Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til i denne prøveperioden!

Er visst nettopp begynt på en ny selv. Det så lovende ut for spottingen jeg hadde stoppet helt opp, men så begynte den igjen for fullt i går. Teite kroppen!

Så du ser på Dr.Phil? Godt det ikke bare er meg! :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hei og hopp, her kommer jeg innom og viser frem min dvaske vinterbleke kropp, må ikke hjertet ditt få stopp :ler:

Neida jeg lider ikke av overaktiv fantasi! Bare litt "hjernen er alene aktivitet" som kom frem!

:hoppe: Litt for EL jeg!!!!!!!

Og yes,skal sette meg ned og intenst prøve å fjernheale pcn din.....

.....*pc til iss; VIIIIIRK!!!!!!!!* *VIRK* *VIRK* *VIIIIIIIIIIIIRK*

Sånn! Da skulle vel det meste fungere :ler:

Ha en superduper dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i denne prøveperioden!

Er visst nettopp begynt på en ny selv. Det så lovende ut for spottingen jeg hadde stoppet helt opp, men så begynte den igjen for fullt i går. Teite kroppen!

Så du ser på Dr.Phil? Godt det ikke bare er meg!  :sjenert:  :ler:

Lykke til du og!!! Ja, det blir både Oprah og Dr Phil når jeg er hjemme :sjenert:

Hurra hei og hopp, her kommer jeg innom og viser frem min dvaske vinterbleke kropp, må ikke hjertet ditt få stopp :ler:

Neida jeg lider ikke av overaktiv fantasi! Bare litt "hjernen er alene aktivitet" som kom frem!

:hoppe: Litt for EL jeg!!!!!!!

Og yes,skal sette meg ned og intenst prøve å fjernheale pcn din.....

.....*pc til iss; VIIIIIRK!!!!!!!!*  *VIRK* *VIRK* *VIIIIIIIIIIIIRK*

Sånn! Da skulle vel det meste fungere :ler:

Ha en superduper dag! :klem:

Du er jo superduper du skytte!! Kommer her og piffer opp boka mi sånn!! TAkker og :bukker:

Jobba i dag, og har fått spørsmål om å jobbe i mårra også! Da sa jeg jo ja! Fikk tidlig fri idag, for strømmen gikk på jobben.... Da fikk jeg jo trena og!!! Og sambo er på musikk, så jeg snek meg opp til leieboeren og litt kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

:sjenert:

Ja han er vel egentlig en kjekkas også kanskje...

Men ingen fare, jeg eeeeeeeelsker sambo!! Men har blitt utrolig god venn med leieboeren, og vi setter stor pris på hverandres vennskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel slik at vi jenter er mer opptatt av prøving?? Siste pp var sambo utrolig fraværende, så jeg prøvde meg på en ny vri denne mnd. Jeg satt sammen med han og regnet EL og sånn, og sa at jeg "bestillte" s.x til EL perioden. Tror det har virket å ta det litt med humor underveis

I går snakket jeg litt om prøving, og det eneste jeg fikk ut av han var at han selvfølgelig tenker på at vi nå har bestemt oss en gang i mellom. Ville ikke si mer en det, men han sa det slik at jeg forsod at han tenker på det med glede innimellom...

rare sambo min.. han sier ikke så mye, men jeg synes jeg merker på han at han er fornøyd med sånn det er nå! Kanskje pga prøving??

Nei nå må jeg la leieboren være ifred og gå ned... Skal jobbe i mårra så jeg får legge meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlig med strømbrudd på jobben da ;)

Tror nok damer er mer opptatt av prøving enn menn ja. Iallefall i de fleste tilfellene. Du skal nok se at han blir mer interessert når prøvinga lykkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeellooooo!!!

Bare innom sånn snarest og ser om her er noe stilig pågang!!

Menn er rare dyr! Som slett ikke alltid sier så mye nei! Vet akkurat hvordan det er!

Man spør; "tenker du på røvinga/babyen/forandringene?"

Svar; "joda!"

Spør mer; "hva tenker du da?"

Svar; "litt forskjellig..."

:murvegg: Vet ikke hvorfor de er sånn jeg...Men plutselig så kommer det små ommentarer og tanker frem som viser at dette er faktisk noe de tenker en hel del på!

Anyway! See u later snupiss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei iss, takk for spor hos meg!

Lykke til med prøving og EL og sånt! Sender masse gravidvibber.

Morsomt at du så på Raballder. Jeg kjenner et par-tre av gutta på laget, men de jeg kjenner best er ikke blant de sju som det er fokus på i TV-serien. :) Blir gøy å følge med dem videre! Jeg trenger et nytt TV-program jeg bare MÅ se etter at Tufte gikk av. Forøvrig ser jeg nesten bare på nyheter! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeellooooo!!!

Bare innom sånn snarest og ser om her er noe stilig pågang!!

Menn er rare dyr! Som slett ikke alltid sier så mye nei! Vet akkurat hvordan det er!

Man spør; "tenker du på røvinga/babyen/forandringene?"

Svar; "joda!"

Spør mer; "hva tenker du da?"

Svar; "litt forskjellig..."

:murvegg: Vet ikke hvorfor de er sånn jeg...Men plutselig så kommer det små ommentarer og tanker frem som viser at dette er faktisk noe de tenker en hel del på!

Anyway! See u later snupiss ;)

:Nikke: De er rare dyr vettu!! Men de små kommentarene viser jo at de tenker på det de og.. det er bare vi som er så pratesjuke!!

Hei iss, takk for spor hos meg!

Lykke til med prøving og EL og sånt! Sender masse gravidvibber.

Morsomt at du så på Raballder. Jeg kjenner et par-tre av gutta på laget, men de jeg kjenner best er ikke blant de sju som det er fokus på i TV-serien. :) Blir gøy å følge med dem videre! Jeg trenger et nytt TV-program jeg bare MÅ se etter at Tufte gikk av. Forøvrig ser jeg nesten bare på nyheter! :overrasket:

Koselig å se deg igjen!! Tar imot alle gravidviber jeg kan få :hoppe:

Jeg tror nok jeg kommer til å følge med på rabalder, en god erstatter for tufte!! Jeg kjenner en som var kjempegod i håndball og han flytta til oslo. Kanskje han er med, men ikke i episoden som var?? Jeg får følge med...

Hei hei!!!

Så morro med ny EL da! Håper det blir masse :humpe:  slik at det blir en liten baby i magen din!

Lykke til!

:Nikke: Forarbeide og testing er igang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

Hellu :vinke:

Glemt meg?? Ikke det nei? Så fint ;)

Du må ha masse lykke til med prøvingen, sender masse babyvibber over til deg :)

Trodde jeg var den eneste som så på Dr.Phil jeg... :sjenert: Så fint at vi er flere. Men jeg må nok innrømme at jeg ser på i Gode og onde dager også... Gjort de siste 6 åra, så jeg kan jo ikke slutte nå :ler:

Ha en god dag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss: tilbake :)

Nyyyyydelig du rosin!!!

Morn du! :sjarmor:

:vinke:

Hellu :vinke: 

Glemt meg?? Ikke det nei? Så fint ;) 

Du må ha masse lykke til med prøvingen, sender masse babyvibber over til deg :)

Trodde jeg var den eneste som så på Dr.Phil jeg... :sjenert: Så fint at vi er flere. Men jeg må nok innrømme at jeg ser på i Gode og onde dager også... Gjort de siste 6 åra, så jeg kan jo ikke slutte nå :ler:

Ha en god dag

:klem:

:hoppe: Glemmer aldri noen jeg!! Bra formen er litt bedre, leste jeg i dagboka di...

Jeg har vært en i gode og onde dager- titter jeg også.. før, men ikke nå. Men kos deg med det du :ler: Jeg ser en time og er oppdatert på de siste 6 åra...

Jobben går unna idag, humøret er på topp!!! Gleder meg til å komme hjem idag, ikke for noe spesielt, men er så glad i huset mitt :sjenert:

Så hva skulle jeg nå?? JO- jobbe ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...