Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

:ler: Slæpp off, ho fikk ikke ut vannet fra det nye boblebadet sitt engang.. Og hun sier computer.. Og jeg TROR  hun vet åssen hun skrur på tven..

:ler: Høres ut som du er ganske trygg ja.. Watch out hvis a melder seg på computer kurs da!! :ler:

Nå har vi spist biffsnadder og chips :sikle: Var usedvanlig godt idag!

Nam!! Har du oppskrift på biffsnadder...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hatt en koselig kveld? Jeg er som nevnt barnevakt, og det er en grei jobb. Den jobben som hundevakt, som kommer med barnevaktjobben er litt værre. Den tyven av ei bikje har klart å spise en kvart big one og et par ruter sjokolade. Heldigvis er det en ganske stor hund så den overlever nok det med sjokoladen da. Men for en ramp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biffsnadderen er hjemme mekka. Strimla biffkjøtt med hakka hvitløk, gjerne litt hakka løk, masse fersk shampingiss og jeg pleier å ha babymais (sambo vil ikke ha det se). Serveres med masse chips og barnaisesaus... :sikle:

:ler: Ja du har hatt nok å gjøre idag med brødre og hund.. Håper nettet ordner seg snart igjen hjemme da ;)

Nei nå er det natta!! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*noterer*

For mange år siden spiste vi ofte biffsnadder på en restaurant i byen, men har ikke spiste det siden da så det hadde vært gøy å lagd sjøl - det er jo så godt!!

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov godt  :klem:

:klem:

*noterer*

For mange år siden spiste vi ofte biffsnadder på en restaurant i byen, men har ikke spiste det siden da så det hadde vært gøy å lagd sjøl - det er jo så godt!!

Ha en fin dag!!

Ja det er kjempegodt! Og du kan mikse inn det du vil sjøl..

Kaka var ille go'!!!! :sikle:

:Nikke: Vet!! Har litt igjen til idag jeg og,....

Oi, biffsnadder, DET er lenge siden jeg har spist, det! Kanskje verdt å prøve igjen?

Gjør det!!! Morro med noe nytt vettu!

:rodme: spiser frokost nå vi... :sjarmor:

Idag har jeg lyst til å se lange flate ballær, så får vel sjekke ut når den går idag :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går i hele dag, frem til 2300! Så vi har spurt lucky om hun og sambo vil være med.. Håper at hun får med seg han! Blir nok i ettermiddag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:hoho: Tilbake og filmen var bedre en det jeg trodde!! Det beviser igjen at Zwart er en fabelaktig filmlagemann :klappe:

Sambo og satt og lo masse, så han var nok fornøyd med filmen! Må gå oftere på kino altså.. :ler: Skal ta med meg leieboers gutt på istid 2 i mårra tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen meg jeg må snike meg til å se den filmen jeg også, trass i det ihugga Start-fan´et jeg er! :grine2:

Har jo sett trailer da, og filmen virker jo kjempemorsom. Og når du sier det så... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg og lyst å se!!! Kanskje imorra? eller til uka, får se. Imorra er jo siste fridag og den skal virkelig nyyytes!!!!! Håper på et glimt av sol og jeg da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...