søndagsengel? Skrevet 7. mars 2006 #1501 Del Skrevet 7. mars 2006 Ønsker deg en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 7. mars 2006 #1502 Del Skrevet 7. mars 2006 Blir inspirert av ei jente med et sånt pågangsmot og positiv innstilling som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1503 Del Skrevet 7. mars 2006 En stor Til dere alle!! Dere gir meg utrolig mye styrke, ved å se at dere bryr dere... Sov visst nesten til 11 idag... Men det var fordi jeg dro ned rullegardina i går kveld, for jeg tenkt det ville bli godt å sove lenge idag... Nå skal jeg spise en liten skive, så tenkt jeg at jeg skulle dra på BH-shopping!! Jeg har for tiden tre bher som jeg bytter på, og den ene er borte.. Så jeg har bare to svarte... Kanskje ikke så interessant for dere ??? Hmmm.. Fikk en liten blødning nå til morgen idag, kroppen tror kanskje den ikke er ferdig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. mars 2006 #1504 Del Skrevet 7. mars 2006 Luksus å sove til 11 Kan jo tyde på at du trengte det... Lykke til med BH-shopping (og takk for alle interessante detaljer... ), ta vare på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1505 Del Skrevet 7. mars 2006 Ja luksus og deilig.... Huff, den barnehagen som jeg har meldt meg på vikar liste ringte, men jeg tok den ikke.. Har ikke lyst å jobbe denne uka, føler jeg trenger å være hjemme nå.. Men har liksom ingen bra unnskyldninger, og så er det jo flink-pike-syndrom Jeg hater å si at jeg ikke kan, føler at jeg setter dem i en knipe... MEEEN, har begynt å tenke litt fremover.. Siden det ikke klaffet nå, ønsker vi å få barn i januar-februar-mars 2007. Min situasjon idag er at jeg ikke har jobb, og da ville det jo passet perfekt å ta et studie!! Fikk litt inspirasjon fra Søndagsengel og Liv. Dersom jeg får barn har jeg ikke opparbeidet meg nok grunnlag til fødselspenger, og å kombinere det med studie må vel da være perfekt?? Jeg ønsker å ta spes ped eller sos ped. Men det er vel bare 30 p. Må man ikke ha 60 p (fullt) for å få fullt fødselsstipend?? Men jeg minnes å huske fra søndagsengel at det går an å melde seg inn på to a 30p og bare følge det ene. Blir det å "lure" til seg penger??? Jeg var ferdig utdannet i fjor, men har enda ikke fått fast jobb. Men jeg er motivert for å ta et deltidsstudie. Tror denne løsningen vil være super, dersom det er slik som jeg tror. Her må nok søndagsengel veilede meg ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. mars 2006 #1506 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg synes du har all grunn til å ikke jobbe denne uka. Ta deg fri og stell ekstra pent med deg selv og gi deg tid til å komme deg, fullstendig uten dårlig samvittighet. Og send den snille piken på dør noen dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1507 Del Skrevet 7. mars 2006 Da må jeg ta en hvit en til bh dama da... og si at jeg har jobb et annet sted denne uka??? kan jo ikke bare si nei, jeg har ikke lyst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. mars 2006 #1508 Del Skrevet 7. mars 2006 Kan du ikke bare si at du trenger noen dager fri av personlige årsaker? Som ringe-vikar har du ikke plikt til å jobbe og trenger streng tatt ingen grunn (selv om jeg skjønner følelsen...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1509 Del Skrevet 7. mars 2006 Tror jeg skal sende henne en mail jeg... med kort at jeg ikke kan jobbe denne uka.. Må være litt forsiktig med hva jeg sier, for mamma jobber også der Tror jeg sender den litt senere idag.. Takk HildeSol!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. mars 2006 #1510 Del Skrevet 7. mars 2006 Bare hyggelig -godt jeg kan brukes til noe innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1511 Del Skrevet 7. mars 2006 Da sendte jeg en mail om at jeg må ha fri denne uken av personlige årsaker.. enkelt og greit. Men at jeg er ledig fra mandag av igjen... Jaja, må tenke på meg selv har en snill hildesol lært meg.... Da kjører jeg ut en tur jeg! blir bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. mars 2006 #1512 Del Skrevet 7. mars 2006 Du er en flink elev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. mars 2006 #1513 Del Skrevet 7. mars 2006 Heia vennen min! Veldig fornuftig av deg å ta fri denne uka! Det trenger du helt klart og fortjener det ikke minst!! Så kan du bare kose deg som best du kan med akkurat det du vil! Og hvile kroppen sånn at den gjør seg klar til neste runde! Og ang snill pike greiene så er vi noen som har snakket om å ha kurs! Det var vel jeg som sa jeg kunne ha sånn gi faen kurs....! For jeg tror ikke jeg har så mye av sånn snill pike i meg egentlig... Og ang studie/"lure" til seg penger...Så skal du ikke tenke på det engang!! Du lurer ikke til deg mer enn noen andre! Og so what om det var "lureri"? TENK på alle som aldri har jobba eller gjort annet enn å få og få og få penger... Var noen som spøkte med meg nå når jeg er sykemeldt og sa at ja nå jobbet de og betalte skatt så jeg skulle få lønn....DA fikk de jammen meg svar på tiltale.Greit at det var en spøk,men den var ikke morsom.Har jobbet noen år nå da,og betalt skatt til den store gullmedalje,så dårlig samvittighet for DET nei det har jeg ikke! Og der var Skytte megaengasjert IGJEN............ Ups...Er ikke lett når man er like lettantennelig som krutt........ Håper resten av dagen din blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1514 Del Skrevet 7. mars 2006 Takk skytte! Må nok lære meg å gi litt mer faen, og tenke på meg selv... men er ikke lett altså!! Ang prøving nå i umiddelbar fremtid, tenker jeg at vi skal vente til neste mens for å sette igang. Både fordi kroppen nå er i litt ulage kjenner jeg (det rykker og sånn inni der) og også fordi vi ikke ønsker at barnet skal bli født i desember, av mange ulike grunner.. Når vi har muligheten til å påvirke dette selv, tror jeg det blir til det.. Så satser vi for fullt fra neste mnd, og håper på termin i januar- februar ellers mars. Dette passer også fordi jeg har lyst til å studere litt igjen. Man må ha gått på skolen i 6 mnd før barnet kommer. Så med denne løsningen tror jeg at alt ordner seg!!! Da slipper vi å bekymre oss økonomisk også! Ja så var det bh runden idag da Jeg synes ikke selv jeg har så store boobs, men bruker nå D i str, 75D. Nå har jeg tråla hele senteret og tydeligvis så er jeg den eneste med D!! Det er jo helt umulig å oppdrive en fin bh i den str!! Vet jeg kansje er litt kresen, men det må vi vel få være. Jeg ønsker bher som er litt vatterte (ikke mye), synes det er penere når ikke vorta stikker igjennom Og ønsket mitt er uforenlig i str D - nesten. Stakkars boobsa mine er jo oppskrapa og såre etter å ha prøvd ørten bher, og prøvd å presse seg inn i utallige 75C.. Evig optimist! tenker at modellene er ulike og kan presse meg inn i dem... Men dobbelpupp er jo heller ikke pent.. Hadde lyst på en hvit og svart, helt enkle uten broderier. De er penest gjennom toppene. Men nei, fant en i lys med masse stasj som passet i cubus. Så kjøpte den med en truse. Fant INGEN i str D i H&M, Fant INGEN i lindex, og fant en i Kapphal. Den var dyr og.... Så resultatet av shoppin var to bher, en med masse broderier og en dyr, og hodepine.. Hodepina fikk jeg gratis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. mars 2006 #1515 Del Skrevet 7. mars 2006 Bonus-hodepine... Har også harr mange ekspedisjoner for å finne BH med D-cup, XLlent hos KappAhl pleier å ha noen hvertfall. Finner jeg noen på H&M har de gjerne solide innlegg, og jeg føler vel ike så ofte at jeg trenger større pupper... Synes du ikke dobbel-pupp er lekkert altså? Hve er du for en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1516 Del Skrevet 7. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. mars 2006 #1517 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg ønsker å ta spes ped eller sos ped. Men det er vel bare 30 p. Må man ikke ha 60 p (fullt) for å få fullt fødselsstipend?? Men jeg minnes å huske fra søndagsengel at det går an å melde seg inn på to a 30p og bare følge det ene. Blir det å "lure" til seg penger??? ← Jeg har svart deg litt på dette i dagboka mi det blir vel på en måte å lure til seg penger, men samtidig så skriver faktisk lånekassa på sine nettsider at man kan melde seg opp til et studie og bare søke permisjon fra det med én gang. Og det er da ikke vår skyld at lånekassa og høgskolen ikke samarbeider om å luke ut de som ikke følger studiene Dui kan lese litt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1518 Del Skrevet 7. mars 2006 Det som venninnen min sier er at de krever at du tar eksamen året etter, og at de sjekker opp om du følger studiet.. Hvordan fant du frem i denne jungelen av regler?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 7. mars 2006 #1519 Del Skrevet 7. mars 2006 Blei veldig glad for at du fulgte "gi blaffen"-rådene i steden for flink og snill pike-stemmene i hodet. Det er alt for mange snille og flinke piker i verden (jada, det er en her som sitter og skriver akkurat nå)! Veldig bra at du bruker denne uka til å passe på deg selv. Jeg kan gjerne dele frustrasjonen over mangel på BH-utvalg på de vanlige kjedebutikkene. Man tror jo at man er helt unormal fordi man ikke passer inn i 75-85 A-C!!! Litt pinlig å si det, men jeg føler at livet mitt blei mye bedre (og klærne satt mye finere) da dama i en dyr BH-butikk sa at jeg skulle ha 85F og ikke 95C. Håper du finner ut av det med studier, prøving og sånt! Enig med alle som sier at du ikke skal ha dårlig samvittighet for å benytte deg av de godene som finnes! Ha en fin tirsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 7. mars 2006 #1520 Del Skrevet 7. mars 2006 BH-shopping i kjedebutikker er trasige greier for oss med D-cup... Kjenner meg sååååå igjen i det du skiver, å prøve å skvise puppen inn i en litt for liten skål, med det resultatet at alt tyter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg