Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

:vinke:

Hehe...svarer deg her også jeg...

Ja, hytta vår er på Hvaler - nærmere bestemt på øya Herføl; om du kjenner til den!

...nå ble jo jeg nysgjerrig på hvorfor du lurte på det da!? ;)

:klem:

Hei hei bestiss :klem:

Håper du har hatt en fin dag

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, den lista var morsom :ler: Jeg ble sittende å lese dine svar samtidig som jeg fabulerte over hvilke punkt jeg har gjort og ikke. Jeg skal jammen stjele den og telle skikelig opp hvor mange jeg får.

Men er det egentlig bra eller dårlig med mange treff... :forvirret: Det klarte jeg ikke bli helt enig med meg selv om.

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Må bare si at jeg tror jeg har gjort 86 ting på den listen :overrasket: Kom litt ut av tellinga da... men sånn ca 86.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Ikveld starter vi prøving

:sjarmor:

Natta jenter!!

Oida! Så kommer jeg inn her og forstyrrer med listepreiket mitt :ler:

Jaja ha en god natt og stå på!!

:humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Takk for det jenter!! :sjarmor:

Gjerrig?? jeg?? Glemte jo å si at vi også trener penger til maling på hele huset, vi trenger å gjøre ferdig den lille doen i 1. etg så jeg slipper å fly i kjelleren hele tiden :klø: Tror det var alt..

Men blir det noe til overs skal jeg tenke på deg little me!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Sitter og lurer på om jeg skulle starta ny dagbok nå som vi har startet med prøving på nytt... Ny start lissom! Så kunne den nye vært fra prøving og til fødsel lissom.. Den her er jo lang.. Står mye rart her lissom

Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Så spennende med prøving. Håper det klaffer fort :klem:

Gi beskjed da om du skifter dagbok. Må jo følge med vet du.

Ha en fenomenal dag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja lurer litt på å starte på nytt! Men må ta kopi av den gamle og får det ikke til :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss er fra hvaler ho se. nærmere bestemt skjærhallen, så kanskje dere har sett hverandre før?? :ler:

Hei hei bestiss :klem:

Håper du har hatt en fin dag

Ahaaaa! :idesmil:

Morsomt!

Er neeesten derfra selv; Herføl altså... Fra jeg var 0-7 år bodde vi nemlig der 2/3 av året, så det er liksom der jeg er vokst opp! ;)

Meget mulig jeg har svinset og svanset forbi deg mang en gang da, iss - det er jo ikke SÅ stort! :lol:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Vi har nok svinset forbi hverandre mange ganger!! Har jo jobba litt på butikken på brygga, og levd mitt liv på skjærhallen.. Så kanskje vi er gamle kjente :overrasket:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine2: Tid for prøving nå ja!!!HURRA!!!!

Oioioi så spennende det blir nå fremover! Dere må bare peise på :sjarmor:

Ny bok er kanskje ikke så dumt nei! En ny start på alle vis! Men må ikke gjemme deg da sånn at surrehuet mitt ikke finner deg da!

Ha en kanonbra dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...