Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Hei og god lørdagsmorgen!!!

En kjempeSTOOOOR :klappe: til dere som tar på dere den endelige oppgaven å være besøkshjem for tulla hver 3.helg. Samfunnet trenger folk som dere. :)

Ha en super fin lørdag. OG husk å kose MASSE med mannen :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk alle dere søte jenter!! :kyss:

Nå er tulla henta og ble litt rart nå :ler: For er jo ingen å styre med! Så da var det rett inn på kg ;) Ja, det gav mersmak, hun er jo så søt! Og snill!

Er fortsatt like fornøyd over aktivitetsnivået til sambo, altså, han pleier jo å være litt saaaakte og sånn, men disse 8 dagene har han hatt normal fart :ler: Og normalt aktivitetsnivå, han har ikke hatt så mye tid til over å sove bort.. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Lenge siden jeg har vært innom her! Ikke så mye kg tid på meg for tida, blir ofte litt random om hvem dagbok jeg er innom - som regel de som ligger øverst på mine innlegg akkurat når jeg er innom.. Høres ut som dere kosa dere med tulla, hyggelig å ha henne hver 3. helg da - dere er kjempesnille som gjør det!! Greit å trene opp både deg og sambo :ler:

Håper du får ei fortreffelig helg!! Hørte det var 22 grader i Fredrikstad på fredag!! Sikkert 20 grader her også nå - deilig!!!!!1 Etterlengtet sol og varme!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppiss!!

håper du har hatt en fin dag i konfirmasjon da, og at du ble smekker i den rosa kjolen :)

Nå er jeg på nett med min bærbare pc, så nå tror jeg den enedelig er i orden igjen :hoppe::hoppe:

nå må jeg gi pcen til sambo, han har ikke vært på nett på mange uker, så da får jeg vel ikke noe pc før i morra igjen jeg tenker jeg :ler:

love you :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:briller2:

:briller2: Er dekkende for hvordan denne dagen har vært ja!!!

Når får du svar på CT da? Blir spennende å se om du har begge nyrene eller ikke!

Han skulle sende svar til legen, så jeg vet ikke om legen innkaller meg eller om jeg skal ringe ned og spørre om de har fått svar :klø: Har nok begge nyrene, men det er tuppen på den ene som er forsvunnet :ler:

Lenge siden jeg har vært innom her! Ikke så mye kg tid på meg for tida, blir ofte litt random om hvem dagbok jeg er innom - som regel de som ligger øverst på mine innlegg akkurat når jeg er innom.. Høres ut som dere kosa dere med tulla, hyggelig å ha henne hver 3. helg da - dere er kjempesnille som gjør det!! Greit å trene opp både deg og sambo 

Håper du får ei fortreffelig helg!! Hørte det var 22 grader i Fredrikstad på fredag!! Sikkert 20 grader her også nå - deilig!!!!!1 Etterlengtet sol og varme!! :)

:sjenert: Blir sånn for meg og, ofte de på toppen av mine innlegg som blir lest.. Ja vi kosa oss med tulla! Så får se åssen det blir videre.. Deilig med fri nå da... Og været her har vært som en knalldag i juli!!

Håper du har en fin helg!!

:tommel: Super helg!!!

Hei snuppiss!!

håper du har hatt en fin dag i konfirmasjon da, og at du ble smekker i den rosa kjolen :)

Nå er jeg på nett med min bærbare pc, så nå tror jeg den enedelig er i orden igjen :hoppe:  :hoppe:

nå må jeg gi pcen til sambo, han har ikke vært på nett på mange uker, så da får jeg vel ikke noe pc før i morra igjen jeg tenker jeg :ler:

love you :klem:

:kyss: Jeg ble smekker og fikk masse skryt! Ikke lett når puppene hadde vokst ut av den andre :ler: Så du sitter på den trådløse igjen :klø: Reparert seg selv kanskje??? Men morro at den har ombestemt seg!! :hoppe: Håper du får litt kvalitetstid snart da!!

Innom i full fart for å gi et lite :vinke:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi vært i konfirmasjon, og jeg har endelig kommet meg ut av den slim strømpebuksa jeg stjal av lucky som jeg måtte ha hjelp av sambo til å komme meg inn i :ler: Sambo måtte hjelpe meg å få den over rompa :hoho:

Men nå er jeg sååå sliten at jeg ikke orker å skrive mer om dagen.. Litt vondt i hodet..

Og så har den 9 mnd filmen på tv3 begynt, og sambo er våken så tenkte han og jeg kunne se på den :ler:

Tar en tur innom dere alle i mårra... Nå er jeg kaputt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi vært i konfirmasjon, og jeg har endelig kommet meg ut av den slim strømpebuksa jeg stjal av lucky som jeg måtte ha hjelp av sambo til å komme meg inn i :ler: Sambo måtte hjelpe meg å få den over rompa :hoho:

:hoho: Har aldri helt skjønt hvordan sånne fungerer -hvor gjør den av alt? :klø:

Ha en fin kveld, kos deg med mann og film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rart du fikk vondt i hue etter konfirmasjonen. Strømpebuksa skvisa sikkert alt opp i hue. Et sted må magen gjøre av seg :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må le av den strømpebuksehistorien din :ler: De er jo så vonde å ha på syns jeg, men hva gjør en ikke for skjønnheten?

Jeg syns dere er helt utrolige som har sagt ja til å ha hun lille hver 3.helg. Det er jo litt av et ansvar :klappe:

Ha en strålende dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me
Ikke rart du fikk vondt i hue etter konfirmasjonen. Strømpebuksa skvisa sikkert alt opp i hue. Et sted må magen gjøre av seg  :grine2:

:ler:

Kose deg i det fantastiske været som blir i dag og da!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

HEI! Ville bare innom og si gratulere med seieren til FFK jeg! :ler: Nå har sola kommet for fullt mens jeg har sittet her på KG, så nå skal jeg ut i det nydelige været. Må benytte anledningen når man først har fri!

:klem: fra Rødtoppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...