iss Skrevet 31. desember 2005 Forfatter #481 Del Skrevet 31. desember 2005 Ja, nå plager ikke UVIen meg ikke så mye.. Jeg fikk to kurer ekstra av legen sist gang, da hun ikke fant noe.. Og ikke ville gi meg noe, men jeg krevde det fordi jeg hadde vondt.. Så da tar jeg den! For er jo lørdag, ikke lyst å sitte på legevakta i dag som det er nyttårsaften lissom.. Merker at jeg blir slakk av antibiotikaen, blir litt tullerusk lissom.. Men har iallefall ikke vondt mellom dobesøka nå... Kalkunen står på benken, klar til å settes inn... Gleder meg til deilig mat. Ser ut som om det blir stille er ikveld, og det blir deilig. Men kan jo hende ting forandrer seg! For pleier jo å ha "åpent" hus for venner på nyttårsaften, det er så koselig. Liker å ta det som det kommer!! Tror jeg skal legge meg på soffaen nå, littegrann før kalkunsteking... Tar en runde i dagbøkene deres litt pø om pø jeg... Godt nytt år jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 31. desember 2005 #482 Del Skrevet 31. desember 2005 Hei hei!! stikker bare innom for å ønske deg; Godt nytt år!!! håper du får en fin feiring og at det nye året blir som forventet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 31. desember 2005 #483 Del Skrevet 31. desember 2005 Happy New Year! Håper du får en flott kveld, og at år 2006 blir alt du har drømt om! Jeg skal danse meg inn i det nye året! :-D Håper det blir mange av de gode øyeblikkene, og at det blir fler smil enn tårer! Mange klemmer fra Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. desember 2005 #484 Del Skrevet 31. desember 2005 Så du har fått mensen i dag, så her kommer en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. desember 2005 Forfatter #485 Del Skrevet 31. desember 2005 Takk for den liv... Men har bare venta på den så en ny pp kan starte! Hadde absolutt ikke forventa noe annet.. Men ser ut som om jeg har jevne sykluser nå da!! Så det er i allefall noe!! Det er så typisk altså. Overalt står det at man skal beregne en halv time pr kilo kalkun. Min er på over 5. altså da 2,5 time. Jeg visste at den ville bruke noe kortere tid, så jeg regna 2 timer. Men den er ferdig nå, etter 1 time og 45 minutter!! Dumt at den er ferdig så fort altså, er andre ting som skal kokes også... Men det lukter nå godt her!!!!!! Gleder meg til å slappe av ikveld..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. desember 2005 #486 Del Skrevet 31. desember 2005 Godt Nytt År!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. januar 2006 #487 Del Skrevet 1. januar 2006 Godt nytt år iss Håper det blir 2006-barn på dere også!! Hadde dere det koselig i går? Samboen din måtte sikkert ut og brøyte etter hvert? Her har det i hvertfall snødd en del i natt Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #488 Del Skrevet 1. januar 2006 Monja: Godt nytt år til deg også!!!! Sødagsengel?: Ja det hadde vært noe med et 2006 barn.. Våkna i dag tidlig at sambo måtte ut å brøyte.. Aner ikke når, for jeg er sånn i koma når jeg sover. Tenkte å ringe han nå og høre. Nyttårsaften ble en stille og rolig kveld. Vi lagde kalkun, og det var bare sambo og jeg her. Etter mat og dessert slappa vi av i soffaen, og jeg fikk strikka ferdig skjerfet jeg holdt på med til mamma. Vi så på filmen Grease, den var yndlingsfimen fin før! Så det var kjempemorro!! Etter det gikk vi ut og over til naboen for å skyte raketter. De hadde jo så mye så de ble aldri ferdig . Så dro vi over til den andre naboen, for der har guttungen bursdag den 1. januar så han får alle pakkene etter rakettene. Ble vel der en halvtime før vi gikk tilbake hit. Det var deilig å gå og legge seg sammen med sambo.. Jeg har fått mensen da, så nå er en ny pp igang! Jeg bruker en sånn kalkulator fra snartgravid, og plotta inn dataene der. Så EL er mellom 10. og 16. januar. IKM har jeg satt til 28. januar. Men kan være et par dager etter det.. Jeg viste det til sambo også i går da! Så vet han det, og ikke får følelsen at jeg maser så ille.. Og jeg håper det ikke snør mye i EL for da er han hverken hjemme eller ork.... Men nå må jeg finne brødboksen.. Tenkte å prøve meg på det nye strikketøyet etterpå. Pulsvarmere! Men så var de litt vanskelige, med noen "kast" og sånn.. Så jeg får prøve på et prøvestykke og spørre noen om jeg ikke skjønner det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #489 Del Skrevet 1. januar 2006 Happy New Year! Håper du får en flott kveld, og at år 2006 blir alt du har drømt om! Jeg skal danse meg inn i det nye året! :-D Håper det blir mange av de gode øyeblikkene, og at det blir fler smil enn tårer! Mange klemmer fra Lille Ballerina ← Ikke meningen å glemme deg snuppa!!! Jeg håper du også får et flott nytt år! Du skal nok se at det blir et fint år for deg. Du danser deg gjennom livet!! :klem::klem::klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. januar 2006 #490 Del Skrevet 1. januar 2006 Høres ut som en super nyttårsfeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #491 Del Skrevet 1. januar 2006 Ja Liv, det var egentlig veldig deilig! Nå har jeg startet på neste strikkeprosjekt. Pulsvarmer! Ikke fordi jeg enda har brukt en, men fordi det er et prosjekt som ikke er alt for stort, litt nye ting jeg må lære meg, og den er jo fin da! http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppsk...d_id=8&〈=no Så nå har jeg startet!!Litt av en overgang å gå fra pinne 9 til 2,5... Har ikke strikket prøve-lapp, så jeg håper ikke strikkefastheten er helt på gjordet.. Men det finner jeg ut av når jeg er ferdig.. Må ta ofte pauser da, for er så smått, og kjenner jeg blir så trøtt av å strikke mye etter hverandre. Men det ordner jeg også.. Nå driver jeg og rydder litt etter i går, får inn i oppvaskmaskinen og sånn. for det gadd jeg ikke i går... Når sambo kommer hjem skal vi spise restene av kalkuna fra igår. Har nesten blitt en tradisjon det og, at jeg lager hønsefrikasè saus til kalkuna Det er jo supergodt da.... Gleder meg!!! Må nesen ringe og spørre når han kommer jeg nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 1. januar 2006 #492 Del Skrevet 1. januar 2006 Hei og GODT NYTTÅR til deg! Takk for at du stikker innom boka mi i ny og ne. Jeg håper det klaffer med prøvinga for dere i 2006 - det kan jo fort ta litt tid, men for mange lykkes det ganske kjapt! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 1. januar 2006 #493 Del Skrevet 1. januar 2006 Godt nyttår iss! Vi også har laget rester etter kalkunen i dag, det var nammis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Funshine Skrevet 1. januar 2006 #494 Del Skrevet 1. januar 2006 Godt nyttår :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 1. januar 2006 #495 Del Skrevet 1. januar 2006 Godt nytt år, iss. Håper 2006 blir helt fantalistisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #496 Del Skrevet 1. januar 2006 Rognebær, @nea, funshine og fantus: Godt nytt år til dere og!!! Nå sitter jeg og fråtser i den nydelige belgiske konfekten sambo fikk fra jobben.. Jeg har jo vært flink og ikke spist sjokolade hele jula!!!! Men nå fikk jeg helt angst og må ha sjokolade..Og jeg som aldri spiser noe særlig sjokolade! Kanskje det har noe med mensen?? Jaja, jeg skal jo trene i mårra... Tar meg en til jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 2. januar 2006 #497 Del Skrevet 2. januar 2006 godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. januar 2006 #498 Del Skrevet 2. januar 2006 Uten sjokolade hele jula??? Du skulle kommet hit og lært meg litt, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 2. januar 2006 #499 Del Skrevet 2. januar 2006 GODT NYTT ÅR!!! Så fine de pulsvarmerne var! Jeg har fått helt strikkedilla etter at jeg har begynt å strikke babyklær til knøttet. Tror det må bli lue og noen greier til meg selv også etterhvert!!! Jeg lagde min første kalkunmiddag sammen med mannen i går, det blei SUPERGODT!!! Så stolt av meg sjøl da! Den var fylt med bacon, druer og løk, og tilbehør var hjemmelaga potetsalat (med hjemmelaga majones!), surkål, mais og fløtesaus (lagd av sjy og avkok av kalkuninnmaten). NAMNAM! Jeg har dårlig selvtillit når det gjelder matlaging, antagelig mest fordi jeg nesten aldri har prøvd meg. Man får jo til mye med en oppskrift!!! Lykke til med prøving og alt annet som skal skje i det nye året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 2. januar 2006 #500 Del Skrevet 2. januar 2006 Du og snuppa!! Og jeg ble helt forvirra av at du har bytta avatar, forbinder deg lissom med den figuren.. Men skal nok venne meg til det!!! Kose deg idag du og da!! Blir nok bra det du skal lage..← Godt nyttår!!!! Joda, jeg fikk nok av juleavateren og gikk tilbake til den opprinnelige Nivea-avataren.. Jeg skal komme ofte på besøk her så blir du nok vant til meg til slutt!! Og så er jeg jo ikke helt inni dette baby-prøve-språket da, skjønner jo de fleste men... IKM?? Hva betyr det ? Men nyttårsklem skal du hvertfall få!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg