Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Nei nå må jeg spise litt og rydde opp etter middagen igår.. og så begynner oprah og.. :ler:

Sanver Operah litt jeg... :sjenert: *har ikke tv3 lenger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det egentlig som har skjedd med KG. Noe er nytt, men jeg vet ikke riktig hva...... :overrasket:

Det er vanskelig å finne BH er som sitter pent den andre veien også... Da er det altfor liten avstand mellom cupene og puppa blir liksom skvist sammen og det blir ei rar glippe på hver side :ler:

Bra du klarte å si nei til jobbing denna uka. Tror du trenger den tiden til å komme det på, kankje lengere tid også.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg vennen og skulle ønske jeg kunne kommet gjennom maskinen og gitt deg en diger klem!

- :klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en sånn nabo, med en heftig bassforsterker. Hele huset rister...  :overrasket:

:ler:

Bra de kan brukes til noe da!!

Hva er det egentlig som har skjedd med KG. Noe er nytt, men jeg vet ikke riktig hva......  :overrasket:

Det er vanskelig å finne BH er som sitter pent den andre veien også... Da er det altfor liten avstand mellom cupene og puppa blir liksom skvist sammen og det blir ei rar glippe  på hver side  :ler:

Bra du klarte å si nei til jobbing denna uka. Tror du trenger den tiden til å komme det på, kankje lengere tid også.

Layouten er annerledes, men da tok du forandringen lett du da :ler:

:ler: Riktig bh er jaggu ikke lett å finne nei!!

Tenker på deg vennen og skulle ønske jeg kunne kommet gjennom maskinen og gitt deg en diger klem!

- :klem:  :klem:  :klem:  :klem:  :klem:  :klem:  :klem:

Den varmet den og vennen...

:klem: Snille du...

:vinke:

:klem: Godjenta!!

Har ikke vært så veldig effektiv idag... Er ikke så veldig trist idag, som jeg har vært de andre dagene, men litt giddaløs... Jeg har tråla kg opp og ned da!!

Skulle ringe legen idag og få svar på prøvene jeg tok forrige onsdag, på folat og sånn.. Men tenkte at det kunne være greit å bestille en time for å snakke med henne og fortelle hva som skjedde i helga. Ikke like morsomt å fortelle det til skrankedama over telefon, men hun ble straks veldig forståelsesfull og jeg fikk time i mårra 1045

Er glad jeg sa nei takk til jobb denne uka, selv om jeg føler meg lat... Men tror jeg trenger å bare sitte her og gjøre det som faller meg inn.. Kanskje jeg kan gjøre noe fornuftig i mårra og fredag..

Idag blir det fiskeboller i hvit saus når sambo kjem heim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huskeliste for legen i mårra:

- fortelle om brun spotting torsdag og fredag

- blødning lørdag og søndag

- brun spotting/blødning nå

- ultralyd mandag, ingen tegn til graviditet

- svar på prøver

- er det bare å starte på nytt med prøving?

- annen oppfølging etter neste positive test?

- skal jeg ta andre forhåndsregler neste gang?

- skal jeg gjøre noe spesielt med en gang jeg har testa positivt?

- hvor tidlig kontakte lege

Noen flere forslag??

Endret av iss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fikk time så fort da vennen :) Må ikke føle deg lat da, trenger jo noen dager du nå, og det er jo ikke så rart. Kos deg med sofaen og kg, rydde og vaske kan man gjøre hele året ellers :ler:

Har ikke noen forslag til hva du kan spørre legen om, men de punktene du har satt opp ser bra ut synes jeg, det går nok så bra skal du se. Lykke til i allefall snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

Takk snuppa!! Ja jeg vet.. :sjenert:

Men si ifra hvis det faller noe ned i hodet ditt som jeg bør spørre om da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trykk verktøy på verktøylinje, og ned på alternativer for internett. Der trykker du "slett filer" på midlertidige filer. Så restarter du maskinen.. Det hjalp for meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rødtoppen

Ville bare poppe innom for å gi deg en :klem: jeg, håper det går bra hos legen og at du får noen svar på det du tenker på!

Masse :klem::klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

Hmmm... :klø: Da vet jeg jo hvem du er da! Eller, har vel sikkert sett deg i en eller anne fellesblokk :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...  :klø: Da vet jeg jo hvem du er da! Eller, har vel sikkert sett deg i en eller anne fellesblokk  :sjarmor:

:sjarmor: Dere var mange sykepleiere, så ikke sikkert jeg husker deg! men jeg gikk barnevern da..

innom for å gi den en onsdags :klem og for å ønske deg lykke til hos legen i morgen.

Takk baby-e! Går nok bra. du har ingen spørsmål jeg bør stille? :klø: Føler meg helt grønn jeg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...