Daria Skrevet 3. mars 2006 #1281 Del Skrevet 3. mars 2006 (av dere...) Den var ikke med...... Da må dere vente til kl 1630!!!!! Så jeg får kjøpt meg ny!! Fatt mot jenter!!! ← Godt jeg allerede hadde tenkt å jobbe sent i dag da... Overfalt du den stakkars postmannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. mars 2006 #1282 Del Skrevet 3. mars 2006 uff uff.... nå må jeg ta meg en pustepause jeg. Du kommer med oppdatering i ettermiddag da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1283 Del Skrevet 3. mars 2006 Tydeligvis så har det snødd for mye mellom oslo og fredrikstad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1284 Del Skrevet 3. mars 2006 Godt jeg allerede hadde tenkt å jobbe sent i dag da... Overfalt du den stakkars postmannen? ← Han var borte før jeg fikk kloa i han.... Best for han! uff uff.... nå må jeg ta meg en pustepause jeg. Du kommer med oppdatering i ettermiddag da eller? ← Ja ikke glem å pust!! Skal hente sambo og da svipper jeg innom og kjøper en ny... Så du får stikke innom i ettermiddag! Håper middagen smaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. mars 2006 #1285 Del Skrevet 3. mars 2006 Håper middagen smaker! ← Takk for oppskriften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. mars 2006 #1286 Del Skrevet 3. mars 2006 Nettlesern min kræsja når jeg hadde kommet til innlegget "NÅ SER JEG POSTMANNEN!" Da blei jeg sånn: Men nå må jeg jo vente i to timer til...?! Jaja. Får krysse fingrene igjen, da. Knøttet sparker og hilser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 3. mars 2006 #1287 Del Skrevet 3. mars 2006 Nææææi! IKKE MED! Bra du skal ut og kjøpe en ny, nå er vi litt FOR nysgjerrige her, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1288 Del Skrevet 3. mars 2006 Da var det nok dramatikk!! Fortsettelse følger om to timer..... Stay tune... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 3. mars 2006 #1289 Del Skrevet 3. mars 2006 Nei, og nei og nei!!!! Det går jo ikke an, her venter vi hele morgen, og den er ikke med Du må skynde deg og kjøpe en selv , løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 3. mars 2006 #1290 Del Skrevet 3. mars 2006 vente enda mer?.... UTÅLMODIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. mars 2006 #1291 Del Skrevet 3. mars 2006 WEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! Steike som jeg har lest for livet gjennom de siste sidene nå!!! Forb**** postverket!!! Lim og tjære under skoa på dem altså!! En og en halv time igjen!!!!!!!!!! Føler så veldig for å banne så mye når jeg blir så spent!!! Er jo helt uutholdelig!!! Så er det jo fredag!!!!!!!! Det må ikke glemmes!!! Og jeg er hjemme alene ikveld så det blir sånn "hjemme alene og feirer Iss idol chat.........!" Fort deg å hent mannen og ny test nå da!!!! *smellkyss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1292 Del Skrevet 3. mars 2006 Gleder meg til idol chat!!! Og posten er jo heeeelt tragisk... Så da må jeg ta det i egne hender og løpe og kjøpe.. Men kjenner jeg sambo rett så må han vel ha en test i mårra og, og da kommer den vel i posten.. Han vil ikke tro på meg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. mars 2006 #1293 Del Skrevet 3. mars 2006 Dårlig altså.. Her betaler jeg masse penger i proto og så klarer de ikke 10 mil på et og et halvt døgn en gang! Dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. mars 2006 #1294 Del Skrevet 3. mars 2006 Hallo? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1295 Del Skrevet 3. mars 2006 Pakken lå i postkassa da jeg kom hjem. Så den må nok ha havnet hos naboen Så nå har jeg to digitale clearblue tester og to vanlige av et annet merke... Men nå er spørsmålet om jeg skal teste fra morgenurinen fra i morges, eller ta ny prøve..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. mars 2006 #1296 Del Skrevet 3. mars 2006 Jammen så ta en test da, kvinne!!! :ler2: :ler2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. mars 2006 #1297 Del Skrevet 3. mars 2006 Men nå er spørsmålet om jeg skal teste fra morgenurinen fra i morges, eller ta ny prøve..... Hva med en av hver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 3. mars 2006 #1298 Del Skrevet 3. mars 2006 Hva med en av hver? ← HELT ENIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. mars 2006 #1299 Del Skrevet 3. mars 2006 ser at du skrive nå............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 3. mars 2006 #1300 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) TEST!!! Ta en digital og en vanlig!! Så har du to til i morgen tidlig hvis mannen fortsatt ikke tror på det! Endret 3. mars 2006 av cons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg