Gjest Anerikke Skrevet 19. februar 2006 #941 Del Skrevet 19. februar 2006 Kan jo oppdatere deg på curlinga, jeg! Nå er akkurat 6 omgang over, Pål Trulsen hadde en helt fantastisk sistestein, og Norge leder 3-2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #942 Del Skrevet 19. februar 2006 Fikk den akkuratt med meg!! For var reklamepause i filmen, og da svitsjer jeg innom curlnga.. Utrolig jevt! Selv om vi skal slå de lett! Ser deg Lucky!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Within my guitar Skrevet 19. februar 2006 #943 Del Skrevet 19. februar 2006 *Ser også på curling* Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. februar 2006 #944 Del Skrevet 19. februar 2006 Curling ja, nrk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #945 Del Skrevet 19. februar 2006 Er visst nrk1 nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. februar 2006 #946 Del Skrevet 19. februar 2006 Grattis med boblebad og PCen tilbake! Og vi krysser fingrene for et bra resultat i curlingkampen! GO TRULSEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #947 Del Skrevet 19. februar 2006 Heia heia!! Nå er filmen dems ferdig, og de er jo like engasjert i curling som meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. februar 2006 #948 Del Skrevet 19. februar 2006 Ja, han er litt kul han Trulsen! Holdt på å le meg skakk i formiddag, da laget fra New Zealand spøkte med at han hadde så langt hår og at det havnet på isen..!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #949 Del Skrevet 19. februar 2006 Ja jeg lo jeg og!! Og de spillte flotte stener begge lag, og stemninga var kjempegod!! Morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Within my guitar Skrevet 19. februar 2006 #950 Del Skrevet 19. februar 2006 Vi vant!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #951 Del Skrevet 19. februar 2006 Jippi!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #952 Del Skrevet 19. februar 2006 Da var karet i hus!!! Ikke like mange dyser som jeg hadde ønsket meg hvis jeg kunne vært kresen, men enkelt og fint! Og med to sitteplasser. Blir nok bra allikevel!! Gleder meg til å boble!! Kan ikke fatte at jeg har badekar i hus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #953 Del Skrevet 20. februar 2006 Biorytmer: Slik ser dagen din ut: Du har nå levd i 8918 dager Fysisk:-99 Følelser:0 Intellekt: 99 Generelt:0 Fysikken din er ikke på topp i disse dager, så sørg for mer hvile. Fysikken din er helt på bunn. Fysiske småskavanker merkes godt akkurat nå. Følelsene dine har kryssdag. Unngå større diskusjoner i dag. Du er intellektuelt på topp denne perioden. Ett par virkelig intellektuelt bra dager. Har du en komplisert oppgave, løs den nå! Dette blir en morsom dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #954 Del Skrevet 20. februar 2006 Innom for å si hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. februar 2006 #955 Del Skrevet 20. februar 2006 God morgen Så deilig med boblebad, det kunne jeg godt tenkt meg ja... Har blitt litt curling på meg også i helga, men jeg skjønner tydligvis ikke så mye som jeg tror. Når jeg tenker "Å, det var en bra stein", sier gjerne kommentatorene "Uff, den ble ikke helt vellykket" :klø: Men jeg skjønner hvertfall når vi tar poeng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #956 Del Skrevet 20. februar 2006 Curling er morsomt ja!! Bare tenker på boblebadet som står på høykant i stua jeg... Trodde ikke vi skulle få det før om maaange år.. Men nå er det der!!! Sitter på jobb nå! Gleder meg til å komme hjem idag!! :hoppe: For Niveas jobbtilbud!!! JAAAAA!!! You made it girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 20. februar 2006 #957 Del Skrevet 20. februar 2006 Du er heldig som har fått boblebad, asså!!! (Ja, det må vel monteres først, da!) Vi har hjørnebadekar, det er også deilig, men boblebad... Heldiggris!!! Har du en fin dag? Surfer du på jobb, eller hjemme? Hmm... Jeg tror kanskje ikke jeg veit hva du driver med, jeg, egentlig. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #958 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg sitter nok på jobb se miiip! Sitter på et kontor, kan sende deg en pm om hva jeg gjør.. Vil ikke legge ut her lissom.. Gleder meg til å bade!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøengel Skrevet 20. februar 2006 #959 Del Skrevet 20. februar 2006 Boblebad høres deilig ut............det skal jeg også ha når vi tar fatt på å pusse opp badet....bare det at vi ikke starter med det før til neste år........sukk......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 20. februar 2006 #960 Del Skrevet 20. februar 2006 <--------- sjampis som du kan kose deg med i boblebadet..(hvis du liker det da, hvis ikke er det en ølflaske... ) Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg