Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Jeg blir ikke med på hoppedagen i dag jeg... da skriker magen min :forvirret:

Og det sier denne damen som har en hoppende dings som avatar? :ler:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Dette blir en bra dag, nå føler jeg meg rosa etter å ha vært hos Lille Ballerina og superenergisk etter all denne hoppinga.

Ha en riktig god fredag og en superduper helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0
Og det sier denne damen som har en hoppende dings som avatar? :ler:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Dette blir en bra dag, nå føler jeg meg rosa etter å ha vært hos Lille Ballerina og superenergisk etter all denne hoppinga.

Ha en riktig god fredag og en superduper helg!

:ler:

sant nok

;)

Men i dag kan jeg være med og hoppe!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Dere søte jentene som er i boka mi når ikke jeg er her....

Idag har jeg fri! Har dusja, og rydda litt på badet. Skal vaske litt der etterpå så blir det bra! Jeg holder på litt på kjøkkenet, så det blir bra og.. Og samtidig strikker jeg litt og ser på dr phil...

Og idag har jeg fått mensen. Så da er vi endelig i gang med en ny pp snart! Og jeg får vel denne måneden forklare litt datoer og sånn for sambo, så han vet når ting må skje :ler:

:sjenert: Jeg lånte pcen for å betale regninger, så jeg får vel gjøre det da.... mange mange tusen ut denne måneden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornmorn iss! :vinke:

Deilig å ha fri på fredager! Jeg også skal shine leiligheten litt mens sambo er på jobb. Må vel ha det litt presentabelt til hælga ;)

Håper du får ei flott hælg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg har også fri på fredager, i dag har jeg tatt en ekstra vakt, men jeg skulle gjerne sitti hjemme i soffan og sett på dr phil og oprah jeg og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja fri fredag er jo helt suverent!!

Nå er regningene betalt. Sambo ringte og sa at han ikke er hjemme før kl ti i kveld.. :tristbla: Han må kjøre en langtur. Men men, sånn er det bare.

Da må jeg ordne meg mat alene i kveld. Kanskje spise noe som sambo ikke liker?? *tenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja man må benytte sjansen når mannen er på tur!!

Ha en fin dag og riktig god helg!!!

:klem::klem::klem:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Måtte bare hoppe litt, er så spent på om jeg får jobb...

Grr får ikke til å lage liten skrift jeg.. :tristbla:

Endret av Nivea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:hoppe::hoppe:

Får hoppe litt jeg også da. Men orker ikke å hoppe så mye! :ler:

Ha en fortreffelig og fantastisk helg iss :klem:

Lykke til med neste pp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei iss! Du må GJERNE komme til meg i kveld altså!!! Hadde vært kjempekoselig å spise pizzza med deg og liv :tommelsmil::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg og lykke til i den nye prøveperioden!!

Jeg er ikke så mye på KG for tiden, men kommer nok kraftig tilbake etter hvert tenker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja man må benytte sjansen når mannen er på tur!!

Ha en fin dag og riktig god helg!!!

Måtte bare hoppe litt, er så spent på om jeg får jobb...

Grr får ikke til å lage liten skrift jeg.. :tristbla:

Du er nå herlig da!! Jeg pleier å merke den teksten jeg vil gjøre noe med, da pleier det å gå.....

:hoppe: Jobb ja!!!!!

:hoppe:  :hoppe: 

Får hoppe litt jeg også da. Men orker ikke å hoppe så mye! :ler:

Ha en fortreffelig og fantastisk helg iss :klem: 

Lykke til med neste pp ;)

:klem:

Hei iss! Du må GJERNE komme til meg i kveld altså!!! Hadde vært kjempekoselig å spise pizzza med deg og liv  :tommelsmil:  :tommelsmil:

:klem: Jeg så ikke meldinga før nå jeg :ler: Sånn er det uten pc.. Men jeg hadde det bra jeg altså, slappa av og så på tv.. Håper dere kosa dere!

God helg og lykke til i den nye prøveperioden!!

Jeg er ikke så mye på KG for tiden, men kommer nok kraftig tilbake etter hvert tenker jeg  :ler:

:vinke: Lenge siden sist ja!!! Jeg er ikke så mye her jeg heller, jeg kommer i klæddær... :ler:

Sitter hos mamma, skal hjelpe til med å demontere en seng, og sniker meg til kg :ler: Avhengig???

Dere herlige jenter som bare er verdens beste : :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg som ikke har pc og er kg-avhengig!! Burde vært medisiner for sånt.. :ler: Håper det ordner seg snart!

Må bare prøve om jeg får til å skrive med liten skrift hvis jeg merker det etter å ha skrevet det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå ble skrifta liten, men ikke sånn bittebitte liten som noen får til... :sjenert:

Liten skrift

Stor skrift

Størst skrift

Og må prøve med farge også...

endre:

Dette var litt gøy da, jeg bruker bare boka di til å teste ut litt jeg :ler:

Og jeg gleder meg til du har pc tilbake, mend det er koselig du sniker deg til litt kg tid innimellom!!! :klem::klem::klem:

Endret av Nivea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på du!!

Hatt ei fin helg??? Håper virkelig det!!

Vet hvordan det er å være kg avhengig.....Sambo spurte isted om han skulle ta med pcn på føden,så kunne jeg skrive og presse ut ungen samtidig....... :sjenert:

Men det er jo så koselig å være her da!!!!

Oki,nå er det ny pp og ny giv! Må få mannen inn i gamet og kjøra på nu ja!! Skal hoppe og heie jeg!!

Ha en super søndag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg ser det for meg, avataren din i sykesenga med pc og presser ut ungen! :ler:

Nivea: Jeg vet jeg hadde en link på pcen min til hvordan man fikk til super liten skrift... Men har vel mista linken i viruset. Lå som favoritter. Men legg ut spørsmålet ditt på forumet, så får du sikkert raskt svar!! Og ja, det burde finnes medisiner mot kg.-avhengighet... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Nå har jeg kommet meg hjem, og har sniklånt pcen til den herlige nordlendingen (les: skytte) for å betale regninger.. Må rase gjennom litt her.. klarer ikke la være..

Heia norge!! Kanskje vi vinner idag??? :klappe:

Nei, jeg kjenner jeg må legge fra meg pcen, er urolig og stressa. Aner ikke hvorfor. Så nå må jeg roe meg ned.. Aner ikke hvorfor jeg er sånn... Kanskje jeg føler jeg skulle gjort det og skulle gjort det idag, når jeg ikke har gjort noe som helst????

Love ya girls!! Titter vel innom mårra i en pause på jobb hvis jeg får tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn var jeg også idag Iss!! Følte jeg burde gjort alt mulig... Fikk ikke roen, bare stressa rundt!! Men så bestemte jeg meg for ikke å gjøre noooe som helst fornuftig resten av dagen = feels good!! :sjarmor:

Håper du finner roen og får en fiin søndagskveld!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...