Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å stryke, faktisk :ler: Jeg strøk til og med trusene mine er periode :overrasket: Det er noe skikkelig beroligende over å vaske, henge opp, legge sammen og stryke klær ;) Merkelig, jeg? Nææææi :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Jeg vet hva du mener... Fikk for meg en fredag for mange år siden at jeg skulle stryke alle skjortene til sambo som hang i skapet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

HOLY COW! :Hehe: Det hadde vært noe å prøve i framtiden :sjarmor:

Kanskje jeg heller skal ha på meg g-streng og tåspissko og stryke ballettdrakt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, nå er soverommet rydda, nytt sengetøy og laken.. Og vinduet har stått oppe litt, selv om det er minusgrader der ute... Så nå gleder jeg meg til å legge meg ved siden av den varme kroppen til sambo... Og nyyyyte det nye sengetøyet...

:overrasket: Men det ser litt rart ut da.. Altså, veggene er malt i en syrin lilla farge. Den er bare helt skjønn!! Og behagelig. Men sengetøyet jeg fikk til jul var turkist.. Har et turkist tema i stua, så det er jo "meg" da.. Og når lakenet i tillegg er mørkeblått så blir det fargerikt :ler: Jaja.. skal jo bare sove der, og kanskje :sjarmor: . Bryr oss ikke om at det er litt for mange farger da....

Deilig å tenke på at jeg har gjort det uten at jeg lissom har "måttet". Kunne trengt en runde i stue og kjøkken, men stresser ikke nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, ikke noe er som å legge seg i nytt, rent - nystrøkent!!!- sengetøy!!

Nystrøkent sengetøy...slik luksus har jeg ikke opplevd siden jeg bodde hjemme hos mor og far.. (og hotell da, men det tells ikke!!) Kanskje jeg skal unne oss nystrøkent sengetøy neste gang..bare for følelsens skyld..

Bra Iss, du inspirerer!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, ikke noe er som å legge seg i nytt, rent - nystrøkent!!!- sengetøy!!

Nystrøkent sengetøy...slik luksus har jeg ikke opplevd siden jeg bodde hjemme hos mor og far.. (og hotell da, men det tells ikke!!) Kanskje jeg skal unne oss nystrøkent sengetøy neste gang..bare for følelsens skyld..

Bra Iss, du inspirerer!!  :ler:

:Nikke: Det kan anbefales Nivea! Var jo bare sååååå deilig da... Mitt første strøkne sengetøy....

:overrasket:  :sur:

:troest: Pisk mannen din litt du... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå

Nystrøket sengetøy!!!

Kanskje jeg burde kjøpe meg et skikkelig strykebrett så jeg kan stryke sengetøyet... Nå har jeg bare et lite til å sette på bordet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sjeldent jeg stryker selve dynetrekket, men jeg må alltid stryke putetrekket. Det er så deilig å legge seg på nystrøket putetrekk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare tanken på å stryke får meg til å grøsse.

Sist gang jeg strøyk noe fikk jeg et bransår på magen :klappe: .... å nei, jeg prøvde ikke å stryke noe jeg hadde på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
åååå

Nystrøket sengetøy!!!

Kanskje jeg burde kjøpe meg et skikkelig strykebrett så jeg kan stryke sengetøyet... Nå har jeg bare et lite til å sette på bordet...

:ler: Strykebrett kan anbefales ja...

Bare innom med en kjempeklem :klem:

Å det er ikke bare bare!!! :klem:

Det er sjeldent jeg stryker selve dynetrekket, men jeg må alltid stryke putetrekket. Det er så deilig å legge seg på nystrøket putetrekk  :sjenert:

:overrasket: Den var ny... Men er jo enig i at det er deilig da... Pleier ikke stryke jeg da..

Sist gang jeg strøyk noe fikk jeg et bransår på magen  :klappe: .... å nei, jeg prøvde ikke å stryke noe jeg hadde på meg  ;)

:hoho: Ikke meningen å le, men det er bra gjort da!! Håper det gikk bra med deg.. :sjenert:

Sånn, da har jeg tatt runden i dagbøkene deres. så nå er jeg lei av å skrive, og vil bort til strikketøyet som venter på meg...

Kort oppsummering av dagen: Jobb

Ja, så snør det! Og det betyr at jeg er hjemme alene.. For sambo brøyter.

Har vært flink til å lage verdens beste suppe idag :sikle: Må nesten ta meg en tallerken til.. Og den er jo bare helt sunn og da!! Masse rotgrønnsaker og litt svinekjøtt..

Nei, nå gidder jeg ikke.. Er sliten i fingrene etter jobben idag og, så skriver bare feil.. Kanskje jeg kommer sterkere tilbake senere ikveld???

See ya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg strøyk noe fikk jeg et bransår på magen  :klappe: .... å nei, jeg prøvde ikke å stryke noe jeg hadde på meg  ;)

men.. ehm... det er ikke så vanskelig ass... :sjenert:

Ja jeg har klart det selv.. Men jeg sto og strøk genseren jeg skulle ha på meg, ergo jeg hadde kun bukse og bh og truse på meg... Så lente jeg meg liksom mot benken jeg strøk på, og plutselig kom jeg borti magen...Og fytti det var vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som strikker! Jeg har aldri gidda å lært meg det skikkelig jeg, sånn bortsett fra strikkinga på barneskola da. Hadde vært greit å få gjort noe fornuftig mens man f.eks. sitter og glaner på tv'n.

Kos deg i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men.. ehm... det er ikke så vanskelig ass...  :sjenert:

Ja jeg har klart det selv.. Men jeg sto og strøk genseren jeg skulle ha på meg, ergo jeg hadde kun bukse og bh og truse på meg... Så lente jeg meg liksom mot benken jeg strøk på, og plutselig kom jeg borti magen...Og fytti det var vondt!

:hoho: Er jo egentlig bare komisk...

Så flink du er som strikker! Jeg har aldri gidda å lært meg det skikkelig jeg, sånn bortsett fra strikkinga på barneskola da. Hadde vært greit å få gjort noe fornuftig mens man f.eks. sitter og glaner på tv'n.

Kos deg i kveld!

Jeg må jo si at det var for en mnd eller to siden ei venninne dro meg med... Hadde bare strikka på barneskolen før,.... så er ikke så dreven, men er kjempedeilig!! Strikker fantastiske flotte skjerf!!!!

Men nå er det nattan igjen jenter. Jobben kaller i mårra vettu!!!

Endret av iss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...