Skytte Skrevet 8. januar 2006 #541 Del Skrevet 8. januar 2006 Ha en fortreffelig søndag nå! Og ikke stresse! Det er jo oppkjøring til EL og da har vi ikke råd til stress Kjør pcn på pchospitalet imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #542 Del Skrevet 8. januar 2006 EL er det neste som står på programmet.. Og pc doktoren min bor desverre i oslo, så må kanskje vente litt på legetime.. men jeg har jo leieboeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 8. januar 2006 #543 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei, hei!! Ha en fin søndag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mathea- Skrevet 8. januar 2006 #544 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei iss- lenge siden jeg var her sist. Håper formen er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2006 #545 Del Skrevet 8. januar 2006 Tusen takk for besøk og kloke ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 8. januar 2006 #546 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg hadde et virus en gang som innebar at en naken mann kom fram på sjermen et par ganger i minuttet.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. januar 2006 #547 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Håper du blir kvitt viruset på maskina! (Er det et naken mann-virus? Som Lille Ballerina sitt? Det hørtes jo nesten morsomt ut!!!! ) Nei, det er ikke gøy når maskina ikke virker, asså. Ønsker deg en fin uke! Endret 9. januar 2006 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 9. januar 2006 #548 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg tror ikke jeg hadde hatt noe imot et slikt virus som Lille Ballerina hadde Håper du får ei flott uke iss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #549 Del Skrevet 9. januar 2006 Sitter på jobb.. Må svare dere senere, men er veldig glad for at dere er her i mine tragiske viruspåpcdager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. januar 2006 #550 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvorfor får jeg bare sånne teite virus på min maskin, og ikke slike festlige nakne menn som andre får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 9. januar 2006 #551 Del Skrevet 9. januar 2006 Hehe. hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. januar 2006 #552 Del Skrevet 9. januar 2006 Heia du!! Så dumt at pcdoktoren er så langt unna da.....Fjernhealing?! Bra du har slik en super nordlending boende hos deg da Skulle aldri sagt det vettu! Blir å gnage på det til han har flytta ut! Ellers da? Noe innkjøring til EL Må holde jernet varmt Påtide med en lur her nå ja....! Kos deg masse snuppi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 9. januar 2006 #553 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei der. Bare innom med en liten hilsen og et par forspor . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. januar 2006 #554 Del Skrevet 10. januar 2006 Iss, du må ikke være så fraværende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #555 Del Skrevet 10. januar 2006 Hvorfor får jeg bare sånne teite virus på min maskin, og ikke slike festlige nakne menn som andre får ← Jeg og vil ha nakne menn!!!! Hehe. hei ← Hei hei!! så koselig at du titter innom!! Heia du!! Så dumt at pcdoktoren er så langt unna da.....Fjernhealing?! Bra du har slik en super nordlending boende hos deg da Skulle aldri sagt det vettu! Blir å gnage på det til han har flytta ut! Ellers da? Noe innkjøring til EL Må holde jernet varmt Påtide med en lur her nå ja....! Kos deg masse snuppi! ← Er så deilig å ha skytte tilbake på heltid!! Tja, tar du på deg healingoppdraget da=??? tror ikke svoger innehar sånne krefter.. Og ja, dere fra nord er uerstattelige!!! Supre også.. Og dere drikker mye mye kaffe EL er på gang.. Snart.. Tenkte å teste litt etter EL denne mnd, for jeg fikk ei venninne sine tester, ho trenger de nemlig ikke, for ho har blitt gravid Så da kan jeg teste litt!! Hei der. Bare innom med en liten hilsen og et par forspor . ← Bare tråkk i vei!!!! Kjære dere herlige girls!!! Dere er herlige som legger igjen store og små spor, selv om jeg er fraværende.. Nå har jeg fått grint meg til leieboerens pc for å oppdaterer meg... Og jobb er så stress for tiden, så ikke mye kg tid der heller Men ellers er det som jeg skrev over, snart på tide med EL . Me like EL!! Så da får vi stå på, og håpe at det ikke blir brøyting i mange døgn på sambo.. Ser ut som om det kommer som regn, og det liker jeg Trena i går!!! Sammen med venninne M. Det var deilig, men fikk så sabla vondt i hodet! Så jeg tok en kvarters cowboystrekk i går, og en paracet. Hjalp litt, men merker jeg har "rester" av hodepina nå. Men tror ikke det blir så ille idag. Hadde tenkt å starte med å hive klær fra skapene i dag, men så var det morsomme "rabalder" gutter på god morgen norge. Og da jeg skrudde på dr Phil, var det utrolig facinerende der. Noen som så det?? En 19 år gammel gutt som tok løgndetektor, for han nekta for å ha befølt søstera si og hatt sex med barn under 14. Fikk ikke med meg starten, men han strøk på testen, og måtte innrømme hva han hadde gjort. Ble helt satt ut jeg Og nå må jeg snart kjøre ned for å hente en resept for mamma, og da må klesskapet vente. Skulle hatt lønn idag, men ikke kommet noe!!! Nei nå pjatter jeg i vei! Får heller gjøre noe annet. Lov yah girls!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #556 Del Skrevet 10. januar 2006 Der var du jo lille ballerina!!! litt fraværende må jeg få være.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 10. januar 2006 #557 Del Skrevet 10. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 10. januar 2006 #558 Del Skrevet 10. januar 2006 Innom med en tirsdagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. januar 2006 #559 Del Skrevet 10. januar 2006 Hei på deg!! Spennende med ny prøveperiode Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Funshine Skrevet 10. januar 2006 #560 Del Skrevet 10. januar 2006 Og da jeg skrudde på dr Phil, var det utrolig facinerende der. Noen som så det?? En 19 år gammel gutt som tok løgndetektor, for han nekta for å ha befølt søstera si og hatt sex med barn under 14. Fikk ikke med meg starten, men han strøk på testen, og måtte innrømme hva han hadde gjort. Ble helt satt ut jeg Får helt vondt av å høre som slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg