iss Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #1161 Del Skrevet 1. mars 2006 Den jeg tok nå var en jeg kjøpte i dag, new generation. Fordi jeg visste at jeg måtte ha en bra pga. testen hos legen.. Har murringer og.. og litt spotting eller hva det kan kalles. så vi får se!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #1162 Del Skrevet 1. mars 2006 Sambo så på testen og mente det var en innbilt strek. Men han hadde ikke for vane å ta sånne tester, så han visste ikke... Men gutter må vel ha den lysende streken for å skjønne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. mars 2006 #1163 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg har pakket inn den digitale og satt på adresse og frimerker! Går i posten i morgen tidlig. Reiser forbi flere kasser så da bør du ha den i overimorgen. Det er to tester igjen der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #1164 Del Skrevet 1. mars 2006 Du er bare så snill du!! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg!! Tenk tenk tenk om vi kan gå gravide samtidig... Men er jo ikke sikkert enda da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #1165 Del Skrevet 1. mars 2006 OJOJ!! Nå er det på tide med en masse masse vibber skjønner jeg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. mars 2006 #1166 Del Skrevet 1. mars 2006 VIBB VIBB VIBB!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #1167 Del Skrevet 1. mars 2006 Mensenmurring og svak brun utflod.... Skal vente til testene til liv kommer frem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. mars 2006 #1168 Del Skrevet 1. mars 2006 Neineineineinei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #1169 Del Skrevet 1. mars 2006 Det er sånn jeg har hatt hele tiden... Rare greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1170 Del Skrevet 2. mars 2006 Klarte selvfølgelig ikke å la være å bruke den siste testen jeg fikk av søndagsengel idag.... Jeg mener at streken er blitt sterkere!!! Men jeg jubler ikke før jeg har testet med testen liv skal sende... Men samtidig tror jeg at jeg vet.... Har ikke fått mens, bare fortsetter å spotte svakt lysebrunt Puppene er kjempe ømme.. Det stikker i underlivet, som regel i tak...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 2. mars 2006 #1171 Del Skrevet 2. mars 2006 så morro da! Krysser fingrene for deg! Håper de testene du får av søstra kommer i posten fort da, og at de bare lyser GRAVID etter at du har testet! Å det må være artig å gå gravid sammen med noen! Det vil jeg! Men jeg skal ikke ha barn på mange år ennå da! Men lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1172 Del Skrevet 2. mars 2006 Du må ha verdens snilleste søster, og vi satser på at den lyser gravid den testen.. Hadde vært moro å gå gravid sammen med liv... Håpe håpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 2. mars 2006 #1173 Del Skrevet 2. mars 2006 Kommer jo til å følge med her, jeg nå. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. mars 2006 #1174 Del Skrevet 2. mars 2006 Å, så moro iss!! Jeg håper virkelig det har klaffet!! Leon er også kjempeglad for at han kanskje skal få enda en ny venn eller venninne som er født i 2006! :grine2: (ja, det kom faktisk et lite smil da jeg fotalte ham det!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. mars 2006 #1175 Del Skrevet 2. mars 2006 Blir like spent hver gang jeg ser du har postet nå... *håper på positiv test i morgen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1176 Del Skrevet 2. mars 2006 Kommer jo til å følge med her, jeg nå. Spennende! ← Er spennende nå ja! Å, så moro iss!! Jeg håper virkelig det har klaffet!! Leon er også kjempeglad for at han kanskje skal få enda en ny venn eller venninne som er født i 2006! :grine2: (ja, det kom faktisk et lite smil da jeg fotalte ham det!) ← Jeg skal gjøre mitt for at han skal få en liten venn eller venninne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. mars 2006 #1177 Del Skrevet 2. mars 2006 Utålmodig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1178 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #1179 Del Skrevet 2. mars 2006 Krysser fingrene for deg iss!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 2. mars 2006 #1180 Del Skrevet 2. mars 2006 jeg må bare litt, for jeg tror vi vet hva som skjer når du tester.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg