iss Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #2881 Del Skrevet 8. mai 2006 Ikke rart du fikk vondt i hue etter konfirmasjonen. Strømpebuksa skvisa sikkert alt opp i hue. Et sted må magen gjøre av seg :grine2: ← ← Må le av den strømpebuksehistorien din De er jo så vonde å ha på syns jeg, men hva gjør en ikke for skjønnheten? Jeg syns dere er helt utrolige som har sagt ja til å ha hun lille hver 3.helg. Det er jo litt av et ansvar Ha en strålende dag ← Ja de er smertefulle å få på!! Og den var ekstremt hold inn syntes jeg! Aldri hatt på meg noe som var såå stramt! Kose deg i det fantastiske været som blir i dag og da!! ← Strålende vær!! Og idag skal jeg være litt ute, har ikke fått kosa meg ute hjemme de andre dagene! Så snart skal jeg luke i blomsterbeddet! Hei på deg!!! Ønsker deg en fortreffelig dag i det fine været ← I like måte!! HEI! Ville bare innom og si gratulere med seieren til FFK jeg! Nå har sola kommet for fullt mens jeg har sittet her på KG, så nå skal jeg ut i det nydelige været. Må benytte anledningen når man først har fri! fra Rødtoppen! ← Heia FFK!!!! Og jeg fikk kommet meg inn på stadion de siste 30 minuttene Greit å ha en sambo som kommer inn gratis i veterankorpset, så kom jeg inn når jeg skulle hente han!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #2882 Del Skrevet 8. mai 2006 Heisann snupper!! Kort fortalt, været idag er Men jeg sov lenge da, helt til halv elleve, selv om jeg var våken utallige ganger før det så bare snudde jeg meg rundt! Så nå har jeg dårlig samvittighet for å ha sovet så lenge!! Men idag må jeg ta bort de døde blomstene fra i fjor i blomsterbeddet. Har noen stemorer å plante, får kjøpe flere andre blomster når lønna kommer! Ja! igår var vi jo i konfirmasjon, er såå koselig med familietreff altså!! Fikk masse skryt for den pink kjolen jeg lånte av Lucky For puppene hadde visst vokst noe enormt så de passa ikke i den sexy sorte 50-talls kjolen min Men hadde brune flate semska sko med flat tupp, og brunt hekla skjal til. Rosa og brunt er jo smekkert!!! Så fikk masse skryt og de me like Og sambo sa flere ganger at jeg var fin!! Og han har aldri vært flink til å si det til meg, selv om jeg vet at han synes det!! Og han sa det tooo ganger (eller tre ) Fikk med meg den siste halvtimen av kampen på stadion, det var stas siden vi vant!!! Vi slo Enga!!!! Nei, må vel ha i meg noe vom-fyll og så komme meg ut!! Vasker tøy gjør jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mai 2006 #2883 Del Skrevet 8. mai 2006 Men jeg sov lenge da, helt til halv elleve, selv om jeg var våken utallige ganger før det så bare snudde jeg meg rundt! Så nå har jeg dårlig samvittighet for å ha sovet så lenge!! ← Da trengte du det sikkert -du har jo vært småbarnsmor en hel uke Ingen grunn til dårlig samvittighet. Alle som slår enga er mine venner Også så gøy å se Rekdal surne og furte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. mai 2006 #2884 Del Skrevet 8. mai 2006 Kos deg i blomsterbedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 8. mai 2006 #2885 Del Skrevet 8. mai 2006 Ikke sant det er deilig å føle seg fin og i tillegg få høre det av andre?? Men du... pupper som har vokst.....hmmmmm Når skal du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #2886 Del Skrevet 8. mai 2006 til søndagsengel!! Vampyra, hadde mensen for en uke siden eller så... Så først må jeg ha EL da Puppene har nok vokst i takt med rompa da jeg sluttet å røyke for ett år siden. Gått opp 4-5 kg da, og noe la seg på frontpartiet! Jeg nevnte det for ei i familien som er ett år yngre en meg (og min inngiftede tante ) og hun hadde lagt merke til det forrige mandag!! "wow, hvem har tatt operasjon her" hadde hun tenkt Så tydeligvis legges det merke til! Men aldri vondt å ha større fordeler Kom meg inn for å ta ett glass saft, fordi det ble litt HOT der ute!! Og så brant jeg handa mi litt på brennesle gjennom hansken Men borte nå! Vil kjøpe masse blomster nå Men vente på lønn da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #2887 Del Skrevet 8. mai 2006 Kort spm til dere: Når jeg svarer dere, foretrekker dere at jeg siterer innleggene i deres fulle lengde eller bare skrive "navn: svar"??? Jeg er ille i tvil hva som er best se??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. mai 2006 #2888 Del Skrevet 8. mai 2006 Kort spm til dere: Når jeg svarer dere, foretrekker dere at jeg siterer innleggene i deres fulle lengde eller bare skrive "navn: svar"??? Jeg er ille i tvil hva som er best se??? ← Jeg bytter litt om jeg . Noen ganger svarer jeg alle, mens andre ganger hilser jeg for så å konsentrerre meg om meg selv . Litt egosentrisk må man jo være en gang i blant Nå ser jeg solen sniker seg fram på verandaen og snart er jeg der med den. Må bare bli ferdig her først Konfirmasjon i går ja. Høres ut dom om du var en smule lekrere enn det jeg var Fortung og greier. Mannen synes jeg ligner på Dolly Duck for tiden. har jo ikke bare fått mage, men pupper og stump også! Håper rumpa blir...har ellers ikkeeksisterende behind som er flat som ei pannekake...shape up strømpebukser gjør underverker Ha en super dag snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #2889 Del Skrevet 8. mai 2006 Men jeg ville gjerne hatt mage jeg murmelmy Hadde ikke gjort meg noe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 8. mai 2006 #2890 Del Skrevet 8. mai 2006 Aha, men da har jo kiloene lagt seg på riktig sted i det minste!! Jeg synes det er greit å sitere (og sikkert litt lettere for deg), for da kan vis om leser også skjønne hva du svarer til de andre hvis vi ikke husker helt hva den personen skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 8. mai 2006 #2891 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg pleier å sitere hvis det ikke er for mange jeg svarer til, og bare skrive navn: svar når det blir endel. Synes sånne innlegg med masse sitater er litt rotete, jeg skjønner'u! Men folk er forskjellige, da, så vi er helt sikkert ikke enige om dette! Forresten synes jeg det var morsomt at FFK slo Enga i går. Jeg er ikke spesielt interessert i fotball (i så fall burde jeg sikkert heia på Enga, jeg bor tross alt i Oslo Øst... ) men jeg lurte på om han ene naboen min hadde noen sorger å fortrenge i dag morges. Han har nemlig VIF- og VIF-logo på navneskiltet på døra si, og Vålerengaeffekter på seg omtrent hver gang jeg ser ham. Men i dag morges spilte han dataspill med KJEMPEHØYT volum. Ser for meg ham kjøre bilspill for å riste av seg skuffelsen, liksom... Håper du koser deg i varmen! Jeg liker ikke å klage på fint vær, men det er litt slitsomt å være høygravid med pollenallergi akkurat i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #2892 Del Skrevet 8. mai 2006 Aha, men da har jo kiloene lagt seg på riktig sted i det minste!! Jeg synes det er greit å sitere (og sikkert litt lettere for deg), for da kan vis om leser også skjønne hva du svarer til de andre hvis vi ikke husker helt hva den personen skrev. ← Kunne holdt seg unna rompa, og sideflesket på hoftene da Jeg pleier å sitere hvis det ikke er for mange jeg svarer til, og bare skrive navn: svar når det blir endel. Synes sånne innlegg med masse sitater er litt rotete, jeg skjønner'u! Men folk er forskjellige, da, så vi er helt sikkert ikke enige om dette! Forresten synes jeg det var morsomt at FFK slo Enga i går. Jeg er ikke spesielt interessert i fotball (i så fall burde jeg sikkert heia på Enga, jeg bor tross alt i Oslo Øst... ) men jeg lurte på om han ene naboen min hadde noen sorger å fortrenge i dag morges. Han har nemlig VIF- og VIF-logo på navneskiltet på døra si, og Vålerengaeffekter på seg omtrent hver gang jeg ser ham. Men i dag morges spilte han dataspill med KJEMPEHØYT volum. Ser for meg ham kjøre bilspill for å riste av seg skuffelsen, liksom... Håper du koser deg i varmen! Jeg liker ikke å klage på fint vær, men det er litt slitsomt å være høygravid med pollenallergi akkurat i dag... ← Dakkar nabo! Altså, var ikke bare at Enga tapte, men vi rundspilte dem jo! Ja han måtte nok riste av seg litt skuffelse!! Jeg koser meg i varmen med å være både ute og inne, får fnatt av å være ute i varmen hele tiden! Får så fort vondt i hodet av mye sol! Og dårlig samvittighet av å være inne Ja, skjønner hva dere begge mener med å svar med sitat... For er lettere å trykke siter, men ikke hvis det er for mange lissom... Nå er sambo kommet hjem allerede! Og jeg la kyllingfilet til meg i marinade istad, og tok opp koteletter til sambo. Så nå står risen og koker, og da blir det grilling!! Lukter deilig hvitløk av kyllingen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 8. mai 2006 #2893 Del Skrevet 8. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 8. mai 2006 #2894 Del Skrevet 8. mai 2006 Det er så utrolig deilig med godt vær! Jeg sitter på jobb enda, men fikk så mye vann i munnen av pratet ditt om grilling at jeg tror jeg skal løpe hjem nå. Ble alt for sulten til å få gjort mer her Når det gjelder spørsmålet ditt, så bruker jeg som regel ikke sitat, men det er fordi jeg personlig synes det kan bli litt rotete å lese når det er mange sitat. Blir litt mye gjentakelse liksom.. Vet ikke hva som er best jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. mai 2006 #2895 Del Skrevet 8. mai 2006 Kort spm til dere: Når jeg svarer dere, foretrekker dere at jeg siterer innleggene i deres fulle lengde eller bare skrive "navn: svar"??? Jeg er ille i tvil hva som er best se??? ← Hipp som happ vil jeg si... Gjør litt av begge deler selv, alt ettersom hva jeg gidder der og da! Så - do as you like!!! Ohhh, big boobies!?? De må jo ha vokst GODT da, når noen tenker at du kanskje har fiksa litt på utseende ved hjelp av kosmetisk ingrep! :grine2: Du er sikkert så fin atte - kjempekoselig at din kjære var så flink til å si til deg at var fin i går da. Det er så godt å få høre slikt... Mannen min er heller ikke flink til å si sånn, så når han først sier det smelter jeg jo helt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. mai 2006 #2896 Del Skrevet 8. mai 2006 Hello Madonna with the big boobies Så kult at det har skjedd da!! Og nå er vi inne i mai og snart er det vel EL tid også?! Føler spenningen på kroppen jeg!! Heier så enormt på dere nå! Grillings er jo bare orgasmisk godt da!(lite sex for tiden så kravene mine er endel senket ) Ha en alldeles utmerket kveld snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #2897 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg har: 1. røyka sigarett 2. røyka en sigar 3. vært full 4. klina med noen av samme kjønn 5. vært forelska 6. blitt dumpa 7. dumpa noen 8. fått sparken 9. rømt hjemmefra 10. hatt følelser for noen som ikke har visst det 11. blitt arrestert 12. klina med en ukjent 13. gått på en blind date 14. løyet for en venn 15. vært forelska i læreren 16. skulka 17. hatt sex med en medarbeider/medelev 18. sett noen dø 19. vært forelska i en jeg har snakka med på nettet 20. vært i Canada 21. vært i Mexico 22. fløyet (ikke selv...men i fly så...) 23. spydd i en bar 24. sett en del av meg selv brenne 25. spist sushi 26. stått på snowboard 27. crowdsurfet under en konsert 28. vært i et voldelig forhold 29. tatt smertestillende 30. elsker eller savner noen akkurat nå 31. ligget på ryggen og sett skyene sveve forbi 32. laget engler i snøen 33. hatt et te-party 34. bygget ett sandslott 35. hoppet i en vanndam 36. hoppet i en løvhaug 37. akt akebrett 38. jukset når jeg har spilt spill 39. vært ensom 40. sovna på skolen/jobben 41. brukt et falskt legitimasjonskort 42. sett på en solnedgang 43. vært et sted det er jordskjelv (har jo faktisk opplevd det hjemme i stua) 44. tatt på en orm/slange (veldig morsomt faktisk] 45. sovet under stjernene 46. blitt kilt 47. blitt ranet 48. blitt misforstått 49. tatt hånd om et skadet dyr 50. vunnet en konkurranse 51. gått på rødt 52. blitt utestengt fra skolen 53. vært i en bilulykke 54. hatt krampe 55. kjent meg som en utstøtt 56. spist en hel boks med is på en natt 57. danset i månelyset 58. hatet mitt utseende 59. vært vitne til et innbrudd 60. ikke hørt på hva hjertet sier 61. vært besatt av post-it lapper 62. gått uten sko i leire og presset leira mellom tærne 63. gått meg bort 64. vært på andre siden av landet 65. svømt i havet 66. kjent som om jeg holder på å dø 67. grått meg selv i søvn 68. lekt tyv og politi 69. sunget karaoke 70. betalt for mat med bare mynt 71. gjort noe med meg selv som jeg ikke burde gjort (ikke noe farlig da) 72. tulleringt 73. fanget et snøfnugg på tungen 74. dansa i regnet 75. skrevet brev til julenissen (gjør ikke alle det??) 76. sett på solnedgangen sammens med noen jeg bryr meg om 77. blåst bobler 78. gjort opp ild på en strand 79. ødelagt en fest 80. gått på rollerblades 81. fått et ønske oppfylt 82. hatt sex med en ape 83. hatt på ekte perler 84. hoppet fra en bro 85. spist hund/kattemat 86. sagt til en fremmed att du elsker han/henne 87. kysset et speil 88. sunget i dusjen 89. hatt på en svart klesdrakt 90. drømt at jeg gifta meg med noen 91. limt fast din hånd i noe 92. satt fast tungen på metall 93. kysset en fisk 94. vært en cheerleader 95. sittet på et tak 96. skreket så ille at jeg fikk problemer med å puste 97. bygd en kjerre 98. pratet i telefon i mer enn fire timer 99. vært oppe hele natta 100. ikke dusja på en uke (bare på fjelltur da) 101. plukket og spist ett eple direkte fra treet 102. klatra i trær 103. hatt en hytte i et tre 104. er redd for å se på skrekkfilm alene 105. tror på spøkelser 106. hatt på stygge/annerledes klær på skolen for å høre hva folk sier 107. spist kylling 108. blitt kastet i et basseng med klærne på 109. blitt fortalt av en fremmed at du er sexy 110. brekt et ben 111. fanget en fisk og siden spist den 112. fanget en sommerfugl 113. ledd så mye at jeg gråt 114. grått så mye at jeg begynte å le 115. juksa på en prøve 116. glemt noens navn 117. besvimt 118. grått på bussen 119. pratet med en fremmed i mer enn fem minutter 120. gitt en uteligger mer enn 50 kroner 121. spytta på noen jeg ikke har likt 122. hoppet fallskjerm 123. vært utro 124. vært sjalu 125. kan skrive uten å titte på tastene 70 det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 8. mai 2006 #2898 Del Skrevet 8. mai 2006 Not bad! Stjal den listen jeg... Endte opp med 80! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. mai 2006 #2899 Del Skrevet 8. mai 2006 Men jeg ville gjerne hatt mage jeg murmelmy Hadde ikke gjort meg noe!! ← Den kommer snartvennen Nå er jo endelig kroppen din i "balanse" igjen så da er det bare å starte med friskt mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 8. mai 2006 #2900 Del Skrevet 8. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg