Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Å så gøy!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

-Åssen klarte du å lure sambo så fort da?? :ler:

Ble det de dyreste eller de andre stolene? Fint blir det uanz!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjarmor: det ble de dyreste, de brune! Og sambo var med så fort vi fikk vite at de hadde betalingsutsettelse til skattepengene kommer. For ellers hadde vi ikke hatt penger til det!! Bokstavelig talt!

Å! jeg glemte å si at jeg har fått krølller!!! :ler: Ja, sånn plutselig! Eller, jeg har fått langt hår det siste året, og har merket at jeg har litt fall.. Var hos frisøren i går, og hun påpekte at jeg hadde fall. Så hun sa at det bare var å klemme opp krøller med skum!

Jeg pleier jo å føne håret hver dag, men idag bare klemma jeg opp krøllene. Og har visst krøller :hoppe::danse::ler:

Må føne håret på sidene da, eller står det alle veier, men bak føna jeg ikke.. Og sambo sier at det er krøller, jeg sier at det føles ut som en dårlig sovesveis!!

:sjenert: Jaja, nok mas om mitt hår kanskje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt tei på en freddan.

Ja, jeg er nettopp startet på NKS sitt nettstudie av spes.ped (30 studiepoeng). Er vel det som heter halvårsenheten, bare jeg tar det over 1 år. Ypperlig å kunne lese hjemmefra.

Ønsker deg en riktig god helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

Fantastisk dag når man både får seg nye møbler og opdager krøller!!! :)

Knall-gøy at dere fikk dere møblene du ville ha da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Little me
:ler: Må le av de nyoppdaga krøllene.. Må nok ha krøller i mårra og!! hehe

:ler:

Jeg har også sånt hår. Nå om dagen har jeg som regel bare fall, men innimellom har jeg krøller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for ny spisestue!! Nå kommer det til å bli skikkelig fint hos dere :klappe:

Grattis med krøller da...fint med litt fall i håret :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har jo masse krøller og fall når du vil!!!

Vil ha spisestue nå!!! :sur:

Ja blir en del krøller her hvis jeg bare tar skom i det og ikke prøver å rette det ut. Mamma var jo en krølltopp når ho var liten, men hverken jeg eller bror hadde det når vi var små :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring igjen...jeg var ute å vaske klessnorene så jeg slipper svarte striper på det hvite sengetøyet jeg skal henge ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde krøller når jeg var liten men siden mamma ikke fikk gre meg så klippet hun meg kort.. Etter det vokste håret rett. Rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Liv og cons!

Kommet meg hjem fra lucky, der jeg hjalpe henne med å krølle litt hår og sånn.. Snæksen ble ho :sjarmor:

Nå har vi spist reker og loff, og sambo må snart gjøre seg klar til å dra... Han skal på fyllefest idag! Så jeg er alene hjemme!! :ler: Jeg skal kose meg iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Nå leste jeg masse sider tilbake... Tar litt tid med meg :sjenert:

Så dere er sånn arve-mennesker dere også... Her i dette huset er det nesten bare arve ting. Sofasallong, spisebord, sengen (med madrasser!!! ), et høyskap, vitrineskap +++++. Gleder meg til den dagen mannen lar meg kjøpe ny sofa feks... :ler: . Vi fant en her om dagen. Både mannen og jeg falt pladask. Og hadde ikke mannen holdt meg igjen, så hadde jeg hatt en ny 2+3 skinnsalong i mørkebrunt skinn i stuen min... (tror det hadde sett stilig ut med Caffe Latte fargen på veggene). Men, men.... Den dagen kommer vel da jeg får noe nytt også....

Og du Hiprex er et normalt middel til bruk dersom man er palget av kronisk UVI. Skal liksom gjøre så man ikke får UVI da... Jeg var for en tid tilbake (rett før jeg ble gravid) vedlig plaget av UVI etter :humpe: . Men det har gått ver nå.... Hmm???

Ha en nydelig kveld alene hjemme. Det er deilig til tider

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...