Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

:Nikke: Iallefall når det er akutten på tv ;)

Ååå... Har ikke tv3, så jeg får ikke sett Akutten lenger, må nøye meg med den ekte varianten -Trauma -på Discovery. Men nå har jeg hvertfall kjøpt Helt sykt på DVD, det er nesten enda berde... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne gjøre som seg, å legge meg flat på sofaen men jeg må reise på jobb snart. Jobber bare 50% men det er slitsomt nok.

Nå sitter jeg på telefon til Nextgentel og håper de skal ordne linja snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Da er vi flere som slapper av på sofaen :) Skal på jobb igjen i morgen, men inntil videre nyter jeg min siste fridag. Jeg har også planer om klesvask og litt vasking i hus, men jeg synes det er så kjeeeedelig! Mye morsommere å være inne på forumet ;)

Ha en fin dag da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv: Håper du får ordnet med internettet!! Jobber du halve dager, eller færre dager i uka?? Du får slappe av når du kommer hjem da se ;)

Fushine: Er stadig innom kg :ler: Vi jenter har simultankapasitet vi se!! Så det er ikke noe probl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært flink og rydda hele badet!! :tommel: Hadde mange pappesker med klær og sånn som måtte styres med og et par maskiner tøy som skulle henges opp.. Rydde også i badeskapene og fikk kasta litt..

Glemte å si igår at jeg og sambo tok oss en bad i går ikveld!! Deilig å ha en kveld der han er våken ja :ler: Og snille sambo vaska håret mitt.. Det var den laaaaange hodebunnsmassasjen som var best.. :hjerte:

Nå skal jeg se Oprah, så skal jeg vaske gulvet på badet, og skylle over badekaret. Det er det eneste som gjenstår...

Men nå er jeg sulten :overrasket: :klø: Har jeg noe mat da???

*løper på kjøkkenet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Nå har jeg vært flink og rydda hele badet!! :tommel: Hadde mange pappesker med klær og sånn som måtte styres med og et par maskiner tøy som skulle henges opp.. Rydde også i badeskapene og fikk kasta litt..

Glemte å si igår at jeg og sambo tok oss en bad i går ikveld!! Deilig å ha en kveld der han er våken ja :ler: Og snille sambo vaska håret mitt.. Det var den laaaaange hodebunnsmassasjen som var best.. :hjerte:

Nå skal jeg se Oprah, så skal jeg vaske gulvet på badet, og skylle over badekaret. Det er det eneste som gjenstår...

Men nå er jeg sulten :overrasket: :klø: Har jeg noe mat da???

*løper på kjøkkenet*

:klappe: for rydding av bad! Komme og rydde mitt også!?? :sjarmor: :grine2:

:kvalm:

Den mannen blir bare særere og særere for hver dag som går! Han kan seriøst ikke ha mange friske hjerneceller igjen oppi topplokket sitt! :overrasket::riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...