iss Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #601 Del Skrevet 16. januar 2006 er like hel skytte!! Takk for alle hilsner!! Det var bare såååå koselig da! Hadde fondu med frityr olje, sinnsykt godt!! Vi glemte kakene da, men hadde det morro med Buzz og alkohol... Ble god i farta, og byturen var kjempekoselig! Sambo hentet meg som vanlig, han er god han!! Jeg fikk meg bittelitt kg tid på den fagre samboerens pc ! Mens jeg må klare meg uten kg, har jeg startet å strikke litt mer da! Så noe gjør jeg jo... Får nok ikke kommet meg innom alle dagbøkene deres denne gang heller, får ta det til onsdag, for da har jeg fri. Da skal jeg smiske med leieboer og knabbe pcen noen timer.... Jeg får rase gjennom de bøkene jeg rekker!!! Ya girls! Love ya!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 16. januar 2006 #602 Del Skrevet 16. januar 2006 Hallaien! Jeg synes strikking høres ut som en utmerket og sunn KG-erstatning! Hva strikker du på nå? Jeg holder fortsatt på med babygenseren, men nå er jeg snart ferdig med erme nr. 2, så de kan strikkes inn på bolen! (Det skal være sånn rundfelling.) Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #603 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg har faktisk starta på et teppe, til baby. er ikke gravid, men venninna mi strikker det, og det er så fint! Og kan nok fort bli lei så da kan man legge det bort litt også.. Er nybegynner jeg da... Litt god tid på jobb idag, så da har jeg rasa gjennom mange dagbøker, men helt sikkert ikke alle. Men nå må jeg bare få jobba litt og altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 17. januar 2006 #604 Del Skrevet 17. januar 2006 Teppe hørtes koselig ut! Er det rettstrikk frem og tilbake, eller er det noe mønster? Jeg har lyst til å strikke et sånt fra Nøstebarn, de ser så koselige ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #605 Del Skrevet 17. januar 2006 :klø: Jeg skal finne frem oppskriften når jeg får tid! Skal legge ut link hvis det finnes på nett.. Er litt mønster, med noen rette, vrange og løs av. Blir nok veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 17. januar 2006 #606 Del Skrevet 17. januar 2006 Strikking er koselig! Jeg begynte å brodere babyteppe i høst faktisk.. Nå har det ligget på hyllen en stund, det haster jo ikke! Men morro er det jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #607 Del Skrevet 17. januar 2006 Deilig å ha noe å pusle med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. januar 2006 #608 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 17. januar 2006 #609 Del Skrevet 17. januar 2006 *innom og hilser på* Kanskje jeg skal dra frem noe av håndarbeidet mitt igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. januar 2006 #610 Del Skrevet 17. januar 2006 Halla balla!! Så bra du kan surfe litt på kg i arbeidstiden da Ellers da?! Er det noe hektiske EL aktiviteter pågang eller....?! Håper mannen har blitt frisk værtfall!! See ya later christian slater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 17. januar 2006 #611 Del Skrevet 17. januar 2006 Buzz er kjempegøy!!! Selv om jeg trodde jeg ikke var mest interessert i musikk gjør jeg det sannelig bra i det spillet. Tror rett og slett jeg har god musikkhukommelse... Får lett sanger på hjernen og sånn. Og husker ganske mye tekno (eller hva det nå het) fra nittitallet som mannen og endel av vennene våre ikke holdt ut med... Og ja, det er gøy å strikke!!! Håper PC-trøbbelet snart gir seg. Ha en fin uke og lykke til med EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 17. januar 2006 #612 Del Skrevet 17. januar 2006 Strikking er bra. Jeg holder på med et lappeteppe til en baby selv. Er blitt helt avhengig av å ha strikketøy i henda når jeg ser på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #613 Del Skrevet 18. januar 2006 å! er så koselig å komme inn og se spor etter dere! Tja, sambo har hatt feber gjennom store deler av beregnet EL, så hvis ikke jeg hadde en tidlig EL, så har det nok ikke klaffet.. Han synes tydeligvis det er vanskelig å s.x når han har feber Skjønner deg jeg altså, selv om jeg ikke liker deg... Så derfor har jeg ingen formening om at det har klaffet. Venter bare på neste pp jeg nå! Jeg klarer bare se på strikketøyet når jeg har det, men må ha på tv i bakgrunnen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #614 Del Skrevet 18. januar 2006 Velkommen skal du være gjest!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. januar 2006 #615 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei! Nå har Ninja vært hos dyrlegen. Alt gikk bra og han fikk antibiotika. Takk for hjelp og gode råd Iss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #616 Del Skrevet 18. januar 2006 Bare hyggelig å kunne hjelpe!!!! Det skal bli morro å høre om hvordan du får den i pusen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. januar 2006 #617 Del Skrevet 18. januar 2006 Bare hyggelig å kunne hjelpe!!!! Det skal bli morro å høre om hvordan du får den i pusen... ← Fikk sånn antibiotika med god smak, og dyrlegen sa at de fleste katter spiser den uten problemer... men jeg tenker jeg knuser tablettene i maten for sikkerhetsskyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #618 Del Skrevet 18. januar 2006 Mine katter lar seg ikke lure, de er jo blitt voksne og ganske kloke.. Så jeg må holde de fast og slippe den ned i halsen, og gjett hva som skjer? Joda, de pleier å spytte den ut igjen! Men med litt utholdenhet så årnær de sæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. januar 2006 #619 Del Skrevet 18. januar 2006 Hello hello I`m in a place called vertigo Bare gjesper innom og sier hei på deg! Håper du ha det bare bra! Trøtt jeg og uten noe spes å formidle egentlig! *tjyss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #620 Del Skrevet 18. januar 2006 *gjesp* Gjesping er smittsomt altså! Jeg har det bra! Har akkuratt takla en akuttsituasjon på jobben, så jeg er fornøyd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg