Gjest Fantus Skrevet 19. desember 2005 #381 Del Skrevet 19. desember 2005 Bare stå på krava når det gjelder lønn. Det er kjempe viktig å ikke selge kompetansen sin forbilligi forhold til hva andre får. Tr-årig høyskoleutdannelse er verdt en del. (Selvom det ikke er noe lett å fremme et sånt krav...) Får håpe de tar kontakt igjen senere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayli Skrevet 20. desember 2005 #382 Del Skrevet 20. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #383 Del Skrevet 20. desember 2005 Natta jenter, nå er det tid... Skal jobbe i mårra, men kan sove en time lenger... gleder meg allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. desember 2005 #384 Del Skrevet 21. desember 2005 Hei vennen! Skjønne jenta som holder boka mi oppe mens dataen her skaper seg helt tussete!MAnge klemmer får du herved for det Også liker jeg sånne jenter som står på krava .....du skal bare se de tilbyr jobben alikevell når de får summet seg litt! Her bøtter regnet ned i dag så det er jammen ikke mye å komme i julestemning av nei! Hvorfor kan vi ikke få litt snø da?Iallefall for ungenes del. Nå står jo bare akebrettene her og blir ikke brukt i det hele tatt. Typisk. Håper du koser deg nå disse siste dagene fram mot selve kvelden. Jammen har det gått fort! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #385 Del Skrevet 21. desember 2005 Takk kjære Charmina! Må jo passe på deg... Ikke hatt kg tid på jobb idag, men får ta meg en runde ikveld. Sitter og lurer på om jeg skal dra og trene... Er sliten og trøtt og da... Og er ikke jul her enda men bør vel trene Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. desember 2005 #386 Del Skrevet 21. desember 2005 Takk for at du er innom boken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. desember 2005 #387 Del Skrevet 21. desember 2005 Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. desember 2005 #388 Del Skrevet 21. desember 2005 Hei snuppa! Nå har jeg endelig fått surra meg til å komme innå signere dagboka di! Det var jo på tide da! Nå skal jeg snart se å få laget meg en dagbok jeg oxo da. Kose deg i kveld med stryking av juleduker og julepynt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #389 Del Skrevet 21. desember 2005 Takk for at du er innom boken min ← til deg og.. Savner dine små skritt i dagboken for tiden jeg.... Håper det står bra til.. Ha en fin kveld ← Ha en riktig så god natt da søndagsengel! Hei snuppa! Nå har jeg endelig fått surra meg til å komme innå signere dagboka di! Det var jo på tide da! Nå skal jeg snart se å få laget meg en dagbok jeg oxo da. Kose deg i kveld med stryking av juleduker og julepynt! ← Ja det var på tide! Koselig å se deg her inne og, og ja, du må nok starte en egen dagbok snart! Jeg er herved fast leser selv om den ikke finnes enda... Ja nå er juletreet på plass i stua. Pusen kom inn nå og fikk plutselig se at noe var forandret siden sist hun var inne.. De er nå rare de dyra... Foreløpig er hun ikke interessert i kulene, sånn ho var da ho var kattunge... I år har jeg endelig fått kjøpt meg nye kuler, masse rødt!! Og gull... Har fått strøket en duk, og laga middag, og surra litt rundt.. Ser ut som jul snart jo!!! Selv om det er fryktelig rotete og sånn. Jeg regner med å få tatt kjøkkenet i mårra, da hjelper det masse. Skal jobbe både torsdag og fredag, fulle dager... Dette er tredje uka jeg har jobba fullt, og jeg som trodde jeg kun skulle jobbe en dag i uka. Så juleforberedelsene har blitt litt forkorta.. Pleier alltid å ha ordentlig julerengjøring, men blir første året jeg ikke har det .Ikke fått vaska vinduer og sånn nei. Men men, jeg får vel legge meg så jeg kommer opp i mårra... Natta jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 21. desember 2005 #390 Del Skrevet 21. desember 2005 Hei hei, legger bare igjen litt spor og en klem etter meg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 21. desember 2005 #391 Del Skrevet 21. desember 2005 god natt til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayli Skrevet 22. desember 2005 #392 Del Skrevet 22. desember 2005 GOD JUL OG GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. desember 2005 #393 Del Skrevet 22. desember 2005 Innom for å ønske kg`s beste iss en fortreffelig jul og et supert nytt år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 22. desember 2005 #394 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg er innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nytt år . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. desember 2005 #395 Del Skrevet 22. desember 2005 Hei på deg! Bare et lite spor fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #396 Del Skrevet 22. desember 2005 Hei hei, legger bare igjen litt spor og en klem etter meg jeg ← Alltid hyggelig med så store spor at jeg ser det!! god natt til deg også ← Verdens beste fluseopp: GOD JUL OG GODT NYTT ÅR ← Du får ha en god jul du også!! Innom for å ønske kg`s beste iss en fortreffelig jul og et supert nytt år!! ← Du er jo så herlig du skytte.... Håper verdens beste skytte får en fin jul også!! Jeg er innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nytt år . ← I like måte!!! Hei på deg! Bare et lite spor fra meg! ← Akkuratt stort nok så jeg så deg... Ja jenter, da er det snart jul!! Hehe... Ser faktisk snart ut som jul her og, har dette året kjøpt meg to juleduker og to røde puter... Og juletreet har mye rødt pynt.. Og det blir enda mer gjennomført når jeg får opp noen nisser... Måtte bare ha 5 min og et glass cola.. Før jeg fortsetter her... Skal jo jobbe hele mårra og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. desember 2005 #397 Del Skrevet 22. desember 2005 ja det var det med den pyntingen da, skal jeg orke det da? Har duker men de må strykes, og det er noe herk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. desember 2005 #398 Del Skrevet 22. desember 2005 Om jeg får mannen til å ta vekk madrassen som ligger midt på gulvet så kanskje det ser litt ryddigere ut her og. Har hatt overnattingsbesøk og det er så vanskelig å legge vekk den madrassen! Men nå er den full av tøy da! satt på den og la sammen tøy og pakket inn gaver i sta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #399 Del Skrevet 22. desember 2005 Vet at det er vanskelig å fjerne en deilig madrass fra gulvet.. Etter egen erfaring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #400 Del Skrevet 22. desember 2005 Nå er jeg såååå irritert på sambo.. Han hjelper meg ikke i det hele tatt. Han klarte å bære tre pappesker ned i kjelleren etter at jeg kjefta litt, men så var det tilbake til soffan for å snorke.. Jeg jobber jeg og altså, selv om han jobber mer Sier til han at jeg ikke klarer alt alene, så sovner han.... Fy faen nå er jeg irritert... Må ta en kg pause og roe meg litt ned.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg