Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Æsj, dustetante! :frustrert:

Er det tante asså? Det er ikke bare litt sånn festeblødninger eller sånn annen type miniblødning man kan ha i starten av graviditeten?

:sur:

Men jeg skal ikke spre dårlige vibber hvis du ellers er ved godt mot, asså. Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rognebær

Det er sikkert ikke mensen!

JEG BRØLER! :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

:ler2:

Håper det virker for mars i alle fall. Nå må jeg måke ut bilen og hente den stakkars mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilorange:

Hei til ldeg

:vinke: Hei på deg!!

Neineinei..........Er det tante pågang altså?? Forbasket.........

Ble sinna på den jeg nå!!! Den skulle holde seg unna!!!

Går det bra med deg da? Bare å få den unnagjort og komme igang med ny pp?!

:klem:

Med meg går det bra! Har klart å holde prøvinga litt sånn på avstand, så jeg har enda ikke blitt skuffa. Helt greit lissom. Er en del av å prøve, har ikke regna med at det skal klaffe med en gang!

Æsj, dustetante! :frustrert:

Er det tante asså? Det er ikke bare litt sånn festeblødninger eller sånn annen type miniblødning man kan ha i starten av graviditeten?

:sur:

Men jeg skal ikke spre dårlige vibber hvis du ellers er ved godt mot, asså. Ha en fin kveld! :)

Har ikke fått full mens, men startet med litt spotting.. Så vet jo aldri :ler:

Uffeda... Så synd at mensen kom. Håper dere har bedre lykke i neste pp!

:kose:

Takk!! :klem:

Etter jobb idag måtte jeg hente ei kollega i byen, for så å kjøre til naboboen der hun hadde mått dra fra bilen tidligere på dagen.. Så vi tok med oss spade for å grave ut bilen. Og vi fikk det til!! Girl power!! :ler:

Så nå har jeg kommet meg hjem, spist potetstappe og tre kjøttkaker fra frysa.. Skal vel ta en runde tenkte jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke mensen!

JEG BRØLER!  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:

:ler2:

Håper det virker for mars i alle fall. Nå må jeg måke ut bilen og hente den stakkars mannen!

:ler: Tror det hjelper altså!! Kan jo håpe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mårn!!

Så barsk dere var igår da!! Girl power skal man ikke kimse av!!

Bra å høre at du ikke peser med prøvingen enda! Da kan det nok skje før du vet ordet av det! Tror det var litt av skylden for at vi prøvde så lenge...jeg ble litt stressa ja...

:ler: Sitat fra nyhetene og intervju med en fyr fra nsb;Den har vært stengt to ganger i vinter,sørlandsbanen,nå og sist var i 1960! :ler:

Greit at vi har lang vinter men...........!!

Lykke til hos legen forresten! Og ha en finfin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte! Ja vi er barske vi altså!!

Snø nok her og.... Helt utrolig!

:klø: Sluttet å spotte tydeligvis... Blir bare mer spent på testresultatet hos legen jeg nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Sluttet å spotte tydeligvis... Blir bare mer spent på testresultatet hos legen jeg nå....

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Skytte! Ja vi er barske vi altså!!

Snø nok her og.... Helt utrolig!

:blomst: Håper du får noen gode resultater nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen staret med at mamma parkerte bilen her for hun skulle på hyttetur! Søte mamman min!! Og så tenkte jeg at jeg skulle ta bussen til byen, for er jo snø kaos! Men i det jeg gikk ut døra kjørte bussen forbi.. Klokka gikk et par minutter feil, og tror bussen var et halvt minutt føre tiden..

Så da var det bare å skrape bilen i full fart og danse avgårde til byn.

Rakk akkuratt fram til legetimen, men var selvfølgelig en halvtime ventetid. Og jeg som var svett og greier etter å ha vandra gjennom byen med snø opp på knea. Kom endelig inn til legen, og jeg synes faktisk ho var litt mer grei idag!

Jeg fortalte ho at vi prøver, og har tidligere hatt mangel på folsyre. Men tror ikke ho fatta at jeg frem til nå har tatt to tabletter isteden for en. Prøvde å spørre om dersom prøveresultatet var bra, så skulle jeg fortsette med to eller kunne gå ned til en. :klø: Det skjønte ho ikke tror jeg...

Så var det inn på blodprøve rommet. Og jeg må si at det å ta blodprøve ikke lenger er noe som helst! Ikke etter at jeg har gitt blod, det er myyyye værre :Nikke:

Så fikk jeg sjekka urin for uvi også, og den var bra. Bra var også blodprosent og alt det de ser selv der. Folat resultatet måtte de sende inn og får svar på til uka.

Men så var det testen dere alle venter på da... For å si det enkelt, den var hverken eller!!!!

Dama sier til meg at det var noe rart med testen. Så viste hun meg den. Det var en blå strek der, og den var klar og fin. Dersom man ikke er gravid er det bare denne som kommer til syne. Dama sier til meg at dersom man er gravid, kommer en rosa strek til.

Problemet med min test var at den var negativ leeeenge, men etter at det kom en veeeeeldig svak rosa strek. Jeg fikk se den, og den var kjemepe svak! Dama sa at når man var gravid så pleide den å være like sterk som den blå. :klø: Så hun sa at hun ikke kunne si det ene eller det andre, og at hun hadde snakket med legen og hun anbefalte å ta en test om et par dager.

Så der har du det!

Jeg er veldig usikker jeg nå da! Selv om jeg har enorme pupper, så startet spottinga igjen nå...

Samboer sa bare "kanskje den virker da!" når jeg sa at det var hverken eller.... :ler: Søte mannen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord, her er det bare å leve i uvisshet en stund til... :ler: *krysser fingre og tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...