Gjest Diddlina Skrevet 7. februar 2006 #801 Del Skrevet 7. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. februar 2006 #802 Del Skrevet 7. februar 2006 kg-chat? :klø: Er det noe jeg ikke har fått med meg??? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #803 Del Skrevet 7. februar 2006 Jepp, kg har en chat som blir brukt sjeldent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. februar 2006 #804 Del Skrevet 7. februar 2006 Nå har vi chatta så mye sammen så jeg tenkte det var på tide at jeg stakk innom dagboka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 7. februar 2006 #805 Del Skrevet 7. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 7. februar 2006 #806 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei, vennen, håper det går bra med leggingsene? Fikk du redda deg inn igjen? Ikke mye du ser til sambo for tida da, når det er så mye snø? Hørtes så koselig ut når du skrev du var med han og brøyta, det må være litt gøy!! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 7. februar 2006 #807 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei hei!! Nå fikk jeg forferdelig lyst til å strikke meg leggings selv! Ikke at jeg aner når jeg skal bruke de da... men det ser veldig kult ut på andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. februar 2006 #808 Del Skrevet 7. februar 2006 *lite kikkespor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #809 Del Skrevet 8. februar 2006 Nå har vi chatta så mye sammen så jeg tenkte det var på tide at jeg stakk innom dagboka di ← ← Hei, vennen, håper det går bra med leggingsene? Fikk du redda deg inn igjen? Ikke mye du ser til sambo for tida da, når det er så mye snø? Hørtes så koselig ut når du skrev du var med han og brøyta, det må være litt gøy!! Ha en fin dag! ← Nei, ser han ikke så mye nå! Og leggingsene har jeg lagt til side, og jeg furter fordi jeg gjorde galt.. var så langt og, og jeg er sint for det.. Hei hei!! Nå fikk jeg forferdelig lyst til å strikke meg leggings selv! Ikke at jeg aner når jeg skal bruke de da... men det ser veldig kult ut på andre ← Me too! Får se når jeg får brukt de da... *lite kikkespor* ← Hyggelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 8. februar 2006 #810 Del Skrevet 8. februar 2006 Hei hei! Håper du har en fin dag!! Har du fått tilbake maskina di eller låner du fremdeles?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #811 Del Skrevet 8. februar 2006 Dumme dumme jobb... Dumme dumme sjef.... Jeg som jobber så mye, og som har det så bra... Sjefen sier at hun ikke lenger kan ha 20% permisjon, pga økonomiske årsaker. Og det er jo hennes 20% jeg har!! Fra og med mars skal hun ha de tilbake.. Men hun vil jo ringe og sånn når de trenger ekstra hjelp, og sånn da.. Og skal jobbe hele sommer! Men men.. Da mister jeg jo alle sakene og da Så da er det ut på arbeidsmarkedet for meg da.. Søren og.. Her som jeg får sinnsykt verdifull erfaring! Tenker litt på videreutdanning og sånn jeg nå da.. Passer jo ikke overens med prøvingen dette her, trenger jo penger... Jaja. vi får nå se. tror hun kommer til å ringe meg mye jeg da. De klarer seg ikke uten meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #812 Del Skrevet 8. februar 2006 Hei hei! Håper du har en fin dag!! Har du fått tilbake maskina di eller låner du fremdeles?? ← Jeg har faktisk en god dag, til tross for det som står over! Jeg sitter på jobb nå, har data her... Og ellers låner jeg.. Maskinen min er ferdig, men de har reist på ferie til Egypt, så må vente til de kommer hjem igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. februar 2006 #813 Del Skrevet 8. februar 2006 Så kjedelig. Får håpe du finner noe nytt snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #814 Del Skrevet 8. februar 2006 Er ikke lett å få jobb.... :klø: Nå må fantasien taes fram! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 8. februar 2006 #815 Del Skrevet 8. februar 2006 Uffda Teite sjef Arbeidsmarkedet er vel rimelig vanskelig for de fleste nå, men kanskje det er lettere i ditt yrke? Etterutdanning er jo kjempekjekt, og hvis du får barn under studiene får du ganske mye støtte. Sjekk med lånekassen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #816 Del Skrevet 8. februar 2006 Markedet mitt er nok vanskelig det ja.. Vet ikke åssen reglene er med å få barn under studier og sånn.. Må vel undersøke! Da får jeg så dårlig samvittighet, fordi jeg vet at jeg "lurer" dem og sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 8. februar 2006 #817 Del Skrevet 8. februar 2006 Neida du lurer ingen! Man har full rett til å få barn selv om man er student! Ikke tenk på det du. Jeg mener det er noe sånn som at alt lån det året blir gjort om til stipend, og så får du en engangssum på 30 000. Men dette avhenger litt av hva samboeren din tjener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 8. februar 2006 #818 Del Skrevet 8. februar 2006 Du får i alle fall mer støtte eller stipend fra lånekassa hvis du får barn mens du er student... Så vidt jeg vet... Gå inn på lanekassen.no og sjekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 8. februar 2006 #819 Del Skrevet 8. februar 2006 Håper det ordner seg med jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. februar 2006 #820 Del Skrevet 8. februar 2006 Dumme dumme sjef Det var jo kjempedumt da snuppa! Ordner seg alltid for snille jenter vet du, så det går nok bra, men ikke binn deg for sommeren der ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg