Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Takk for koselig hilsen i boka mi :gullengel:

Ja det er ikke barebare med svigerfamilie ;) Jeg fikk også litt sånn "materialistisk bismak" for første gang.. :overrasket: Før har jeg hvertfall tenkt at det er ingen skam å ha det hyggelig!! Men i år ble det nesten bare fokus på mat, kaker og pakker - følte jeg da. Selv om det var veldig hyggelig innimellom alt som skjedde!!

Idag ble det mere kos, lang god julefrokost hos svigers, og det var heldigvis veldig hyggelig - som det pleier å være der. Neste jul skal svigerfamilien sannsynligvis komme til oss igjen, og da kan jeg styre det helt som jeg vil :klappe:

Kos deg masse med familien din imorra!! Og ha ei fin romjulstid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for koselig hilsen i boka mi :gullengel:

Ja det er ikke barebare med svigerfamilie ;) Jeg fikk også litt sånn "materialistisk bismak" for første gang..  :overrasket: Før har jeg hvertfall tenkt at det er ingen skam å ha det hyggelig!! Men i år ble det nesten bare fokus på mat, kaker og pakker - følte jeg da. Selv om det var veldig hyggelig innimellom alt som skjedde!!

Idag ble det mere kos, lang god julefrokost hos svigers, og det var heldigvis veldig hyggelig - som det pleier å være der.  Neste jul skal svigerfamilien sannsynligvis komme til oss igjen, og da kan jeg styre det helt som jeg vil :klappe:

Kos deg masse med familien din imorra!! Og ha ei fin romjulstid!

Ha en flott romjulstid du også!!

Håper du koser deg i romjulen! :klem:

Jeg kosa meg 1 og 2. juledag vettu!! Men resten av uka er det jobb :tristbla: . Jaja, overlever nok, men senga frister mer...

Innom med en stor klem - håper du får en koselig romjul.

Klem fra Charmina :nisse:

Stoooooor :klem: til deg også!!!

Bare innom med en romjulshilsen!!!

Håper du har en hyggelig romjulstid!

I like måte!!!

Jeg ser deg Lucky117!!! :ler:

Jaja, nå sitter jeg på jobb, men hadde fristet mer å ligge under dyna ja.. Merker jeg er sliten, selv om jeg har slappa av i jula.. Ikveld skal vi samles en gjeng jenter og kose oss litt og skravle. DET blir nok morro.. Gleder meg..

Nei, nå må jeg jobbe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...du ser meg ja. Må jo se hva du bedriver dagene med vet du. Ikke sett deg på leeenge...Men i kveld blir det nok veldig koselig;) Vet ikke når vi skal være der, men kan jo satse på seks - syvtiden! Det er utrlig deilig med ferie i allefall! Nå kommer snart ille så jeg får hoppe i dusjen! Ha en god dag på jobb, så sees vi etterpå!

Love you

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg! :) Jeg ser du er her inne - du er vel sikkert på jobb du nå? Jeg har fri, men har vært våken i mange timer allerede... :forvirret: regner med at det bir en liten tur tilbake til dyna snart :sove: Ha en fin dag på jobb, og kos deg med venninner i kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får heller invitere hele gjengen til dere neste gang da vettu så får du styre både mat og pakkeshowet!

Håper i allefall resten av julen blir bra da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brrrrrrr her er det kaldt i dag med minus syv! Ikke ofte vi har det så kaldt her i Bergen nei.

Nå fyrer jeg i både peisen og i klebersteinsovnen så nå skal det da bli varmt igjen! Deilig!

Kos deg i dag da!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får heller invitere hele gjengen til dere neste gang da vettu så får du styre både mat og pakkeshowet!

Håper i allefall resten av julen blir bra da!

Hadde det vært et alternativ så! Men vi har katter, og hele den familien er hyperalergiske, så de kommer ikke inn i huset engang.. Men spørs om vi drar dit når vi får små da, for der er det trangt nok nå. Ikke plass til et aktivt barn!Så da har jeg kanskje en unnskyldning for å være hjemme... :ler:

Brrrrrrr her er det kaldt i dag med minus syv! Ikke ofte vi har det så kaldt her i Bergen nei.

Nå fyrer jeg i både peisen og i klebersteinsovnen så nå skal det da bli varmt igjen! Deilig!

Kos deg i dag da!

Klem fra Charmina :klem:

Det er kaldt ja! Sitter på jobb jeg, eller ville jeg sittet hjemme og fyra i peisen jeg og... snufs..

:klem: tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...du ser meg ja. Må jo se hva du bedriver dagene med vet du. Ikke sett deg på leeenge...Men i kveld blir det nok veldig koselig;) Vet ikke når vi skal være der, men kan jo satse på seks - syvtiden! Det er utrlig deilig med ferie i allefall! Nå kommer snart ille så jeg får hoppe i dusjen! Ha en god dag på jobb, så sees vi etterpå!

Love you

:Nikke: Sånn er det når det er jul, og alle skal hit og dit... Men gleder meg til i kveld, det blir kost. Selv om jeg må dra tidlig da, fordi jeg skal jobbe i mårra.. Men men..

Hei på deg!  :) Jeg ser du er her inne - du er vel sikkert på jobb du nå? Jeg har fri, men har vært våken i mange timer allerede... :forvirret: regner med at det bir en liten tur tilbake til dyna snart :sove: Ha en fin dag på jobb, og kos deg med venninner i kveld :klem:

Ja jeg sitter mye på pcen på jobb jeg vettu. Så ofte står kg på i bakgrunnen... :sjenert: Leit at du sover så dårlig på nattan nå for tiden da! Men du får sove litt utover dagen, det gjør absolutt ingenting..

Sov godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Hutrer innom jeg! Fant ut at hvis jeg løp innom flest mulig her inne,så ble jeg kanskje varm...! Er nemlig 20 kalde blå her nå...

Jobbing er såååå oppskrytt altså! Har bare to fridager denne uka...

Men noen av oss må jo holde koken i dette landet så vi får bare stå på ;)

Håper du får en koselig kveld sammen med jentene!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke: Jentekveld var bare kjempekoselig!!! Med en 6mnd gammel baby og en annen gravid venninne og venninne M og meg.. Det var supert. Spiste ost og kjeks og kosa oss..

:ler: Merker at vi har vokst opp lissom, for temaene var alt fra stekeovner til gulv, graviditetstester og alt mulig sånn pjatt... :ler:

Sov hos m&p idag, der sover jeg alltid så godt. Må være sjølufta som gjør det :sjenert: Mamma mekka god frokost til meg på morgen, før jeg stressa på jobb...

Har en pitteliten kg runde nå, for det ble det jo ikke noe av i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninne M vet at vi prøver, hun er her inne en gang i mellom... Men ikke de to andre.. (Selv om jeg har en følelse om at du har sagt det til venninne I, M.... :ler: )

Men det har jo blitt sagt at det er det neste som kommer da, at det ligger i kortene lissom!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg dritt lei jobb... :ler: Gleder meg til å komme hjem! Ringte sambo istad, og han var hjemme :overrasket: Det er alltid sånn når jeg ikke er hjemme, eller når jeg overnatter hos mamma. Som i går, da var han hjemme kl. 1700. Det er jo sjelden kost, men skjer aldri når jeg er hjemme...

Så han fikk beskjed om å lage middag til meg idag!! :ler: Har en følelse for kjøttboller og potetstappe. Selv om jeg ikke er så glad i kjøttboller.... Men er jo deilig at han skal lage idag da.....

Kanskje han har hjulpet til med å rydde litt hjemme idag og?? Hmm, gleder meg til å se...

Nei, nå gir jeg F*** i det siste kvarteret og kjører hjem.. Har ikke svart på en eneste telefon i dag, så regner ikke med at det skjer noe akutt på 15 minutter...

Byby!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så flink da.. Dro og trente på vei hjem fra jobb! Deilig, merker når man ikke har trent på en uke ja..

Nå har jeg satt på strykejernet, for må stryke dynetrekka. Jeg tror jeg aldri har strøket sengetøy, men det er nye bomullstrekk og er så fryktelig skrukkete! Så jeg må bare... Deilig, for det er ryddig på soverommet, bare til å skifte på senga. Da er det så lettere å få gjort noe..

Så nå skriker strykejernet på meg...

Bee right back....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...