Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Gjest Anerikke

Kan jo oppdatere deg på curlinga, jeg! Nå er akkurat 6 omgang over, Pål Trulsen hadde en helt fantastisk sistestein, og Norge leder 3-2

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk den akkuratt med meg!! For var reklamepause i filmen, og da svitsjer jeg innom curlnga.. Utrolig jevt! Selv om vi skal slå de lett!

Ser deg Lucky!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Ja, han er litt kul han Trulsen! Holdt på å le meg skakk i formiddag, da laget fra New Zealand spøkte med at han hadde så langt hår og at det havnet på isen..!!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Da var karet i hus!!!

Ikke like mange dyser som jeg hadde ønsket meg hvis jeg kunne vært kresen, men enkelt og fint! Og med to sitteplasser. Blir nok bra allikevel!!

Gleder meg til å boble!! Kan ikke fatte at jeg har badekar i hus!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biorytmer:

Slik ser dagen din ut:

Du har nå levd i 8918 dager

Fysisk:-99

Følelser:0

Intellekt: 99

Generelt:0

Fysikken din er ikke på topp i disse dager, så sørg for mer hvile.

Fysikken din er helt på bunn. Fysiske småskavanker merkes godt akkurat nå.

Følelsene dine har kryssdag. Unngå større diskusjoner i dag.

Du er intellektuelt på topp denne perioden.

Ett par virkelig intellektuelt bra dager. Har du en komplisert oppgave, løs den nå!

Dette blir en morsom dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :)

Så deilig med boblebad, det kunne jeg godt tenkt meg ja... Har blitt litt curling på meg også i helga, men jeg skjønner tydligvis ikke så mye som jeg tror. Når jeg tenker "Å, det var en bra stein", sier gjerne kommentatorene "Uff, den ble ikke helt vellykket" :klø: Men jeg skjønner hvertfall når vi tar poeng... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curling er morsomt ja!!

Bare tenker på boblebadet som står på høykant i stua jeg... Trodde ikke vi skulle få det før om maaange år.. Men nå er det der!!!

Sitter på jobb nå! Gleder meg til å komme hjem idag!!

:hoppe::hoppe::hoppe: For Niveas jobbtilbud!!! JAAAAA!!! You made it girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er heldig som har fått boblebad, asså!!! (Ja, det må vel monteres først, da!) Vi har hjørnebadekar, det er også deilig, men boblebad... Heldiggris!!! :klappe:

Har du en fin dag? Surfer du på jobb, eller hjemme? Hmm... Jeg tror kanskje ikke jeg veit hva du driver med, jeg, egentlig. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter nok på jobb se miiip! Sitter på et kontor, kan sende deg en pm om hva jeg gjør.. Vil ikke legge ut her lissom..

Gleder meg til å bade!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boblebad høres deilig ut............det skal jeg også ha når vi tar fatt på å pusse opp badet....bare det at vi ikke starter med det før til neste år........sukk.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:perebrus: <--------- sjampis som du kan kose deg med i boblebadet..(hvis du liker det da, hvis ikke er det en ølflaske... :ler: ) Ha en fin mandag!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...