Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så teit med jobben. Dumme dumme sjef. Skal jeg komme en tur og sprute litt ild på henne så hun blir noen prosent sykmeldt så du kan jobbe? ;)

Jeg kjenner et par jenter som har blitt gravide under studier på høyskole. Det har gått bra, de hat tatt et år svangerskapspermisjon, og begynt sammen med de som går året under når de kom tilbake. Tror nesten det er greiere å være gravid student enn gravid nyansatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iss, nå må du komme!! Du er bestilt til Niveas verden ASAP!! Ta med sambo og brøytebilen og kom å skrap bort all isen på veien!!! Meg og Meja venter veeldig!!! Sånn at vi kan ut å gå tur uten å knekke lårhalsen :ler:

Jeg har snakka med jobben til sambo og det er greit at vi låner han litt altså :ler:

:ler: Sånn er det i en verden med lånte pcer, jeg får løpe inn til deg og se hva jeg har gått glipp av da...

Så dumt at du ikke får jobbe så mye mer da. Men du får sjekke etatens samt sende en mail til alle institusjoner og kommuner i området! Kanskje du kan få litt vikariater her og der! Og så hørte jeg fra moder'n at de skal ansette i Fredrikstad snart, men om en vil jobbe der er jo noe annet da!

Ja ikke sant? Vet ikke om jeg er klar for å jobbe der, og jeg vil ikke gjøre noe jeg ikke er moden for.. Så jeg får slenge inn mailer og søknader overalt! Og tenker mer og mer på spes. ped i halden...

Hei iss! Nå har jeg oppdatert meg hos deg! Kjedelig med jobben din, det skjønner jeg. Det ordner seg vet du!  :klem:

Håper det ordner seg!! :klem:

Så teit med jobben. Dumme dumme sjef. Skal jeg komme en tur og sprute litt ild på henne så hun blir noen prosent sykmeldt så du kan jobbe? ;)

Jeg kjenner et par jenter som har blitt gravide under studier på høyskole. Det har gått bra, de hat tatt et år svangerskapspermisjon, og begynt sammen med de som går året under når de kom tilbake. Tror nesten det er greiere å være gravid student enn gravid nyansatt...

:Nikke: Kom med ilden din du!! Da får jeg jobb!!! Jeg ble ferdige med høgskolen i juli, så studiet vil eventuelt være deltidsstudium i spes.ped. Er enig med deg, tror det er lettere å være gravid student en ansatt ja!!!

Fri idag og, har tanker om å dra å trene idag. Men trolig må jeg vente til etter ett, for jeg vil jo ha med meg kg på radio :sur: Og etter trening vil jeg shoppe litt! Men da må sambo ha fått inn lønning...

Ellers har vi ingen planer for helga enda, sambo vil vel sove litt kan jeg tenke meg! Ellers er det jo morsdag, så må vel kanskje en tur til mamma..

Snakka med ei venninne i går da, lenge siden jeg snakka med henne! Hun er gravid og har termin i mai. Vi har gått i samme klasse i 9 år, så vi sitter alltid å slarver mye da :ler: Jeg skal kjøre henne inn til jobben i Oslo neste fredag så hun får tømt skapet sitt. Det blir nok koselig!!

Tja, jeg får vel være hjemme til etter kg på radio... Selv om jeg hadde tenkt å dra ut nå. Det som irriterer meg er at det hele tiden har stått at programmet kunne høres på radio fredrikstad også! Så da tenkte jeg at jeg kunne høre det på mp3 spilleren min mens jeg shoppa eller trena. Men har fått svar av kg-damene at det ikke sendes på radio fredrikstad før om noen uker! :sur: Synes det var dårlig gjort siden det stod at det skulle sendes...

Jaja, jeg får vel kose meg med litt strikking jeg nå. Kanskje jeg skal finne fram og vise dere hva jeg strikker?? 2 sek...

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppsk...d_id=35〈=no

Blir nok bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diddlina

Hva slags utdanning er det du har? Har sikkert lest det før, men kommer ikke på...

Jeg tar spes.ped dette skoleåret, trives veldig godt med det :) interessant fag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt bachelor i barnevern, er altså barnevernpedagog... Ja jeg tror spes ped er et interessant fag! Men må undersøke åssen det fungerer dersom jeg blir gravid da.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ettersom det er en deltidsutdanning så tror jeg ikke en får penger fra lånekassen. Dessverre.

Jeg lurer litt på å ta det i permisjonstiden. Om jeg orker, det er jo ikke så mange samlinger og jeg satser på et barn som kan være litt hos faren og ;)

Så om du skal søke fra høsten så kanskje vi kan gå sammen! Satser på superform frem til fødsel og raskt tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa! Ute å handla for noe du da?

Når jeg tok spes ped fikk jeg halvt studielån og halvt stipend siden det er et halvårsstudie på ett år. Så da vet du det. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ettersom det er en deltidsutdanning så tror jeg ikke en får penger fra lånekassen. Dessverre.

Jeg lurer litt på å ta det i permisjonstiden. Om jeg orker, det er jo ikke så mange samlinger og jeg satser på et barn som kan være litt hos faren og ;)

Så om du skal søke fra høsten så kanskje vi kan gå sammen! Satser på superform frem til fødsel og raskt tilbake!

Ja det kunne jo vært noe det da!! Ser for meg oss to der ja! Samme gruppe igjen kanskje... _ler:

Hei vennen!

Innom med en diger klem mens jeg oppdaterer meg i dagboka di! :klem:

Hei på deg!

Jeg har ei venninne som studerer deltid som videreutdanning, og jeg tror da hun får noe fra lånekassen...Skal sjekke det :)

Flott! Glad for all info nå som jeg må bestemme meg for hva som skjer...

kg på radio??? Hvilken kanal da?? :overrasket: Hva snakker de om der???

Kg på radio hver fredag på radio moss! Nina kanins dagbok og greier.. Skal stå litt om det på kg et sted..

:klem:

Du e så go.. :kyss:

Du og ! :kyss:

Æsj jeg glemte hele radio greia!!! :sur:

Jaja, ha en fin helg da iss!!

Det er hver fredag, så du kan vel ta det neste fredag??

Innom for å ønske deg ei fin hælg!

:blomst:

Fin helg du og!!

Ja god helg fra meg også!!  :smilyblomst:

Ha en strålende helg snuppa!

Hei snuppa! Ute å handla for noe du da?

Når jeg tok spes ped fikk jeg halvt studielån og halvt stipend siden det er et halvårsstudie på ett år. Så da vet du det. Hehe...

Jeg shoppa masse! Dyrt var det og.. :sjenert: Halvt? det vil si 3000 i mnd ca det da.. Hva skjer med de pengene om jeg blir gravid a?? Må sjekke opp med lånekassen..

Nå har jeg sitti en time eller mer og printa ut strikkeoppskrifter... :sjenert:

Visste ikke at det fantes på nett jeg!

:ler: Det er en hel verden der ute med strikkeoppskrifter!! Masse fint der da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet hjem fra shopping og henta sambo!

:sjenert: Shoppa litt jeg, dyrt var det og... Jeg vet jeg får en bra bra bra lønning denne mnd, så jeg tenkte å kjøpe meg en ordentlig foundation. Den jeg har er ikke hudfargen min og jeg flasser så ille. Og den kosta litt over 300 :overrasket: Men var kjempefin da! Dior tror jeg den het...

Og har fått shoppa bokser! Tre sjokk rosa til å ha på badet, to dype og en flat. Og to flate i turkist som jeg skal ha under soffan. Tenkte å ha strikketøy, garn og sånn i dem. Og tre bokser som sambo skal ha på rommet. Han ville plutselig ikke ha bokser, men jeg pressa på han tre :ler: Så får jeg kjøpe flere senere når han skjønner at han trenger..

Nei, får vel gå ned til sambo.. sitter oppe hos leieboer... ¨Mulig jeg får låne pcen ikveld, får ta en runde hos dere da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny foundation og bokser! :) Leste først "bukser" og lurte på hva slags sjokkrosa bukser du skulle ha på badet... Skjønte fort at noe var feil, ja! :ler::ler2:

Håper du finner ut av om du vil studere, og at det evt ordner seg med jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...