Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

Baderomsvindu....

Jeg tror jeg ville gått får film på vinduet eller persienner jeg...

Da kan du jo velge om du vil ha gardiner eller ikke ytterst!

Får håpe du får fiksa pc'n din da. Jeg hater maskiner som ikke funker. Men så jobber jeg med det også så da må jeg søren meg være den som fikser også :forvirret:

Nå må jeg komme meg i dusjen snart. Jeg og sambo skal på kino i kveld! *gleder meg*

Håper det slutter å snø så dere får prøvd litt mer da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:frustrert: Svoger sier jeg har virus på pcen. Han jobber i Dell, og har jobba i HP og alt mulig sånn, så han er alltid min pc-doktor..¨

lsass eller noe sånt heter viruset, er vist mange viruser som bruker en fil.. Klarte ikke å fixe det over telefon, ser ut som om windows har sletta seg selv eller noe. Jeg skjønner ikke noe jeg da. Men hvorfor skal det skje meg som kun bruker pcen til mail, kg, aviser og msn? Laster aldri ned noe jeg..

Jeg skal finne fram en cd som fulgte med pcen i mårra, og se om vi klarer å "snakke med pcen den veien" som svogers sa, for nå vil den ikke si noe som helst.

Den er rett og slett i koma :overrasket:

Dere er snille dere, som holder liv i boka mi!

I mårra skal jeg ut og gi blod... Min andre gang. Var skummelt første gang, for nåla var så stor, og jeg måtte drive å klemme på en svamp... Men jeg ville bare slappe av for var jo skummelt.. Men bra jeg kan brukes til noe!!

Nei, jeg får rase en runde og lese i bøkene deres, tilgi meg for at jeg ikke legger igjen spor overalt, men har jo ikke lest på et par dager, og må ned til meg selv snart igjen... Sambo sover på soffan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Virus er noe dritt. Du kan jo ha fått det gjennom en infisert mail f.eks. Det er viktig å ha et oppdatert virusprogram på data`n som du kjører jevnlig, men det er lett å være etterpåklok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittvirus. Det er på grunn av slike ting at jeg har kjøpt meg mac istedet for pc. Har til dags dato ikke opplevd å få noe virus på denne. Har vel hatt den i to år eller no sånt.

Håper maskina blir ordna etterhvert da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Virus kommer nesten uansett det dessverre... :forvirret:

Jeg er blodgiver men har ikke gitt så mange ganger fordi jeg sliter litt med lav blodprosent. Vi lurte på om vi ikke skulle dra og gi blod sammen i morgen. De har oppe til 13 og siden vi har fri burde det gå bra! Jeg bare håper blodprosenten min har blitt bedre.... Jeg har da tygd tabletter i 3 mnd... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheheheiiiiiiiiaaaaaaaa!!!!!!!

:ler: Jeg må le av meg selv her nå! Drev å leste om det viruset ditt og leste; isjas!

Så liksom for meg at pcn hadde fått isjas ja...Bra fredagshumor her nå...!

Er j****irriterende når man plages med maskina :frustrert: Da er de bare dumme bokser som plager oss!

Men ellers er de liksom uunværlige!

Håper det fikser seg snart i allefall! Og at du får ei herlig helg!! Er det noe EL tid pågang snart??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fantus

Teite virus! Og de kommer inn på pcen selvom man bare surfer helt vanlig på nettet og er inne på helt vanlige sider. Det skjedde hvertfall med min pc. Håper svogeren di kan fikse den da.

Elles må jeg si at jeg syns du er kjempeflink som gir blod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så mange som har vært her!! Blir helt rørt jeg!!

Virus er noe dritt. Du kan jo ha fått det gjennom en infisert mail f.eks. Det er viktig å ha et oppdatert virusprogram på data`n som du kjører jevnlig, men det er lett å være etterpåklok.

Jeg er kanskje den som er mest forsiktig, og scanner mest etter sånn dritt.. Skikkelig irriterende

Drittvirus. Det er på grunn av slike ting at jeg har kjøpt meg mac istedet for pc. Har til dags dato ikke opplevd å få noe virus på denne. Har vel hatt den i to år eller no sånt.

Håper maskina blir ordna etterhvert da :)

Jeg har hatt pcen i tre år, og nesten ikke hatt noe problem jeg heller.. Typisk..

Virus kommer nesten uansett det dessverre... :forvirret:

Jeg er blodgiver men har ikke gitt så mange ganger fordi jeg sliter litt med lav blodprosent. Vi lurte på om vi ikke skulle dra og gi blod sammen i morgen. De har oppe til 13 og siden vi har fri burde det gå bra! Jeg bare håper blodprosenten min har blitt bedre.... Jeg har da tygd tabletter i 3 mnd... :sjenert:

Ikke gitt så mange ganger jeg heller da, en gang før.. har måttet avlyse mange fordi vi har reist, og jeg har vært syk.. Men nå gikk det!!!

Heheheheiiiiiiiiaaaaaaaa!!!!!!!

:ler: Jeg må le av meg selv her nå! Drev å leste om det viruset ditt og leste; isjas!

Så liksom for meg at pcn hadde fått isjas ja...Bra fredagshumor her nå...!

Er j****irriterende når man plages med maskina :frustrert:  Da er de bare dumme bokser som plager oss!

Men ellers er de liksom uunværlige!

Håper det fikser seg snart i allefall! Og at du får ei herlig helg!! Er det noe EL tid pågang snart??

Ja er jo avhengig av den lille tingen.. :hoho: Ser for meg isjass på maskina jeg og ...

EL er fra den 9 og litt tid utover.. og har sagt til sambo, så han får bare være klar..

Teite virus! Og de kommer inn på pcen selvom man bare surfer helt vanlig på nettet og er inne på helt vanlige sider. Det skjedde hvertfall med min pc. Håper svogeren di kan fikse den da.

Elles må jeg si at jeg syns du er kjempeflink som gir blod!

:bukke: Ja synes det er greit å gi blod, kan hjelpe noen lissom.. Og virus er noe dritt.. Har lånt leieboeren sin pc, så jeg får tilfredstilt behovet noe da.. Skal prøve å fixe min i kveld..

:vinke:

Hei igjen!!!

:vinke:

Nytt "fjes" Velkommen skal du være, kom gjerne igjen!!!!!

Blir så glad når dere har vært her jeg snupper... Men rekker nok ikke bøkene deres nå, har bare lånt pcen for å gå på nettbanken, men sniker meg innom kg.. Og jeg må kjøre og hente sambo nå, så kanskje jeg kommer inn dersom pcen blir frisk ikveld. Men tror nok ikke det :tristbla:

Så dere får alle ha en flott kveld, skal ta det igjen når jeg er tilbake for fullt igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei Iss :)

Endelig tilbake jeg, etter noen dager på tur!Så da må jeg jo inn og oppdatere meg på livet ditt ;) Høres ut som du koser deg, untatt den :sinna: pc'en da.. Håper det ordner seg snart!! Liksom greiest når slike ting fungerer..

Klem!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Noen ganger lurer jeg på om det bor en liten kødd inne i PC-en... :ler:

Særlig jobb-PC-en. Når jeg bruker ett av programmene der, vil den ikke lagre filene, for eksempel. Jeg må lagre alle endringer som nye versjoner av filen! Gjett om det er irriterende, da...

Håper du snart får maskinen din i orden igjen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er jenter!!!

Jeg tar en runde hos dere nå, mens leieboer er her.. Så tilgi meg om jeg ikke rekker innom din bok!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...