Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stod ikke noe om at det er sånn må gjøre ting, men har gjort mye rart ja :overrasket:

Og liv er rarere enn meg :ler:

Idag var jeg flink og stod opp halv 9, og gikk i dusjen. Idag har jeg lyst å ta gangskapet, et skap som alt bare blir kastet inn i :sjenert: Skulle hatt noen hyller der til sko, kanskje jeg skal skru opp det ALENE hvis jeg finner hyllene i kjelleren!!!

Status på været idag, er litt overskyet, men trolig kommer sola snart gjennom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod ikke noe om at det er sånn må gjøre ting, men har gjort mye rart ja :overrasket:

Og liv er rarere enn meg :ler:

Et år på folkehøgskole bidro til mye på den listen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja der kan du se!! Ble aldri folkehøyskole på meg nei!!

Gangskapet er tømt, slik at alle skoene ligger i gangen og jeg har bretta alt tøyet i kurvene og organsiert der :Nikke: Deilig!!

Venter til sambo har kommet hjem for å skru opp hyllene jeg skal ha sko på, fordi jeg ikke klare rå skru med en drill :overrasket: Men det kan tydeligvis sambo! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En drill? Nå må du ta deg sammen lille jente! Det er jo super enkelt å skru med drill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv: :sjenert: Ja jeg vet egentlig, men jeg furter fordi sambo har rota bort MIN elektriske skrumaskin :ler: :ler:

Tulipan: :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tunge1: Det er minimal forskjell på en elektrisk skrumaskin og en drill da ;) Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet! Titta på drillen og den splinten på tuppen, og fant ut at det kunne vente til sambo kom hjem! Så kan han føle seg litt mann idag og! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello!!

Er det ikke en alldeles herlig følelse som brer seg i kroppen når man fornøyd kan beskue sitt velorganiserte ferdig utførte oppdrag :sjarmor:

Kos at vi er på msn samtidig da!Lenge siden sist det nå!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så flink du har vært til å rydde i skapet ditt da! Deilig å få orden der inne også :ler:

Hvor har du vært i dag da?? Så ikke bilen din når jeg kjørte på bading i dag jeg :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei hei! :)

Håper du har hatt en grei dag, selv om togene har vært forsinket. Ikke alltid det går å gjøre noe med det veit du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...