Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg rappa pcen til leieboeren og fikk lov til å ha den til i mårra... Så blir vel tre ting på en gang ikveld, kg + strikking + tv

:sjarmor: Det skal blir bra!!

Nå får jeg vel skrive litt i denne dagboka og! Har blitt mye hei hei i det siste bare... Men har jo jobba og da, så da blir det bare små besøk.. Egentlig jobber jeg 20 %, men jeg jobber jo ræva av meg!! Men det betyr vel at de trenger meg da :ler:

Har blitt dårlig med trening i det siste. Hatt endel vondt i hodet og magen. Men i mårra skal jeg og venninne M på trening med stor ball! Eller prompeball som vi kaller det :ler: Fordi det høres ut som om man promper når man gjør en spesiell øvelse på den...

Så det blir nok bra!!!

Ellers har jeg nytt strikkeprosjekt, men ser ut som om ingen klarer å hjelpe meg med å få det til.. skjønner ikke mønsteret... Og blir ikke riller :sur: Så skjønner ikke hva jeg gjør galt. Har starta en tråd, så vi får se om det dukker opp noen strikkekyndige som kan hjelpe meg..

Var i bursdag hos tantebarn i går da!!! Det var kjempekoselig. Morro å skravle da vettu. Og fikk levert pcen til svoger. Han ringte meg igår kveld flere ganger, og forklarte åssen det viruet virket. Det sletter ikke noe, men setter filer og mapper i 0. Og da vil ikke pcen åpne det eller noe. Han sa han ville klare å redde det meste, så jeg er lykkelig! Etter han har lagt det over på en ekstern harddisk, må han legge inn alt på nytt. Så blir vel nesten en ny pc jeg får tilbake! kanskje den er blitt litt raskere og da...

Ellers har sambo jobba veldig i det siste da. Brøyta snø vettu. Så nå slapper han av på soffan og prøver å ta igjen noen timer med søvn. Men det gjør jo ingenting, for jeg tapper ivei her, strikker, banner over strikkeoppskriften, ser på tv og drikker cola

Har jeg det bra??? jaaaaa, jeg er et lykkelig menneske nå, for alt går så bra for tiden! Jeg har en indre følelse, eller hva jeg skal kalle det, som gjør at jeg føler glede. Jeg gleder meg over små små ting, som det å tenke på å sette meg i soffaen med strikketøy, når jeg er på jobb. Tror jeg er en stuegris, men håper ikke jeg er asosial.

Nei, nå begynner akutten. Og midt i filosofien :ler:

må sjekke om det har kommet noen strikketips og...

Yuppi yppi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Nå hørtes det ikke ut som om livet var så aller verst!

Er ikke den hverdagslykken deilig? :hjerte:

Ha en fortsatt fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Tja, må vel ha s.x for å lage b.y?? Har vært dårlig med det på denne fronten fordi sambo har vært syk, og han har jobba noen døgn i ett...

Men nå tenkte jeg å legge meg sammen med sambo... Har fri i mårra, og gleeeeeder meg!!! Litt kg og strikking og rydding høres deilig ut!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er som glimt av hverdagslykke!! Man lever lenge på sånt.. :)

Ha en fin kveld!! Håper du finner ut av strikketøyet, kan dessverre ikke hjelpe deg - jeg kan bare strikke rett og vrang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0
:ler: Tja, må vel ha s.x for å lage b.y?? Har vært dårlig med det på denne fronten fordi sambo har vært syk, og han har jobba noen døgn i ett...

Men nå tenkte jeg å legge meg sammen med sambo... Har fri i mårra, og gleeeeeder meg!!! Litt kg og strikking og rydding høres deilig ut!!

:kyss:

Ikke en eneste liten gang i EL perioden heller??? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg det bra??? jaaaaa, jeg er et lykkelig menneske nå, for alt går så bra for tiden! Jeg har en indre følelse, eller hva jeg skal kalle det, som gjør at jeg føler glede. Jeg gleder meg over små små ting, som det å tenke på å sette meg i soffaen med strikketøy, når jeg er på jobb. Tror jeg er en stuegris, men håper ikke jeg er asosial.

Så bra at du har det sånn :) Forøvrig er det ingen sammenheng mellom å være sofagris og asosial ;) *erfaren sofagris*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige hilsner jenter!! Det er deilig å ha det bra.. :ler: Men det kan jo fort gå nedover da, så det gjelder å nyte det når man kan!

Tja, hadde vel s.x tidlig i en eventuell el. Så da må jeg ha hatt en tidlig el for at det skal ha klaffa. Sambo orket ikke når han hadde feber, og han var syk leeeeenge.. Skikkelig dumt altså, men jeg skjønner det jo nå. Men da var jeg skikkelig sur.

Men idag skal jeg nyte fridagen min, og strikke litt. Strikketøyet går fremover, men nå kommer neste utfordring. Jeg skal øke vrange masker Jeg klarer å øke rette masker, men aldri prøvd meg på vrange før. Så får se om jeg finner ut av det snart....

Deilig å ha lånt pc!! Så får jeg tatt igjen noe av det tapte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornmorn :vinke:

Snør det til dere enda? Siden samboeren din har vært mye ute og brøyta i det siste... Her har det ikke snødd på leeenge.

Det kan jo hende det har klaffa med EL likevel denne måneden *krysse fingrene for iss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det snør ikke lenger. Varmegradene kom i går, og snøen er på vei bort igjen.. Kan jo håpe på klaff ja ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu!!

Får du gjort noe på fridagen din?!

Har jo fri hver dag jeg men får jammen ikke gjort mye. Jeg er L-A-T...

Men skal ut av kg nå,ta et par tlf og sette brøddeig! Basta!!

Kos deg med strikkinga! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter!! Jeg har det deilig, nå har jeg akkuratt kommet ut av dusjen, det var deilig. Så i samme slengen reorganiserte jeg litt i baderomsskapene, satt opp et par hyller og sånn. Satt på en maskin med tøy og. Tenkte å brette tøy senere..

Joda, jeg koser meg med strikking, med god hjelp fra kg jenter. :ler:

Idag skal jeg trene sammen med venninne M, trening med stor ball. Det blir morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel gå opp til leieboer og gi tilbake pcen :cry: Har hatt den snart et døgn...

Så da får jeg klare meg uten kg ikveld, og heller strikke litt!

Skal jobbe halv dag onsdag og torsdag, så kanskje jeg får litt kg tid..

Savner dere allerede snupper!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadet bra så lenge da :)

Har du levert inn maskina di til reparasjon eller? Kan vel ikke ta så lang tid før den blir fiksa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...