iss Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1441 Del Skrevet 6. mars 2006 Lurer litt på hvor mye jeg kan få vite om spiren idag jeg, siden hjertet trolig ikke har startet å slå... Men fikk rask time da! Så nå gleder jeg meg til å få det overstått... Maaaaaat...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. mars 2006 #1442 Del Skrevet 6. mars 2006 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 6. mars 2006 #1443 Del Skrevet 6. mars 2006 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1444 Del Skrevet 6. mars 2006 Var hos en kjempehyggelig kvinnelig lege og tok innvendig ultralyd.. Men hun kunne ikke se noen spire... Trolig har jeg hatt en tidlig sa, og kroppen har vært flink og ordnet opp helt selv.. Glad for det egentlig... At alt er i orden med en gang... Et trist samtidig som jeg ser det positive.. Vi KAN lage barn, dette var bare ikke levedyktig.. Jeg føler at jeg heller ville miste nå i uke 4-5 enn i uke 12. Så legen mente denne blødningen var endel av syklusen, så det er bare å sette igang igjen! Det er godt og trøstende å vite at vi har klart det en gang før.. Takk for all støtte av dere herlige jenter!!! Nå er målet å få barn i 2007!! Det er jo også et fint år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. mars 2006 #1445 Del Skrevet 6. mars 2006 Dumt med spiren, men som du sier, bedre å miste nå enn senere! Og nå vet dere jo hvordan dere gjør det! Bare å kjøre på... Uansett, , det trenger du nok nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 6. mars 2006 #1446 Del Skrevet 6. mars 2006 Så trist at du mistet spiren din, Iss . Håper det går bra med deg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. mars 2006 #1447 Del Skrevet 6. mars 2006 Så trist å høre Godt at du kan se det positive også, håper det klaffer igjen snart og at det går bra da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 6. mars 2006 #1448 Del Skrevet 6. mars 2006 Uff så trist da iss Men da veit dere jo at dere kan får barn, så da er det jo bare å prøve på nytt, og på nytt Tenker mye på deg! Lykke til! fra baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1449 Del Skrevet 6. mars 2006 Dere er gode å ha dere jenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. mars 2006 #1450 Del Skrevet 6. mars 2006 Dette var trist å høre! Godt at du ser det positive, dere kan bli gravide, og jeg krysser fingrene for at det klaffer på nytt om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #1451 Del Skrevet 6. mars 2006 Uff så trist.... Håper den klamrer seg fast neste gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1452 Del Skrevet 6. mars 2006 Da er dagboken flyttet til prøvere, og vi får se frem til en ny periode med prøving... Har jo sine fordeler deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 6. mars 2006 #1453 Del Skrevet 6. mars 2006 Uffda, det var trist... Stå på videre iss, krysser fingrene for en beibis i 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 6. mars 2006 #1454 Del Skrevet 6. mars 2006 Dette var trist å lese! Da får vi krysse fingrene for et 2007-barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 6. mars 2006 #1455 Del Skrevet 6. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 6. mars 2006 #1456 Del Skrevet 6. mars 2006 Her har det jammen skjedd mye siden sist jeg var innom! Så leit at det skulle gå sånn!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. mars 2006 #1457 Del Skrevet 6. mars 2006 Huff... det var trist iss. Men flott at du kan se det positive i det... til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. mars 2006 #1458 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei vennen min... Vi har jo fått skravla litt idag så jeg tenkte bare å legge igjen noen klemmer og koser til deg! Du er så positiv og snill og super så enhver liten spire vil ha deg som mamma! Denne var kanskje ikke helt frisk så da ordnet kroppen opp... Men neste gang,som jeg tipper blir ganske snart,da...Da blir det din tur! Har hørt at 2007 om mulig skulle bli enda bedre enn 2006 så det er bare å hive seg rundt!!! Gla i deg snuppa! Kos deg med maten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 6. mars 2006 #1459 Del Skrevet 6. mars 2006 Nei, så synd vennen... Men som du sier, bedre at det skjedde nå og ikke senere! Bra du er så positiv, før du vet ordet av det kommer det nok en sterk og levedyktig spire i magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. mars 2006 #1460 Del Skrevet 6. mars 2006 Innom med en stor trøsteklem til deg vennen min! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg