Daria Skrevet 18. april 2006 #2441 Del Skrevet 18. april 2006 Høres ut som en usedvanlig god plan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2442 Del Skrevet 18. april 2006 Iallefall når det er akutten på tv Får vel vaske noen maskiner med tøy og vaske badet idag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. april 2006 #2443 Del Skrevet 18. april 2006 Iallefall når det er akutten på tv ← Ååå... Har ikke tv3, så jeg får ikke sett Akutten lenger, må nøye meg med den ekte varianten -Trauma -på Discovery. Men nå har jeg hvertfall kjøpt Helt sykt på DVD, det er nesten enda berde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2444 Del Skrevet 18. april 2006 Er gamle episoder, men greit å se på allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. april 2006 #2445 Del Skrevet 18. april 2006 En god ting kan ikke sees for ofte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. april 2006 #2446 Del Skrevet 18. april 2006 Skulle ønske jeg kunne gjøre som seg, å legge meg flat på sofaen men jeg må reise på jobb snart. Jobber bare 50% men det er slitsomt nok. Nå sitter jeg på telefon til Nextgentel og håper de skal ordne linja snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 18. april 2006 #2447 Del Skrevet 18. april 2006 Da er vi flere som slapper av på sofaen Skal på jobb igjen i morgen, men inntil videre nyter jeg min siste fridag. Jeg har også planer om klesvask og litt vasking i hus, men jeg synes det er så kjeeeedelig! Mye morsommere å være inne på forumet Ha en fin dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 18. april 2006 #2448 Del Skrevet 18. april 2006 Ser på akutten jeg også. Også har jeg vasket to maskiner med tøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2449 Del Skrevet 18. april 2006 Liv: Håper du får ordnet med internettet!! Jobber du halve dager, eller færre dager i uka?? Du får slappe av når du kommer hjem da se Fushine: Er stadig innom kg Vi jenter har simultankapasitet vi se!! Så det er ikke noe probl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2450 Del Skrevet 18. april 2006 Der var baby-e og jo!! Parallelle liv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2451 Del Skrevet 18. april 2006 Nå har jeg vært flink og rydda hele badet!! Hadde mange pappesker med klær og sånn som måtte styres med og et par maskiner tøy som skulle henges opp.. Rydde også i badeskapene og fikk kasta litt.. Glemte å si igår at jeg og sambo tok oss en bad i går ikveld!! Deilig å ha en kveld der han er våken ja Og snille sambo vaska håret mitt.. Det var den laaaaange hodebunnsmassasjen som var best.. Nå skal jeg se Oprah, så skal jeg vaske gulvet på badet, og skylle over badekaret. Det er det eneste som gjenstår... Men nå er jeg sulten :klø: Har jeg noe mat da??? *løper på kjøkkenet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. april 2006 #2452 Del Skrevet 18. april 2006 Hadde du noe mat?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2453 Del Skrevet 18. april 2006 Biffsnadder fra lørdag og litt makaroni! Det blir lunchen idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. april 2006 #2454 Del Skrevet 18. april 2006 Det hørtes bedre ut enn brødskive.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2455 Del Skrevet 18. april 2006 En underlig kombinasjon, men godt var det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. april 2006 #2456 Del Skrevet 18. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2457 Del Skrevet 18. april 2006 Oh my good!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. april 2006 #2458 Del Skrevet 18. april 2006 Den mannen må ha mistet en skrue eller tre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2459 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg så han på 'Oprah der han hoppa i stolen og var helt huleboer mann Idiot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. april 2006 #2460 Del Skrevet 18. april 2006 Nå har jeg vært flink og rydda hele badet!! Hadde mange pappesker med klær og sånn som måtte styres med og et par maskiner tøy som skulle henges opp.. Rydde også i badeskapene og fikk kasta litt.. Glemte å si igår at jeg og sambo tok oss en bad i går ikveld!! Deilig å ha en kveld der han er våken ja Og snille sambo vaska håret mitt.. Det var den laaaaange hodebunnsmassasjen som var best.. Nå skal jeg se Oprah, så skal jeg vaske gulvet på badet, og skylle over badekaret. Det er det eneste som gjenstår... Men nå er jeg sulten :klø: Har jeg noe mat da??? *løper på kjøkkenet* ← for rydding av bad! Komme og rydde mitt også!?? :grine2: Oh my good!!! ← Den mannen blir bare særere og særere for hver dag som går! Han kan seriøst ikke ha mange friske hjerneceller igjen oppi topplokket sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg