Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Linkri, @nea, Little Me, Lucky, iingvild, Missbumblebee, Little me, Rosin, Izaria, pondusa, :blomst:

Er så deilig å komme inn og se så mange spor :grine2:

Idag har jeg rydda og styra her, deilig med litt energi! Skapet er snart ferdig, samme er gangen... Så står kjøkkenet på tur.... Jeg er sånn at jeg flakker litt rundt og gjør alt på en gang, men det blir bra da!!!

Sambo har fått lønn idag, så blir spennende å se hvor mye som er igjen når regningene er betalt, siden vi måtte bruke denne mnds husleie på regning forrige mnd. Om to dager får jeg lønn og, det blir spennede å se hvor mye. Beredskapshjempengene kommer ikke før neste mnd da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello din flinkis!!

Penger og lønn ja........*hyyyyl* Er så dritt at alt må stå og falle på hvor mye man får i lønn :grine: Tenk om man bare hadde sånn at man greide seg fint og ikke trengte å tenke så mye på disse pengesakene alltid....Huff,ble litt frustrert jeg nå..DET var ikke meningen!

Ha en superduper solfyllt ryddedag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Little me
Linkri, @nea, Little Me, Lucky, iingvild, Missbumblebee, Little me, Rosin, Izaria, pondusa, :blomst:

Er så deilig å komme inn og se så mange spor :grine2:

Idag har jeg rydda og styra her, deilig med litt energi! Skapet er snart ferdig, samme er gangen... Så står kjøkkenet på tur.... Jeg er sånn at jeg flakker litt rundt og gjør alt på en gang, men det blir bra da!!!

Sambo har fått lønn idag, så blir spennende å se hvor mye som er igjen når regningene er betalt, siden vi måtte bruke denne mnds husleie på regning forrige mnd. Om to dager får jeg lønn og, det blir spennede å se hvor mye. Beredskapshjempengene kommer ikke før neste mnd da....

Blei nevnt 2 gaaaaaanger jeg!!!! :hoppe:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja da hadde du kanskje skrevet to ganger??? :klø:

Epica: Ja, jeg får igjen 15 000 og sambo 4 000.. Men vi har allerede kjøpt spisestue til 10 000 da, men har ingen planer om hva vi skal bruke resten til.. Finner vel på noe!!

Skytte og pi@: :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svar på deres pengeoverflod:

Sende til Little me!!!  :tommelsmil:

Pengeoverflod?? :ler: Hva med den råkjelleren som ikke er ferdig?? Soffa?? Uteplass?? Utemøbler?? Bygge veranda?? Bilen som ble påkjørt for andre gang og så stakk de av????

Skal nok finne et sted å putte pengene!! :ler:

:klem:

Lykke til med prøvinga  :sjarmor:

Takk :sjarmor:

Endelig fått handla så det er mat og melk i kjøleskapet igjen! Sambo er på spilling, så han tar seg pølse ute idag. Så jeg kjøpte meg hamburger :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ikke bare har vi (kanskje) lik syklus, men like matvaner også...ble burger på meg også i dag gett.. Tok den egentlig med hjem til mannen, men han var ikke hjemme..så jeg spiste den før den ble kald.. :sjenert::ler: Og fem minutter etterpå kom han selvfølgelig inn døren..ooops.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen planer for helgen? Jeg skal krype opp på loftet til pappa og titte på småbarntting. Være med å se hva som er brukbart? Tror det blir på fredag ettermiddag eller lørdag formiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest miiip

Helluuu!

Asdadøladlkaødlaksd <ølkadweprowrdølaskxmvnlakdøalskd poerilkaøsldk! Aødøaslkoweriwerø øalsdkøalsk weråoiwrøkad.

:hoho:

Jeg følte liksom at jeg måtte ha noe glupt å si, men så fikk jeg bare akutt jernteppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hehe...svarer deg her også jeg...

Ja, hytta vår er på Hvaler - nærmere bestemt på øya Herføl; om du kjenner til den!

...nå ble jo jeg nysgjerrig på hvorfor du lurte på det da!? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...