Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

:hoho:

Ligger i senga med laptoppen, og nå skal pus spise opp musepila på skjermen..

Og den som flytter på seg når jeg skriver

HJEEEEELP

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho:

Ligger i senga med laptoppen, og nå skal pus spise opp musepila på skjermen..

Og den som flytter på seg når jeg skriver

HJEEEEELP

:ler: Ser det for meg...

Takk for koselige hilsner i boka mi, setter pris på at du sprer smil og glede i min lille verden :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Her var det mye snakk om stryking av klær :ler:. Hvis noen føler seg kallet, så har jeg en diger haug med klær som trenger stryking. Den haugen føles som den aldri blir mindre uansett hvor mye jeg stryker. Dessuten er stryking ulidelig kjedelig :Gjesp:.

Hva slags planer har du for nyttårsaften da Iss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo og jeg har fått en tradisjon at vi er hjemme på nyttårsaften! Startet det året vi fikk kattunge, og vi fant ut at det er så koselig siden vi aldri er hjemme på julaften...

Noen ganger er vi alene, andre ganger er det noen venner på besøk. Så hvordan livet er er litt opp og ned! Men alltid like koselig...

Kalkuna er kjøpt, så spennende å se hvor mange som kommer i år

Og jeg har jobba hele romjula, så gleder meg til fri i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo glemte jo å si at

DET SNØR!!!

og det har det gjort siden i går, så nå er det hvitt...

og la meg i tom seng i går, og våknet til tom seng i dag. :tristbla: Sånn er det når sambo brøyter.. Men blir jo money money money da :sjarmor:

Og idag skal jeg til frisør etter jobb!! Fått lov av sambo, så jeg skal farge det og klippe.. Ikke spør meg om farge og form, for det får jeg se på når jeg sitter der.. Det blir spennende...

Nei, nå MÅ jeg jobbe litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble du fornøyd hos frisøren..? :)

Det har snødd her også!! Hele 5 millimeter eller noe sånt... :sur: Vil ha masse snø!! Men får være gla for det lille hvite som er!! Det er pent å se på uansett :)

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du er på, men du, er ikke du på jobb da? Og skal redde alle de små søte barna og krapylske ungdommene? Kan'ke sitte på KG da vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg er på jobb jeg! Tre timer siden jeg kikka innom kg, men skjermbilde står på i bakgrunnen vettu.. Mens jeg rydder og ordner i mapper og brev..

Og jeg sitter masse forran skjermen, så hvis jeg blir ordblind, tar jeg en 2 min. kg og bare ser på livet

:sjenert: Så jeg jobber også altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble du fornøyd hos frisøren..?  :)

Det har snødd her også!! Hele 5 millimeter eller noe sånt... :sur: Vil ha masse snø!! Men får være gla for det lille hvite som er!! Det er pent å se på uansett :)

Ha en fin dag!!

Har time 1630, så det blir spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dag på jobb i år!! :hoppe: Det hørtes deilig ut da!!

Ja deilig å være ferdig.. er sliten nå...

Håper du fikk en frisyre du var fornøyd med i dag.

:Nikke:

...Ble du fornøyd??? Spent!!!!  :hoppe:

Så morro at du er spent!!

Ja jeg er super fornøyd!!! Har både kort og langt hår, langt i nakken og kortere oppover lissom..

Og farga det i både mørke og lyse striper.. Er veeeeeeldig fornøyd!! Vi får se om jeg kan slå meg til ro med den når jeg får vaska det selv.. :ler:

Nå har jeg spist en halv grandis, og kjenner kroppen er sliten.. Litt strikking og så i seng. Gidder ikke gjøre noe her for gjett hva

jeg har fått UVI igjen :sur: Ahhh blir så irritert

Så nå drikker jeg appelsinjuice som bare det.. Håper den forsvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Doen vår er gjennom hele første etg, så ned i kjelleren som ikke er innredet og derfor litt kjølig før man kommer til badet....

Så er ikke det jeg orker.. Men må vel det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke så dumt nei... Jeg slet mye med UVI før men etter at jeg startet å gå på do hver gang har det forsvunnet helt..

Det som hjelper når jeg merker at jeg har fått det er å ta med meg en liter appelsinjuice på do og sitte der til alt har rent igjennom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja deilig å være ferdig.. er sliten nå...

:Nikke:

Så morro at du er spent!!

Ja jeg er super fornøyd!!! Har både kort og langt hår, langt i nakken og kortere oppover lissom..

Og farga det i både mørke og lyse striper.. Er veeeeeeldig fornøyd!! Vi får se om jeg kan slå meg til ro med den når jeg får vaska det selv.. :ler:

Så bra du ble fornøyd da, -hørtes veldig kult ut :briller2: ! Æ har au løst å stribe... Blir nok til det neste gang.. Gøy med frisør :hoppe: Måtte bare hoppe litt igjen ja.. hehe

Åsså må jeg bare si riktig godt nytt år til deg!! Ha det gøy og kos deg max imorra!

Nyttårsklem :klem: fra Nivea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke så dumt nei... Jeg slet mye med UVI før men etter at jeg startet å gå på do hver gang har det forsvunnet helt..

Det som hjelper når jeg merker at jeg har fått det er å ta med meg en liter appelsinjuice på do og sitte der til alt har rent igjennom :ler:

Har slitt mye med det jeg og, tror jeg får det oftere en andre uansett., Men må skjerpe meg der ja... Sitter med juice her nå.. :ler:

Så bra du ble fornøyd da, -hørtes veldig kult ut :briller2: ! Æ har au løst å stribe... Blir nok til det neste gang.. Gøy med frisør :hoppe: Måtte bare hoppe litt igjen ja.. hehe

Åsså må jeg bare si riktig godt nytt år til deg!! Ha det gøy og kos deg max imorra!

Nyttårsklem  :klem: fra Nivea.

Du og snuppa!! Og jeg ble helt forvirra av at du har bytta avatar, forbinder deg lissom med den figuren.. Men skal nok venne meg til det!!! Kose deg idag du og da!! Blir nok bra det du skal lage..

Godt nyttår vennen, kos deg masse i morgen!!

:klem:  :tommel:  :hjertesmil:

Godt nytt år til den eneste rosinen jeg liker!!!!!

Godt nytt år til deg Iss :klem:.

gallery_7179_99_61823.jpg

:klem: Godt nytt år til deg og snuppa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...