iss Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #1381 Del Skrevet 4. mars 2006 Våkna i dag og da jeg gikk på do kom det litt blod og slim.... Ringte legevakta og han ba meg bare holde meg i ro og kontakte egen lege dersom ikke jeg måtte skifte bind ofte. Skulle ringe ned dersom jeg blødde mye.. Jeg kan lissom ikke ligge rett ut helt til mandag!! :klø: Håper det stopper altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. mars 2006 #1382 Del Skrevet 4. mars 2006 uff så leit å høre da! Krysser fingrene for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #1383 Del Skrevet 4. mars 2006 Fant et sted på nettet: "- Blod kan tyde på spontanabort, svangerskap utenfor livmoren eller andre problemer. Men en blødning behøver ikke å bety noen trussel mot svangerskapet i det hele tatt. Det er mange mulige grunner til blødning tidlig i svangerskapet. For eksempel at egget graver seg ned eller at det brister en liten blodåre i livmorslimhinnen eller livmorhalsen. En fjerdedel av alle gravide opplever det, og ofte kan vi ikke påvise årsaken til slike blødninger. Men selv om årsaken kan være en bagatell, må du aldri unnlate å oppsøke lege hvis du får blødninger. " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. mars 2006 #1384 Del Skrevet 4. mars 2006 Nettopp! Der ser du! Det behøver ikke være farlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #1385 Del Skrevet 4. mars 2006 "Omkring tyve prosent av alle gravide har i løpet av svangerskapets første tre måneder en blødning. Blødningen kan være ledsaget av menstruasjonslignende smerter. Etter en slik hendelse fortsetter som regel graviditeten uten komplikasjoner, og hos færre enn tretti prosent ender det med abort. Det er imidlertid noe økt risiko for komplikasjoner senere i svangerskapet. Selv om økningen er beskjeden anbefaler man at kvinnen får tilbud om hyppigere kontakt med legen eller jordmoren resten av graviditeten. I tillegg er det fint om kvinnen legger vekt på trivsel for seg og fosteret ved et sunt levesett fysisk og psykisk." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #1386 Del Skrevet 4. mars 2006 Så nå formaner sambo meg i seng... Jeg får lov å ha med pcen da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #1387 Del Skrevet 4. mars 2006 Glemte å si at det var -17 grader da jeg stod opp idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 4. mars 2006 #1388 Del Skrevet 4. mars 2006 Må ta godt vare på babyen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #1389 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Jo mer jeg leser rundt jo mer rolig blir jeg.. Har jo ikke voldsomme blod-mengder, bare litt. Er bare kjedelig å måtte ligge helt i ro når været er såååå nydelig og jeg og lucky skulle på bliblioteket idag!!! Kjedelig...... Glemte å skrive at jeg har nesten ingen smerter da, bare murring... Det må vel være bra?? leste at dersom man spontanaborterer skal det komme sterke smerter i tak.... Endret 4. mars 2006 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 4. mars 2006 #1390 Del Skrevet 4. mars 2006 Håper det går bra med deg og nurket, og at blødningen stopper snart... Men som du selv har funnet ut så trenger ikke små blødninger å tyde på noe galt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. mars 2006 #1391 Del Skrevet 4. mars 2006 Det går nok bra ja..kan jo være mange ufarlige grunner til blødning! Håper det slutter snart da, så du slipper å bekymre deg i det hele tatt og kan hoppe og danse fordi du er gravid!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 4. mars 2006 #1392 Del Skrevet 4. mars 2006 Hei Iss! Kjedelig at du skulle måtte engste deg over dette i begynnelsen av svangerskapet. Det er mange som får slike blødninger i begynnelsen av svangerskapet uten at det betyr noe. Det går nok bra skal du se! fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. mars 2006 #1393 Del Skrevet 4. mars 2006 Ligg og slapp av du! Nyt helga i senga og bli vartet opp av kjæresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. mars 2006 #1394 Del Skrevet 4. mars 2006 Slapp av og ta det med ro. Så ringer du legen på mandag og ber om henvisning til UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. mars 2006 #1395 Del Skrevet 4. mars 2006 Vennen...Nå er det bare å ligge skinnflat ja! Dette skal gå så bra så! Men det er bare lov å stå opp for dobesøk nå!! Den lille spiren skal klore seg hardt fast nå... Tenker på deg hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaL Skrevet 4. mars 2006 #1396 Del Skrevet 4. mars 2006 Ta det med ro. Blødninger tidlig i svangerskapet er svært vanlige og betyr som regel ingen ting. Hvis det var bare litt og ikke gjorde vondt, er det sannsynligvis ingen fare på ferde. Det er ingen grunn til å ligge i senga. Spontanaborter på et tidlig stadium skyldes i de fleste tilfeller feil på fosteranlegget - det ville uansett ikke blitt et levedyktig barn, og da hjelper det ikke å legge seg til sengs. Det kan i noen få tilfeller hjelpe på de som aborterer seint (2. trimester) gang etter gang , men ved fem uker - neppe. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #1397 Del Skrevet 4. mars 2006 til dere som har vært innom!!! Ligger på soffan og tar det helt med ro. Sambo passer på meg, og han er helt overbevist om at dette går bra. Vi har lest litt på nettet og er jo vanlig å blø lit!! Lucky har vært på besøk og det var super koselig Ho hadde kjøpt en bok til meg og..... Magen min er som en mensen mage, med murringer.... Ingen smerter foreløpig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 4. mars 2006 #1398 Del Skrevet 4. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 4. mars 2006 #1399 Del Skrevet 4. mars 2006 GRATULERER ISS!!!! Angrer på at jeg ikke var innom nett i går, for jeg gikk jo glipp av all morroa!!! Så morro!!! Jeg også blødde litt i starten. Rundt uke 6 tror jeg, og jeg kjenner meg så godt igjen!! Ble jo livredd jeg! Og jeg hadde også mensenmurringer, har noen av de enda også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. mars 2006 #1400 Del Skrevet 4. mars 2006 ...og som du kanskje husker, så blødde jeg også. Og nå sitter jeg jo her med min nydelige prins Godt å høre at sambo tar vare på deg, da! Så forresten badekaret deres på msn - NICE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg