Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra pcen er i orden da snuppa! Da ser jeg vel mer til deg på msn oxo da vel? hehe...

:enig:

Alt bra med den gravide i dag da? Får prøve å finne på noe sammen med ho en dag alle sammen.

Ja det må vi! tror ho synes det er deilig når det skjer noe.... Og jeg blir nok litt oftere på msn ja!!

Fikk du PM'n min iss??

Hadde så mye å gjøre på en gang så så ikke mld di før nå... Koselig med chat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det vampyra!!! Du får ha en stråååålende søndag du og!

Nyter å sitte på min egen pc altså!

Og dere???

etterpå

henter

vi

et

spitter

nytt

BOBLEBAD!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Bror bygger hus, og han har bestilt et boblebad gjennom en som driver mange butikker, kjempebillig. Men det bare tar opp plass hos dem, og av andre grunner så får vi det! Eller, vi kjøpte en peis til å ha i kjelleren da vi startet å restaurere, og denne har vi bestemt at vi ikke skal sette inn allikevel. Og en slik peis har svigerinna mi alltid drømt om!!

Så da bytter vi, og betaler et eventuelt mellomlegg når vi finner ut hva de to tingene koster.. Selv om ikke jeg får boble i det i kveld, håper jeg bare at det kommmer inn på badet så jeg kan se og nyte det!!

Gleder meg til det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boblebad!! Nå ble jeg skikkelig misunnelig,det virker så deilig :)

Koselig å ha deg tilbake igjen med egen pc!

Biorytmer finner du øverst på siden under Emner - Astrologi.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine biorytmer:

Slik ser dagen din ut:

Du har nå levd i 8917 dager

Fysisk: -94

Følelser:22

Intellekt:97

Generelt:8

Fysikken din er ikke på topp i disse dager, så sørg for mer hvile.

Du er intellektuelt på topp denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er horoskopet mitt som var på kg:

Jomfruen

Ditt forhold til autoriteter, sjefer og menn, er særdeles godt for tiden. Du får mer ansvar i forbindelse med arbeid. Noe skal slippes tak i, og noe nytt skal påbegynnes. Du tenker i nye baner rundt ting som angår ditt hjem og dine hjemlige forhold.

Passer vel ikke helt med at jeg mister jobben eller?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Heeeeiiiaaa!!

Jeg vil også ha badekar :grine: Skal komme nedover å boble meg i ditt jeg!!

Spist kake jeg nå :sjarmor:

Ha en fin søndagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser dagen din ut:

Du har nå levd i 9169 dager

Fysisk:-81

Følelser:-22

Intellekt:-81

Generelt:-46

Fysikken din er ikke på topp i disse dager, så sørg for mer hvile.

Dine evner til å løse kompliserte oppgaver er ikke på topp i disse dager. Gjør rutinearbeid.

Ser ut til at vi trenger å hvile litt begge to ja. Hva i all verden er det vi driver med som gjør oss så slitne da? hehe...

Steinbukken

Du går med nye planer for fremtiden. Det er dog viktig at du denne uken ikke gaper over mer enn du kan klare. Bruk ventetiden til å hygge deg med dine venner. Reiser eller utlandet er aktuelt.

Stemmer jo litt dette da. Bruker jo ventetiden godt sammen med deg jeg snuppa :klem:

Gleder meg til boblebad

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Come on skytte!!

Lucky: :ler: Var jo som å lese deg, og aner ikke hva vi gjør som gjør at vi skal være så slitne?? Strikking?? :ler: Og boblebad skal bli skoj!!

Jeg sendte de avgårde for å hente det nå, når b eeeeendelig kom! Så da har jeg leieboerens guttunge og kameraten her, mens leieboeren er med som løftemann...

MEEEEEEN, de skal selvfølelig se på peter pan, mens det er curling kamp.... Men jeg får ofre det for boblebadet da... Tar meg litt tid her isteden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...