Cymbidium Skrevet 13. desember 2005 #321 Del Skrevet 13. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayli Skrevet 13. desember 2005 #322 Del Skrevet 13. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. desember 2005 #323 Del Skrevet 13. desember 2005 Hei vennen! Har helgen vært fin? Synes sånne helger går alt alt for fort jeg! Den skulle vært dobbelt så lang minst! Her regner vi vekk snart - ikke akkurat til å komme i julestemning av nei Håper veldig på litt snø til jul. Ha en fin tirsdag da vennen. Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 13. desember 2005 #324 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) *kommer syngende inn * Svart senker natten seg i stall og stuer. Solen har gått sin vei. Skyggene truer. Fjernet sangteksten da det i henhold til Kvinneguidens regler er det ikke tillatt å gjengi sangtekster og annet materiale med kopirett. Se også Kopinors regler. Arwen (mod) *deler ut lussekatter som Fru Fomle har skaffet i barnehagen* Endret 13. desember 2005 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 13. desember 2005 #325 Del Skrevet 13. desember 2005 Her snør det! Jippiiiii! Og Fluesopp kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #326 Del Skrevet 13. desember 2005 Her har det vært liv mens jeg har jobba for fullt.. Skulle bare innom for å si at nå er jeg ferdig og kjører hjem!! :hoppe'. (til dem som bryr seg ) Går gjennom innlegga deres etterpå ... So long!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 13. desember 2005 #327 Del Skrevet 13. desember 2005 Du har vel ikke kjørt av veien??? (Var bare så lenge siden du var på vei hjem sjø... ) Ha en fin kveld iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 13. desember 2005 #328 Del Skrevet 13. desember 2005 Legger bare igjen et spor så du ser jeg har vært inne og oppdatert meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #329 Del Skrevet 13. desember 2005 Akkuratt nå sitter jeg og trøkker i meg nydelig kinamat eller thaimat fra en nyoppdaget mini-restaurant Helt utrolig godt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 13. desember 2005 #330 Del Skrevet 13. desember 2005 Høres nydelig ut Hos oss står det en kjele med kyllingitomatsausgryte på ovnen og putrer. (er sulten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #331 Del Skrevet 13. desember 2005 Sånn!! Da har jeg satt meg i godstolen med laptoppen på fanget og skal gå gjennom all den aktiviteten som har vært her idag... Fantus: Nei, trenger ikke uteliv med sambo, hotelseng og spa Lille ballerina: Oktavia: Er ofte innom deg fordi det er så koselig i dagboka di vettu!! Rosin: Takk for !! En tilbake Cymbidium: Jayli: Tilbake Charmina: Helgen har vært topp! Har slappet av og baka. Ingen stress. Og det har jeg nytt til det fulle!! Skulle vært lenger ja.. Jeg er glad i å sove jeg da.. Her og lever håpet om en hvit jul, selv om det idag regner... Hannen: Jeg ble så imponert over fremvisningen din, og ikke minst sangen din!!! til deg!!! Tenk, jeg har enda ikke pynta til jul Lille Ballerina igjen: Her regner det . Koselig med besøk!! LinKri: Neida ikke kjørt av veien.. Kjørte bare rett på trening sø... Ha en fin kveld du og!! Fantus: Det var mange som hadde skrevet her!!! blir så glad jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #332 Del Skrevet 13. desember 2005 Hællæ Cheri! Åssen går de får tia? Hær ær alt bra.. mamma ær mye jemme å skriver får tia, så jæi får mye kos.. I går fikk jæi tunfisk-pate, de hadde du nåk digga! Sjikkeli gått! Menn jæi ær egentli litt på slankærn da..får ikke mat hele tia, sånn såm jæi fikk før. Har litt stor mage se, menn de ær vel sånn mannfolk ska ha eller hva? Håpær du har de fint, å at du har litt julepynt å leka me sånn såm mæi! Cherio Cheri! NiNJA ← Hæj NiNJA!! Hær gårre bra! Så fint du får mye kos dah. Sku barre mangle vis ho ær hjemme så mye. Mamma jobbær fult ho nå, så ho ær borte hele dan. Da sovær jæj masse da. Tunfisk pate har jæj aldri smaka. Må spøre mamma om de jæj da. Jæj ær heldivis ikke på slankærn. Er lita jæj sier døm. Mamma har kjøpa refleks halsbån ti mæj og gråpus. Nå når det ær mørt ute må jæj ha de på. De liker jæj egentli ikke, men jæj skjønner at mamman min ær redd for mæj. Nå kom Truls for å leke me mæj. Vi skrivæs en anna gang byby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #333 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Sånn, her kommer litt prøve-stæsj: I snart gravids fertilitetskalkulator la jeg inn disse dataene; siste mens 3. desember Sykluslengde fra 24 til 31 dager Da regner den ut at EL vil være mellom 9. og 20. desember Eller det vil si dagene de anbefaler å teste med to dager ekstra i hver ende.. Så El vil da være 11-18 desember! IKM blir da mellom 26. og 2.januar Endret 13. desember 2005 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 13. desember 2005 #334 Del Skrevet 13. desember 2005 Da får vi håpe på at det klaffer med EL denne gangen da Så kanskje du flytter over i graviditetsdagbøkene etterhvert *sende babyvibber til iss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. desember 2005 Forfatter #335 Del Skrevet 14. desember 2005 Hellu!!! Sitter på jobb og har en bitteliten kg pause Skulle bare si hei til alle som ser dette Denne uka er søs og lille tantebarn 2 hos mamma. Og jeg skal dit etter jobb, og bli der til fredag. Jobber på dagen da men.. jau jau.. Og i mårra kommer tantebarn 1 dit også! Da skal vi ha juleverksted!! Er ikke sikkert det blir kg på meg da.. For vil ikke at de skal lese over skulderen min om kg.. Dette er mitt tilflukssted.. (pcen står i gangen..ved badet..) Ha en fortryllende dag!! Kanskje jeg skriver mer om jeg unner meg en kg pause til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. desember 2005 #336 Del Skrevet 14. desember 2005 Ha en fin dag iss!! (Men...regn i går? Ikke her i hvertfall!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. desember 2005 Forfatter #337 Del Skrevet 14. desember 2005 Litt regn, men kanskje ikke så mye at det kan sies at det regner dryppa da.. Straks ferdig på jobb!! Nå spurte han ene om jeg ville ha grøt Var klar for å dra hjem jeg da, men får vel ta en skje eller to.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 14. desember 2005 #338 Del Skrevet 14. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 14. desember 2005 #339 Del Skrevet 14. desember 2005 Lykke til med barnemas og juleverksted da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 14. desember 2005 #340 Del Skrevet 14. desember 2005 innom med en når jeg egentlig skal lese... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg