Skytte Skrevet 2. januar 2006 #501 Del Skrevet 2. januar 2006 GODT NYTT ÅR SNUPPI!!!!!!!! til tanta.....Men for stabile sykluser! Skal se at det blir frø i magen nå! Krysser alt for deg og legger igjen hauger med babystøv! Så koselig feiring dere hadde! Godt det! Snuse på sambo inn i det nye året for strikkinga di!! Flinke iss!! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #502 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) godt nytt år ← I lige måte fluesopp! Uten sjokolade hele jula??? Du skulle kommet hit og lært meg litt, du! ← Jeg pleier å være flink å ikke spise sjokolade, men kan få kick. Da oftest på 70% mørk sjokolade GODT NYTT ÅR!!! Så fine de pulsvarmerne var! Jeg har fått helt strikkedilla etter at jeg har begynt å strikke babyklær til knøttet. Tror det må bli lue og noen greier til meg selv også etterhvert!!! Jeg lagde min første kalkunmiddag sammen med mannen i går, det blei SUPERGODT!!! Så stolt av meg sjøl da! Den var fylt med bacon, druer og løk, og tilbehør var hjemmelaga potetsalat (med hjemmelaga majones!), surkål, mais og fløtesaus (lagd av sjy og avkok av kalkuninnmaten). NAMNAM! Jeg har dårlig selvtillit når det gjelder matlaging, antagelig mest fordi jeg nesten aldri har prøvd meg. Man får jo til mye med en oppskrift!!! Lykke til med prøving og alt annet som skal skje i det nye året! ← Jeg og startet med en babyjakke, og fortsatte med stæsj til meg selv. Babyjakka var veldig enken og kun rettstrikk.. Men jeg huska ikke helt opplegg og avfelling, så den var en fin trening. Vi hadde ikke så mye stæsj til kalkuna da, er vant til bare å ha poteter, grønsaker og sånn.. Synes det er Godt nyttår!!!! Joda, jeg fikk nok av juleavateren og gikk tilbake til den opprinnelige Nivea-avataren.. Jeg skal komme ofte på besøk her så blir du nok vant til meg til slutt!! Og så er jeg jo ikke helt inni dette baby-prøve-språket da, skjønner jo de fleste men... IKM?? Hva betyr det ? Men nyttårsklem skal du hvertfall få!! ← Jeg er vant til deg allerede jeg!! Koselig at du stikker innom! IKM betyr IKe Mens (altså den dagen vi ønsker at mensen IKKE skal komme. Den dagen kan man teste for graviditet...) Skjønte du? Nyttårsklem tilbake GODT NYTT ÅR SNUPPI!!!!!!!! til tanta.....Men for stabile sykluser! Skal se at det blir frø i magen nå! Krysser alt for deg og legger igjen hauger med babystøv! Så koselig feiring dere hadde! Godt det! Snuse på sambo inn i det nye året for strikkinga di!! Flinke iss!! Ha en fin dag! ← Der var du igjen jo skytte!! Savna deg jeg Ja vi håper på frø, og jeg i babystøv... Nå jenter, har jeg spist to og et halvt knekkebrød, og skal snart ut og trene sammen med venninne M. Men først må jeg på kid og få brukt opp tilgodelappen. Lurer litt på hva jeg skal kjøpe... Trenger lissom alt, sengetøy, gardinstenger, gardiner,duker og stæsj... Endret 2. januar 2006 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 2. januar 2006 #503 Del Skrevet 2. januar 2006 Innom med en Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #504 Del Skrevet 2. januar 2006 Nå står mandelpotetene og putrer sammen med gulerøttene, laksen koser seg inne i folien i ovnen, og jeg tar en liten kg pause.. Sambo kom inn døra nå, så da får jeg sett han i dag og!!! Har vært flink jente og trena idag da!! Men ble ikke noe kjøp på kid, har nå tilgodelapper på tilsammen 500 kr.. Lurer på hva jeg trenger mest... Og pulsvarmeren min er snart halvveis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. januar 2006 #505 Del Skrevet 2. januar 2006 Ble maten god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #506 Del Skrevet 3. januar 2006 Maten ble god den!!! Men tror jeg er mer glad i torsk enn laks Men sambo er motsatt... Var flink og stod opp kvart over ni, pleier å sove så lenge når jeg har fri... Idag må jeg vel rydde litt her tenker jeg.. Men først skal jeg spise en grov brødskive med skinke , så kommer leieboer snart på en kopp kaffe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 3. januar 2006 #507 Del Skrevet 3. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #508 Del Skrevet 3. januar 2006 :klø: Nå sitter jeg og funderer på dette med gardiner. Har jo tilgodelapp på kid, og fant ut at det kanskje kunne vært lurt og kjøpt gardiner?? Vi har hatt helt lyse liftgardiner siden vi flyttet inn, og er fornøyd med dem. Men har hele tiden regnet med at jeg fikk lyst på gardiner i tillegg en gang, og nå vil jeg det!! Men valget er: Gardiner eller panelhøyder Altså, jeg tror jeg heller litt mot panelhøyder, synes de er kjempespreke! Har kommet så utrolig mye fint i dem nå!! Men er det bare inn i tiden, eller vil jeg like å ha det lenge??? Funderer også på baderomsvinduene, idag henger det sort søplesekk der Vi har veeeeeldig dype vinduskarmer, og det gjør det litt vanskelig, for jeg vil jo bruke den plassen til å ha noen lys eller sånn. Alternativene er: 1. Kjøpe sånn "film" til å ha på vinduet, og ha gardistenger på utsiden med rosa gardiner. Det som er litt dumt er at det ligger en vei rett ved oss. Og under vinduet skal vi få boblebad. Vil det da bli vanskelig å "dra for" om vi vil det? Stoler ikke helt på fimen. Men sambo sier at filmen holder alt innsyn ute og lys inn! 2. Kjøpe persienner og ha innerst til vinduet, som da vil være neddratt for det meste av tiden, og ha rosa gardiner på gardinstang på utsiden. 3. Ha rosa gardiner helt innerst, på Wire. Da blir hele vinduskarmen åpen, med plass til stæsj. Men stenger jo helt for lys da. :klø: Skjønner dere problemet??? Kanskje ikke et verdensproblem, men nok til at jeg aldri får gjort noe ferdig. Kan ikke dere flotte kg jenter tenke litt høyt for meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. januar 2006 #509 Del Skrevet 3. januar 2006 Hei på deg! Tenkte jeg skulle se etter gardiner i dag jeg også! Har vært uten en stund på kjøkkenet, for de vi hadde der likte jeg ikke. Nå i jula har vi hatt julegardiner der, og det kommer til å bli tomt uten gardiner nå når de skal vekk. Og siden vi nå vet kjønnet på babyen, trenger vi ikke å vente med å kjøpe gardiner til barnerommet heller Vi har selv panelhøyder på noen av vinduene, og jeg liker dem veldig godt! Er ikke sikker på hvor lenge det kommer til å være "in", men så lenge vi liker dem selv så har vel ikke det noe å si? Vi har hatt våre i over to år, og nå ser det ut som det kommer mer og mer av det i butikkene. Så det forsvinner sikkert ikke før vi blir lei av gardinene våre Vi har trepersienner i kirsebær på badet. Veldig fint! Har ikke gardiner der i det hele tatt, vi. Men hvis du vil det, så høres det jo ikke så dumt ut med gardiner på wire helt inn mot vinduet, så karmen blir ledig. Dere kan jo ha to gardiner likevel, og bare dra dem for når badet er i bruk? Ha en fin dag, og lykke til på shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 3. januar 2006 #510 Del Skrevet 3. januar 2006 Hei, hei, vel overstått nyttår! Høres ut som om du hadde en fin kveld. Og nå er dere i gang med ny pp også, det er jo spennende!! Baderomsvindu? Hmmm... synes film på vinduet hørtes lurt ut. Går det ikke an å se det i en butikk, hvor dere kan holde opp glasset mot vindu og gå forbi og sjekke innsyn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. januar 2006 #511 Del Skrevet 3. januar 2006 Godt nyttår vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 3. januar 2006 #512 Del Skrevet 3. januar 2006 Godt nytt år! Går det an å ha liftgardin på badet kanskje? Vi har det på kjøkkenet, og jeg er veldig fornøyd.. vinduet ser litt større ut i og med at liftgardinen tar så lite plass, og så er det kjekt at man kan trekke den helt ned når det trengs.. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. januar 2006 #513 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg tror jeg hadde gått for sånn persienne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 3. januar 2006 #514 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg ville gått for persienner på badet, gjerne sånne av tre. Men persienner så man får inn lys men ikke mye innsyn. Og en lite tanke, litt avhengig av målene på vinduet... Kanskje det går av å henge persiennene helt inne ved vinduet så du får brukt karmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 3. januar 2006 #515 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg hadde nok også gått for persienne på badet. De kan du henge helt inne ved vinduet slik at du har hele karmen ledig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 3. januar 2006 #516 Del Skrevet 3. januar 2006 Heeii iss Ja, jeg regna med det var en del å lese hos deg da, men 6 sider!! Skulle egentlig legge meg senest halv tolv i dag, men måtte jo lese ferdig Heisans tanker om iss's jul Julaften: huff, høres ikke koselig ut nei! Jobbing i romjula: Kjedelig, men blir jo penger da Nyttårsaften: Høres kjempekoselig ut Tante: Strikking: Får lyst til å begynne jeg og Mannen: Dårlig gjort å ikke hjelpe til, flott at han hjalp til, og håper det ikke blir snø rundt EL Neste PP: LYKKE TIL!!! Men nå får jeg neste legge meg da, selv om jeg ikke har rukket noen andre, får ta dem etterhvert, hehe Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #517 Del Skrevet 4. januar 2006 Sitter på jobb og må ta deres innlegg senere.. Sitter på jobb, kommer ikke på nettet hjemme Eller det vil si, kommer ikke inn på laptoppen. Får bare feilmelding når jeg skrur på pcen.. Blir så irritert.. Så jeg får ta dere litt pø om pø , skal bli over hos mamma i natt, så kanskje det blir litt kg der. Men hun er fryktelig nysgjerrig.. Badevinduet er veldig langt og smalt.. Heisann!! Der var du jo!! Stikker innom dere alle herlige kg jenter senere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. januar 2006 #518 Del Skrevet 4. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 4. januar 2006 #519 Del Skrevet 4. januar 2006 Gjør som den tvilsomme naboen min har gjort; heng opp bæreposer fra rimi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #520 Del Skrevet 5. januar 2006 Nå sitter jeg på pcen til leieboeren, mens han forsøker å fixe min. Men han klarer det nok ikke. skjønner ikke hvorfor den har kræsja, jeg som aldri får virus og sånn:klø: Har jobba idag og, og det var skikkelig pes. Skulle tro jeg jobba mer en de 20% jeg gjør. Men det letter nok om et par uker, for jeg kan ikke fortsette sånn altså... Jeg oppdaterer meg i dagbøkene deres, men legger igjen større spor når jeg kommer meg ned på min egen pc.. Men skjønner ikke hva det er altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg