Gjest Epona Skrevet 4. mars 2006 #1401 Del Skrevet 4. mars 2006 Der har du flyttet til graviditetsdagbokforumet! Flott, for nå er det her du hører hjemme!! KJempegøy!!! Flott at du tar det helt med ro! Ikke sikkert det er noe farlig med litt blod, men best å ta alle forholdsregler. Håper helgen går fort, og at det ikke kommer mer blod, og at du får sjekket det ut på mandag! Stor klem til gravide Iss fra gravide Epona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #1402 Del Skrevet 4. mars 2006 Takk linkri!! Ja er skremmende å blø altså, men etter som mer jeg hører så har vel nesten alle blødd litt... Det skal bli så morro å gå gravid sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 4. mars 2006 #1403 Del Skrevet 4. mars 2006 Har ikke fått somla meg inn hit før nå jeg... Gratulerer!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. mars 2006 #1404 Del Skrevet 4. mars 2006 Just checking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. mars 2006 #1405 Del Skrevet 4. mars 2006 Gratulerer så masse med spire i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #1406 Del Skrevet 4. mars 2006 Takk jenter!! Dagen har gått fort, leieboer har vært på besøk et par timer.. vi har spist pizza og prata skit.. Ble tilslutt til at vi fortalte det til han.. Var vanskelig å rettferdiggjøre at jeg lå ganske frisk og rask på soffaen, når jeg hadde lovt å ta med guttungen hans på cirkus.. Men han ble jo bare kjempeglad, og det er greit at han vet dersom noen skulle skje.. Så slipper vi å fortelle det da, siden vi er så gode venner med han.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #1407 Del Skrevet 4. mars 2006 :klø: Sitter og titter litt på sånn termin ting, og da må jeg ha sykluslengden min jeg har hatt oktober: 24 dager november: 31 dager desember: 29 dager januar: 28 dager Hvor lang syklus skal jeg da velge for kalkulatorene???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. mars 2006 #1408 Del Skrevet 4. mars 2006 Regn ut gjennomsnittet!! Det måtte jeg bare gjøre siden mine sykluser varierte så voldsomt! Greit å fortelle han det ja,er litt greit å slippe å "lyve" for folk man ser fler ganger om dagen! Hvordan går det med deg nå? Har det slutta helt å blø? Sambo ser på Boretslaget og jeg syns liksom ikke det er så spes morsomt.... Ikke helt min humor! Jeg har min egen helt sære humor jeg vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #1409 Del Skrevet 4. mars 2006 Ja greit å ikke lyve når han er innom her mange ganger om dagen!! Ser på tertitten vi og!! har besøk av lucky og vi koser oss. synes det er litt morsomt jeg da!! Neeeeei, ikke slutta å blø. Blør littegrann jevnt og trutt. Men ingen smerter enda da! bare mensen mage lissom.. Men kunne godt slutta å blø da... best det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 4. mars 2006 #1410 Del Skrevet 4. mars 2006 Siden vi klarte å brøle vekk tanta kan vi kanskje brøle vekk dissa småblødningene også? Jeg prøver i alle fall. :frustrert: :frustrert: :frustrert: Håper at de peller seg vekk snart så du slipper å være bekymra. (Selv om det nå bare er litt siden blødningene som oftest er ufarlig.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 4. mars 2006 #1411 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg hjelper til i brølekoret! Håper dette går bra! Det gjør det sikkert - men det er nok klokt å ta det med ro likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #1412 Del Skrevet 4. mars 2006 søte dere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #1413 Del Skrevet 5. mars 2006 Nå er jeg på vei i seng Har blødd litt mer ikveld, men ikke i voldsomme mengder... Håper jeg blør mindre i mårra.. Dagen idag har gått fort uten de altfor store bekymringene (bortsett fra starten da...) Har hatt sambo hjemme hos meg hele dagen, besøk fra leieboer, andre som har stukket innom i fem minutter og lucky har jo vært her to ganger.. Håper dagen i mårra går like bra! Og at formen er stabil eller synkende.. Så får jeg ta en tur på volvat senteret på mandags morgen. Er ikke der jeg har lege, men tante jobber der, og føler meg trygg der.. Selv om det koster litt da.. Men vil heller ta turen dit enn frem og tilbake mellom fastlege og sykehus og ventetid og sånn.. Mye koseligere på Volvat!!!! til alle dere herlige søte skjønne som titter innom her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 5. mars 2006 #1414 Del Skrevet 5. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. mars 2006 #1415 Del Skrevet 5. mars 2006 Hvordan er det med deg i dag da snuppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #1416 Del Skrevet 5. mars 2006 Til nivea og Lucky!!!! Joda, formen er bra den!! Egentlig ingen forandring i det hele tatt. Har blødd i natt også, tror det hverken er mer eller mindre..... Blir nok soffan idag også, lese litt og se ut i kulda... Nå spiser jeg deilig frokost! Ciabatta med salat, ost og slangeagurk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 5. mars 2006 #1417 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei Iss! Det er sikkert lurt å ta det litt med ro i dag. Håper formen holder seg bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. mars 2006 #1418 Del Skrevet 5. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #1419 Del Skrevet 5. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. mars 2006 #1420 Del Skrevet 5. mars 2006 GÅÅÅÅÅ VEKKKKK DUMME DUMME BLØDNINGER!!!!!!!!!!!!!!!! Bra du kan dra på Volvat imorgen ja! Skal krysse alt for deg vettu! Det skal gå bra!! PS;Lykke til med fugleinfluensakjemperyggvondten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg