Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Når har du IKM da snøengel?? Her har dere klart å skremme tanta unna foreløpig :ler:

Sitter på jobb og skal straks ha spisepause.. Fikk spm om jeg kunne jobbe en dag ekstra denne uken, synes det viser at sjefen har en lav terskel for å spørre meg :sjarmor: Skal bli spennende å se fremover da! Må nok jobbe litt ekstra for å avslutte sakene mine, har jo ikke fått gjort det fordi jeg har fått alt annet å gjøre når jeg er her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fortsatt ingen mens? Da synes jeg du skal kjøpe en digital tester. De er mye mer sikre, for du slipper å tyde strekene! Det står bare "gravid/ikke gravid i displayet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå, så du kjente meg igjen  ;)

:Nikke: Men er ikke sikkert når du kommer hjem som neger om noen uker!!!

Fortsatt ingen mens? Da synes jeg du skal kjøpe en digital tester. De er mye mer sikre, for du slipper å tyde strekene! Det står bare "gravid/ikke gravid i displayet!

Virka for søndagsengel da! :ler: og det var tydelig at det ikke var to streker der.. Men skal jobbe i mårra, og skal jo til legen på onsdag og ta blodprøver, så kan jo spørre om de kan sjekke da :sjarmor:

:grine2: *håper*

Det rare er at i luchen idag sa jeg til de to kollegaene mine at jeg skulle til legen til onsdag. Da sa de med en gang "du er ikke gravid??" :ler: Jeg ble litt paff, og tok det med humor da... De er kjempe hyggelige altså, så de sa det at de forventet å få vite det med eeeeeen gang det skulle skje fordi de måtte følge med. Prøvde å få meg til å si det til dem før sambo, og før jeg skulle teste :ler: Uansett ville jeg nok fortalt det tidlig, for de ønsker jo at jeg skal få barn fort tror jeg..... De er jo søte da, og jeg vet vel kanskje mer om dem en noen andre :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg forresten en liten cowboy strekk etter å spist.. Sambo og leieboer snekrer mdf plater i trappenedgangen, og jeg har endelig fått rydda på kjøkkenet :overrasket: Så f*** ikke ut! Lukta nesten vondt... :sjenert: Men nå er det bra altså!

Men de driver å skjærer i platene som er av spon, så nå blir alt dekt med et tynt lag med støv :sur: En ting har jeg lært, og det er at det nytter ikke fly med vaskefilla før ETTER man er ferdig, eller i allefall får lukket døra... Men det blir jo bare super bra da!!! Blir vel maling på meg etter hvert!

Endret av iss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal jobbe i mårra, og skal jo til legen på onsdag og ta blodprøver, så kan jo spørre om de kan sjekke da :sjarmor:

Da må du ha med urin-prøve ;)

(trykkleif)

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk:0

Følelser:-100

Intellekt:54

Generelt:-15

Du har fysisk kryssdag. Pass deg i trafikken - reaksjonsevnen din er nedsatt.

Det er ikke det store følelsesmessige overskuddet i disse dager.

Du er følelsesmessig helt på bunn, men det vil gå oppover om noen dager.

Har ikke følt den store trua på de biorytmene siden jeg ikke har vært såå sliten som det har stått, men så var det reaksjonsevnen min da, som ikke var så bra i dag...å jada jeg kjørte rett i en grøftekant og lagde en liten bulk ja. Må jo si jeg kjørte i grøfta i stedet for en annen bil da, men alikevel...hehe...sprøtt...

Alt bra med meg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik ser dagen din ut:

Du har nå levd i 8925 dager

Fysisk: 26

Følelser: -100

Intellekt: 28

Generelt: -15

Det er ikke det store følelsesmessige overskuddet i disse dager.

Du er følelsesmessig helt på bunn, men det vil gå oppover om noen dager

Bra det ikke stod noe om at jeg skulle kjøre i grøfta da, siden jeg ikke fikk sjekket det til morgen i dag!! :ler:

Ja liv, jeg skal ha med urinprøve fordi jeg må sjekke at uvien er borte. Det holder med en da?? de kan bruke den til begge delene??? Trodde de sjekka graviditet gjennom blod også jeg.. :klø:

Endret av iss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duaduaduaduaduaduaduaduaaaaaaa (Valborg oh oh yeah yeah!!)

Jeg får ikke den sangen ut av hodet!!!!

Hmmmm!!!! Ingen tante enda :sjarmor: Me like!!!

Nå er det bare å krysse alt for livet altså!!! Jeg er så spent................ :hoppe:

Og bra at det er arbeid i luften! Og oppussing og gode greier! Nei nå er det bare velstand i heimen!!

Kos deg ikveld du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke: Velstand i heimen nå!!

Snart legge meg tenkte jeg, var kjempetrøtt i dag tidlig.

Idag har jeg sendt mail til et patentkontor for sambo. :ler: Hadde jeg aldri trodd jeg skulle gjøre.. Kanskje jeg blir milionær?? :overrasket::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg forresten en liten cowboy strekk etter å spist.. Sambo og leieboer snekrer mdf plater i trappenedgangen, og jeg har endelig fått rydda på kjøkkenet :overrasket: Så f*** ikke ut! Lukta nesten vondt... :sjenert: Men  nå er det bra altså!

Men de driver å skjærer i platene som er av spon, så nå blir alt dekt med et tynt lag med støv  :sur:  En ting har jeg lært, og det er at det nytter ikke fly med vaskefilla før ETTER man er ferdig, eller i allefall får lukket døra... Men det blir jo bare super bra da!!! Blir vel maling på meg etter hvert!

Dette hørtes kjent ut!! Som sakset ut av en dag i Niveas verden :ler:

Idag har jeg sendt mail til et patentkontor for sambo. :ler: Hadde jeg aldri trodd jeg skulle gjøre.. Kanskje jeg blir milionær?? :overrasket::lol:

Hva har du sendt til patentkontoret?? Har dere funnet opp hjulet eller noe? :ler: Nysgjerrig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Kan jo ikke si her hva det er! Men sambo har tro på det altså... Så vi får se om det er funnet opp før. Men nei, det er ikke hjulet :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...