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Jeg blei også litt forvirra av "nye KG". Men jeg tror jeg kan vende meg til det! Ganske fint egentlig! :klappe:

Nyt kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sabia

Enten så drømmer jeg eller så har kg forandret seg mens jeg lå på armen til sambo

:ler: Jeg også måtte klø meg i øya når jeg kom inn på kg nå!! Håper bare det betyr at de ekstra ram eller hva det nå var som skulle komme, at det også har kommet, så det er slutt på treige-kg!!!! :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest 0

En Dumbo til melder seg :forvirret: Eller kanskje en DigerDumbo til og med... Jeg sliter iallefall veldig med å finne bh'er i riktig størrelse som ser bra ut... Jeg har et par fra lindex i 80D nå, men jeg får litt dobbelpupp etterhver så jeg tror de er hakket for små :forvirret:

Vanvittig frustrerende! At ikke butikkene klarer å kjøpe inn større størrelser. Pågangen har blitt større og større de siste årene, og nå er det jo vanlig å kjøpe seg så store pupper også...

nei nå må jeg si jeg misunner de med faste flotte A, Bog C pupper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Iss! Jeg har ikke vært på KG på noen dager, og har ikke fått med meg hva som har skjedd :( Utrolig trist, sender deg en vaaarm :klem: Syns du er tapper som tar det så bra, men det er som du sier, hvis dere har fått det til en gang, så får dere det til igjen.

Måtte le da jeg leste om BH-shoppingen din, det var som å lese om meg selv i forrige uke. Jeg ligger vanligvis på grensen mellom 75c og d, men nå som dem har vokst måå jeg ha d. Og det var helt umulig å finne. Jeg endte opp med en som ikke er vattert fra en undertøysforretning, og skal si mannen og jeg fikk oss en gooood latter da jeg tok den på meg under en tynn topp, og det var litt kaldt :-D Vi ble der og da enige om at det ikke blir flere ikke-vatterte topper på meg :)

Ønsker deg en riktig god dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Dumbo til melder seg :forvirret:  Eller kanskje en DigerDumbo til og med... Jeg sliter iallefall veldig med å finne bh'er i riktig størrelse som ser bra ut... Jeg har et par fra lindex i 80D nå, men jeg får litt dobbelpupp etterhver så jeg tror de er hakket for små :forvirret:

Vanvittig frustrerende! At ikke butikkene klarer å kjøpe inn større størrelser. Pågangen har blitt større og større de siste årene, og nå er det jo vanlig å kjøpe seg så store pupper også...

nei nå må jeg si jeg misunner de med faste flotte A, Bog C pupper....

:ler: Tydeligvis er det ikke bare jeg som leter frustrert i butikken!! Det er rart at de ikke øker utvalget, siden det er som du sier, flere som køper seg store pupper!! Vi vil jo ha pene bher vi og!! Ikke bare kjedelige tvangstrøyer!

Hei Iss! Jeg har ikke vært på KG på noen dager, og har ikke fått med meg hva som har skjedd :( Utrolig trist, sender deg en vaaarm  :klem:  Syns du er tapper som tar det så bra, men det er som du sier, hvis dere har fått det til en gang, så får dere det til igjen.

Måtte le da jeg leste om BH-shoppingen din, det var som å lese om meg selv i forrige uke. Jeg ligger vanligvis på grensen mellom 75c og d, men nå som dem har vokst måå jeg ha d. Og det var helt umulig å finne. Jeg endte opp med en som ikke er vattert fra en undertøysforretning, og skal si mannen og jeg fikk oss en gooood latter da jeg tok den på meg under en tynn topp, og det var litt kaldt  :-D  Vi ble der og da enige om at det ikke blir flere ikke-vatterte topper på meg :)

Ønsker deg en riktig god dag  :klem:

:klem: tilbake... :cry: Ja det er trist, men nå må vi bare se fremover... Det er trist fordi det var så ønsket, men samtidig bra når det tydeligvis var noe galt.. En fattig trøst, men det hjelper.. Selvfølgelig har jeg mine øyeblikk da jeg er bare trist, men så går det over det og!!

Nei nå må jeg spise litt og rydde opp etter middagen igår.. og så begynner oprah og.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...