Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: Takk miip, er fornøyd med foundation og boksene.. :overrasket: Tenk om det var sjokk rosa bukser

Liv og Lucky: :ler: Ja liv, du føder jo mest trolig før tiden, så jeg har dårlig tid! Men Lucky, alt ville jo løst seg om dere satt i gang nå :sjarmor: Det hadde vært det beste....

Da order sambo frokost til meg hører jeg.. Tar en runde hos dere snart..

Åja! Lucky, når kommer den dagboka di da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte jo å si at det var -14 da jeg stod opp kl 9 idag :overrasket: Kjempekaldt jo! Nå er det "bare" -4. Og tror måleren vår viser ca 3 grader varmere en det det er.. Så da er det jo enda kaldere!

Sitter og prøver å løse mysteriet med å strikke leggingsene.. Skal jo øke med en ekstra vrang. :klø: Da jeg gjorde det på pannebåndet ble det jo feil. Tror det er fordi jeg ikke tok hensyn til retten og vrangen. Da strikka jeg alltid 4 vr, men det er vel 4 vr på retten og 4 r på vrangen?? Tror jeg da.. Så jeg får se om jeg knekker gåten...

Men nå skal jeg bli med sambo ut og kose oss med å brøyte snø!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagboka mi ja...hehe...kommer nok etterhvert skal du se.

Skal dere brøyte i gården eller ute med bilen da? Lille klumpen ligger å sover nå se, så skal vi spise og så dra å ake litt...synes det er utrolig kaldt i dag da...men hjelper med litt sol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Som de sidene dine flyr da!!!

Strikking og brøyting og bokser og katter i skjønn forening :ler:

Du er altså bare aktiv!! Og jeg får helt panikk for jeg hater å gå glipp av ting..

Men nå skal jeg bli frisk og ikke gå glipp av et pip!!

Oi..tror jeg har kokt eggene mine i tjue minutter snart........Vi snakkes!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

Jeg må vel bare krype til korset og si at vi har chatta uten deg :sjenert: (så du hadde skrevet det i dagboka til skytte) :ler: Men det skal ikke gjenta seg altså!! :erter:

Ønsker deg en flott helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagboka mi ja...hehe...kommer nok etterhvert skal du se.

Skal dere brøyte i gården eller ute med bilen da? Lille klumpen ligger å sover nå se, så skal vi spise og så dra å ake litt...synes det er utrolig kaldt i dag da...men hjelper med litt sol

Ja du må lage dagbok nå snart.. Så får jeg holde styr på deg og :ler: Vi brukte snøfreseren til naboen, og nå er vi ferdige! Deilig med aking da, men er kaldt... Jeg er frossen i tærne... Brrr

:overrasket:  Som de sidene dine flyr da!!!

Strikking og brøyting og bokser og katter i skjønn forening :ler:

Du er altså bare aktiv!! Og jeg får helt panikk for jeg hater å gå glipp av ting..

Men nå skal jeg bli frisk og ikke gå glipp av et pip!!

Oi..tror jeg har kokt eggene mine i tjue minutter snart........Vi snakkes!!

:klem:

:overrasket: Jeg aktig??? føles ut som om jeg bare sitter på baken og ikke gjør noe fornuftig... Skikkelig rotete her også..

:ler: Da blir eggene hardkokte da iallefall!!

:vinke:

Jeg må vel bare krype til korset og si at vi har chatta uten deg :sjenert:  (så du hadde skrevet det i dagboka til skytte)  :ler: Men det skal ikke gjenta seg altså!! :erter:

Ønsker deg en flott helg :klem:

:ler: Jaja, det får gå da, siden jeg ikke har pc 24-7... Har jo bare snikturer innom stort sett.. Så det må gjerne gjenta seg!! Jeg pleier å se på forsiden av forumsiden om hvem av "oss" som er pålogget...

Deilig å ha lea på seg litt altså.. Nå er det skiskyting!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Nå har jeg kommet meg hjem etter en fin fin tur i akebakken!! Tok med meg leieboerens gutt og møtte Lucky117 og gutten hun passet i bakken. Der aka dem og stod på snowboard. Deilig! Og hadde med oss rett i koppen kakao, så det var digg... Men kaldt da!! Veldig kaldt! Hadde mp3spilleren min med da, så jeg fikk med meg ol sendingen, ellers hadde jeg nok blitt hjemme :ler:

Så har jeg vært i butikken og handla inn til taco i kveld. sambo har vært flink og fjerna all snøen på utsiden rundt huset, han har jo ikke fått gjort det fordi han har brøyta andre steder :ler: Hører han snorker nå, for han sover på soffan.. Da sniker jeg meg på pcen da se.. Tror leieboeren har skjønt at jeg er avhengig av ett eller annet på nett :ler::overrasket: Hva kan det være??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så godt å være ute da! Det er egentlig litt godt å komme seg ut i frisk luft... Jeg er alt for dårlig til det nå om dagen.. Kanskje jeg skal ta med meg sambo å gå en tur i kveld.

Nei, hva kan det være som du er avhengig av? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler at jeg ikke har vært ute siden snøen kom jeg da, så har god samvittighet i dag! Når man først får snø som ligger her, så må jeg ut iallefall èn gang..

:ler: Nei hva kan det være :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har hatt en fin lørdag og at du får en fin dag i morgen også! :) Og herlig å komme seg ut i det fine været. Jeg kom meg ikke ut i dag... :sjenert: Men i morgen, da... :ler: Farlig med OL!

Håper du finner ut av leggingsmysteriet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloo iss :vinke:

Takk for hilsen og hopping :-D

Ja nå har jeg litt lesestoff foran meg gitt, tror jeg må dele opp i noen dager fremover jeg iss, for de sidene dine bare flyr unna ;) Kan jo ikke regne med annet når jeg har vært så lenge borte da :icon_neutral: For meg så er det egentlig litt greit at du har hatt pc-trøbbel da ;) Hehe neida, håper alt har retta seg nå :)

Tenkte jeg måtte dele ut litt babystøv til deg og, så her har du masse :babysmokk:

Tar ei litta runde jeg så kommer jeg innom igjen og ta noen sider ;) Ha en fin søndag :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Takk for babystøv!! Håper det hjelper!! Og jeg er så glad for deg....

Ja du er vel glad for pc trøbbel du ja! :ler: Skjønner at det er mange sider som har raset siden sist du var her, no problem!!

Sambo og jeg har 8 års dag idag!!! :hoppe: Vi var ute og spiste en pizza i går da, fordi jeg måtte på apoteket og hente resept. Ja, glemte å skrive det, våknet kl 0500 i går morges med en UVI ! :frustrert: Så da ringte jeg legevakta, fordi det var tidlig på søndag og jeg skulle jobbe idag. Hadde derfor vanskelig for å komme meg til legen.. Så kl 0900 var jeg på legevakta og 1000 kom jeg ut med antibiotika. Så nå har jeg det bra igjen... :ler:

Derfor gikk gårsdagen med til å slappe av med tv, ol og strikking. Ble forresten ferdig med den ene leggingsen!! :hoppe: Holder på å sy den sammen, vet ikke åssen det egentlig skal gjøres, så jeg bare syr jeg :ler:

Nei, MÅ jobbe nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...