søndagsengel? Skrevet 18. januar 2006 #621 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg har det bra! Har akkuratt takla en akuttsituasjon på jobben, så jeg er fornøyd... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. januar 2006 #622 Del Skrevet 18. januar 2006 Akutt plassering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 18. januar 2006 #623 Del Skrevet 18. januar 2006 Akutt??? Hva slags da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. januar 2006 #624 Del Skrevet 18. januar 2006 Når er forresten IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #625 Del Skrevet 19. januar 2006 Ble ikke plassering, og ting har roet seg.. Så nå er det greit igjen! Men var en person jeg hadde en akuttsamtale med, og som trengte litt hjelp.. Sender deg en pm jeg vampyra, vil ikke legge ut detaljer her lissom Skal vi se, hmmm, ikm er 28. januar. Litt usikre sykluser, så vi får se om den stemmer, har ingen formening om at det har klaffet denne mnden heller! Men vil ikke være så langt bak deg liv!! Jeg får finne noe jeg kan putte i mannen neste EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. januar 2006 #626 Del Skrevet 19. januar 2006 Innom med en diger til deg vennen! Føler jeg har vært så lenge vekke nå! Håper du har det fint, og at du får en toppers helg! Ikke lenge igjen til fredag nå Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #627 Del Skrevet 19. januar 2006 Koselig å se deg igjen Charmina! Vært syk lenge du nå!! Sitter på jobb, for pcen hjemme er jo stadig i koma da.. Men sniker meg til litt kg innimellom i små doser... Blitt mye jobbing i det sista, har egentlig 20 % men denne uka har jeg jobba 5 av 6 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. januar 2006 #628 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Blitt mye jobbing i det sista, har egentlig 20 % men denne uka har jeg jobba 5 av 6 dager Håper du har gjort det frivillig, da! Eller MÅ du bare jobbe så du kan være i nærheten av en internett-PC og KG? Endret 19. januar 2006 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 19. januar 2006 #629 Del Skrevet 19. januar 2006 Håper du har gjort det frivillig, da! Eller MÅ du bare jobbe så du kan være i nærheten av en internett-PC og KG? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #630 Del Skrevet 19. januar 2006 Blir bra med penger da!!! Nå kjører jeg hjem, har vondt i hodet og magen idag.. Sooooffffaaaaaa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. januar 2006 #631 Del Skrevet 19. januar 2006 Penger ja det hadde vært noe det. Trydgekontoret har fortsatt ikke fått alle papirer fra "jobben" til mannen. Så han har fortsatt ikke fått penger. Siste gang han fikk lønn var i juli! Siden da har han vært sykemeldt. Han ble fryst ut av sjefene på jobben. De påstår de har sendt han oppsigelse, nekter å vise kopi eller sendingsnr (oppsigelse skal sendes rekomandert). Er så lei hele tullet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. januar 2006 #632 Del Skrevet 19. januar 2006 Penger ja det hadde vært noe det. Trydgekontoret har fortsatt ikke fått alle papirer fra "jobben" til mannen. Så han har fortsatt ikke fått penger. Siste gang han fikk lønn var i juli! Siden da har han vært sykemeldt. Han ble fryst ut av sjefene på jobben. De påstår de har sendt han oppsigelse, nekter å vise kopi eller sendingsnr (oppsigelse skal sendes rekomandert). Er så lei hele tullet! ← At det går an!!! Skjønner godt hva mannen mente med at han ville ha en jobb han trivdes i før dere fikk barn da ja! Får dere hjelp til å løse det da? For det skal jo gjøres riktig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 20. januar 2006 #633 Del Skrevet 20. januar 2006 Håper sofaen var god og myk! Og at det ordner seg med penger og jobben til mannen. For et styr!!! Skjønner godt at du er frustrert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. januar 2006 #634 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei Måtte inn og lese litt, blir jo så nysgjerrig på hver som er i dagboken min Kommer sterkere tilbake senere, bør vel passe jobben min innimellom også... Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #635 Del Skrevet 20. januar 2006 jeg må passe jobben min innimellom jeg og.. Liv: Ja er et mulig! Vi har noe av det samme problemet med trygdekontoret, sambo var sykemeldt i 5-6 uker i vår, og enda ikke fått pengene. Men de på jobben lover å ordne opp.... Miip; Soffan var god den! og rekene jeg hadde kjøpt til middag. Sambo var hjemme en time før han måtte ut og brøyte. Så jeg måtte sove alene i natt.. Håper det slutter å snø så han får sove litt og!! Nei, det var den jobben ja... Hildesol: Velkommen tilbake!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. januar 2006 #636 Del Skrevet 20. januar 2006 Tjena!! Bare innom en snarvisitt for å ønske deg ei god helg!! Men nå ble jeg litt bekymret når jeg leste om trygdekontoret her...Det er et av de off.kontorer jeg hater mest...Lurer på om jeg kommer til å få mine sykepenger... Anyway! Vil ikke spre mine bekymringer så jeg blåser ut herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 20. januar 2006 #637 Del Skrevet 20. januar 2006 God helg til deg Iss . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #638 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Søte dere Nå er det straks FREDDAN!! Bare 20 minutter til på jobb.. Skal være med venninne M på black design party ikveld Endret 20. januar 2006 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 20. januar 2006 #639 Del Skrevet 20. januar 2006 Black Design-party? Det kunne jeg også tenkt meg å være med på... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 20. januar 2006 #640 Del Skrevet 20. januar 2006 Kos deg i kveld på party! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg