Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du setter - (minus) foran det du vil ha lite (f.eks. size=-1), så får du veldig liten skrift!

ÅÅÅååå! Må teste ut:

Tror du jeg klarer dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halluen. Bare innom med en liten søndagskveld hilsen. Jeg er trøtt som ei duppe og skal opp halv seks i morgen tidlig. Er sur på meg selv fordi jeg ikke klarer å rive meg vekk fra pc'n. Men nå må jeg virkelig legge meg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tristbla: Tror jeg må dra hjem fra jobb nå... Er kvalm, magen krangler og får lissom sånne "tak" der jeg er dårlig. Periodene i mellom er bra, men så kommer vondten igjen..

Huff, ikke bra.... Snakkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen vennen da...Det var ikke bra...Magevondt er noe med det værste som finnes...

Jeg er også syk idag så du kan komme hit å være syk sammen med meg!

Og til den som lurte; hehe,nei jeg og Iss bor nok ikke sammen! Men jeg er nordlending og leieboeren til Iss er nordlending,noe jeg syns er litt kult da!! Men skjønner at det Iss skrev kunne misforstås ja!

Men vi bor nok på hver vår kant av landet ja!

Svarte litt for deg jeg! Må ha riktig god bedring og bli fort frisk!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Men stakkars! Ikke riktig frisk?!?!

Håper du våkner frisk og rask i morgen tidlig, for hvis det er noe som går, kan det jo gå sin vei til da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en diger god bedrings klem fra en som er blitt litt friskere iallefall :ler:

Nå må du ha en fin dag i dag vennen

Stor klem fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Så søte dere er!

@nea, nivea, liv, miip, hildesol, vampyra, skytte, linkri, fantus, rognebær, søndagsengel og charmina :hjerter_rundt::kyss:

Jeg dro hjem fra jobb, og hadde noen *kremt* runder på do... Så bedret det seg... Så jeg jobber idag isteden, siden jeg måtte gå hjem.

Har mye å gjøre, så får se om jeg får tatt en tur inn til dere utover dagen..

Søte jentene :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...