Gå til innhold

Lite respons på tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet
sjonkelrolf skrev (48 minutter siden):

Vet ikke, jeg. Selv sveiper jeg såkalte "modelldamer" til venstre hvis de ikke gir uttrykk for noe annet enn å vise hvor "fine" de er. Vil heller ha noe med substans. Det er viktig. Ok, da, hvis en "modelldame" også viser interesser som jeg synes noe om, da sveiper jeg til høyre. Men det avgjørende vil være at hun viser noe mer enn hvor "modellaktig" hun måtte være.

40 år? Hadde jeg sett ei på 40 med en profil som appelerte, hadde sveipet henne til høyre glatt. Det er ikke noe spørsmål engang. Men om det hadde blitt match, og hvis så, en samtale, dét er en annen sak. For som sagt, nok av de som sier de er ute etter noe seriøst, men som blir helt stille etter bare et fåtall av meldinger, før man i det hele tatt rekker å komme dit at det er naturlig å spørre om å treffes. Og med et fåtall, mener jeg ikke dusinvis, heller så få at man kan telle de på én hånd.

Jeg har én ting det kunne vært j*** kult å ta ei med på som en førstedate. Og det er ikke hjemmedate, men noe som betyr i hvert fall et par timer i friluft, konstant i aktivitet og bevegelse (nei, ikke noe pervo). Men jeg er redd det kan være litt sært for de fleste damer, og det er best i dagslys. Ikke i mørket hvor man må bruke lys og sånn.

Jeg hadde blitt med på noe sånt 😁 Alle er så opptatt av kaffe! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
miss summers skrev (23 minutter siden):

Jeg hadde blitt med på noe sånt 😁 Alle er så opptatt av kaffe! 

Mente ikke gåtur i parken, altså, selv om det også er en fin ting å gjøre. Mer intensitet, som i fysisk aktivitet. Var faktisk på en date i fjor vår der vi gikk rundt i en park. Bare synd det ble med det, men likevel mye bedre enn den vanlige kaffen. Det ble en viss lengde på det, og vi fikk snakket en god del. Så det var bra. Tur i park som en førstedate er nok absolutt noe jeg kan tenke meg å gjøre ved en senere anledning.

Skrevet
sjonkelrolf skrev (Akkurat nå):

Mente ikke gåtur i parken, altså, selv om det også er en fin ting å gjøre. Mer intensitet, som i fysisk aktivitet. Var faktisk på en date i fjor vår der vi gikk rundt i en park. Bare synd det ble med det, men likevel mye bedre enn den vanlige kaffen. Det ble en viss lengde på det, og vi fikk snakket en god del. Så det var bra. Tur i park som en førstedate er nok absolutt noe jeg kan tenke meg å gjøre ved en senere anledning.

Ja, jeg tar gjerne en skikkelig tur. Har tursko og fjellsko, og skikkelig tøy jeg. 

Spasertur tar man til butikken. 

Skrevet
miss summers skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg tar gjerne en skikkelig tur. Har tursko og fjellsko, og skikkelig tøy jeg. 

Spasertur tar man til butikken. 

Hehe, mente kanskje noe med litt (eller mye) mer fart, jeg da. Men det er nå så, tror fortsatt jeg har militærstøvlene liggende. Poenget er, gjøre noe annet enn den kjedelige kaffen, som ofte kan være ganske kleint for begge parter.

Skrevet
sjonkelrolf skrev (1 minutt siden):

Hehe, mente kanskje noe med litt (eller mye) mer fart, jeg da. Men det er nå så, tror fortsatt jeg har militærstøvlene liggende. Poenget er, gjøre noe annet enn den kjedelige kaffen, som ofte kan være ganske kleint for begge parter.

Ja, det var poenget mitt og. Alt annet enn tørr kaffeprat. Så lenge det er noe interessant. Jeg er ferdig med å late som jeg er en jeg ikke er (for å tekkes en mann). Later ikke som felles interesser osv. 

Skrevet (endret)
miss summers skrev (19 minutter siden):

Ja, det var poenget mitt og. Alt annet enn tørr kaffeprat. Så lenge det er noe interessant. Jeg er ferdig med å late som jeg er en jeg ikke er (for å tekkes en mann). Later ikke som felles interesser osv. 

Jeg fikk plutselig opp en del profiler med damer under den aldersgruppen jeg egentlig har definert, som 30 og oppover (på tide å justere litt opp nå snart). Dvs, damer i 20-åra. Jeg ble litt overrasket over hvor lite de legger i å si noe om seg selv. Bilder av varierende kvalitet, og lite eller ikke noe tekst i det hele tatt. Og hvis det er tekst, så er det gjerne teite ting som "spiser ikke ananas", eller et annet duste-utsagn som går igjen på ganske mange profiler, noe som gjerne ikke betyr noe som helst mtp. å finne ut hvem personen bak profilen er. Et eksempel på en profil som utmerket seg negativt, var en profil der det var bare et par av bildene der hun ikke hadde et vinglass i hånda. Om hun hadde skrevet noe eller ikke, husker jeg faktisk ikke, fordi profilen var så intetsigende. Det var ikke vinglasset i seg selv som var problemet, men at det ikke fortalte noe mer om akkurat henne. Hadde jeg sveipet til høyre og fått match kunne en førstemelding gjerne vært "hei. jaså, du liker vin?". Men altså, en sånn førstemelding hadde selvfølgelig ikke gjort noe suksess. Det var altså ikke så mange andre ting å ta tak i, som man kunne spinne videre på. Jeg vet ikke, kanskje en sånn profil appelerer til noen. Men i hvert fall for de som ser etter noe mer enn bare "enda ei som liker å ta et glass vin og være med venninner", det tipper jeg ganske mange damer gjør, så blir det for alt for tynt.

Endret av sjonkelrolf
Skrevet
sjonkelrolf skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk plutselig opp en del profiler med damer under den aldersgruppen jeg egentlig har definert, som 30 og oppover (på tide å justere litt opp nå snart). Dvs, damer i 20-åra. Jeg ble litt overrasket over hvor lite de legger i å si noe om seg selv. Bilder av varierende kvalitet, og lite eller ikke noe tekst i det hele tatt. Og hvis det er tekst, så er det gjerne teite ting som "spiser ikke ananas", eller et annet duste-utsagn som går igjen på ganske mange profiler, noe som gjerne ikke betyr noe som helst mtp. å finne ut hvem personen bak profilen er. Et eksempel på en profil som utmerket seg negativt, var en profil der det var bare et par av bildene der hun ikke hadde et vinglass i hånda. Om hun hadde skrevet noe eller ikke, husker jeg faktisk ikke, fordi profilen var så intetsigende. Det var ikke vinglasset i seg selv som var problemet, men at det ikke fortalte noe mer om akkurat henne. Hadde jeg fått match kunne en førstemelding gjerne vært "hei. jaså, du liker vin?". Men altså, en sånn førstemelding hadde selvfølgelig ikke gjort noe suksess. Det var altså ikke så mange andre ting å ta tak i, som man kunne spinne videre på. Jeg vet ikke, kanskje en sånn profil appelerer til noen. Men i hvert fall for de som ser etter noe mer enn bare "enda ei som liker å ta et glass vin og være med venninner", det tipper jeg ganske mange damer gjør, så blir det for alt for tynt.

Måtte inn og sjekke min egen bio. Den er ikke veldig utfyllende 😂 Stikkord, og veldig til poenget. Eksakt slik jeg er. Og de jeg kommuniserer best med er ganske like meg på det. Men nå søker jeg ikke et seriøst forhold, og så fort jeg slo av den bryteren i eget hode ble alt mye lettere, mindre komplisert og jeg fikk mye bedre flyt i samtalene. Uten at jeg har skrevet det i bio (at jeg er useriøs). Det har litt med egen innstilling å gjøre også. 

Skrevet

Jeg er kvinne. Fikk sykt mange likes da jeg hadde Tinder gold eller hva det heter. Jeg var dog ute etter noe seriøst og var åpen om det i profilen. Ellers jakter jeg og hadde bilde av det, samt valper, da jeg driver med hundeoppdrett. Tror jeg fikk 400+ likes i løpet av tre måneder. Møtte en fantastisk mann med samme interesser. 😊 Jeg vil også påstå at jeg er helt gjennomsnittlig. Tror ikke jeg er en man typisk legger merke til.

Anonymkode: f3614...73c

Skrevet (endret)
miss summers skrev (11 minutter siden):

Måtte inn og sjekke min egen bio. Den er ikke veldig utfyllende 😂 Stikkord, og veldig til poenget. Eksakt slik jeg er. Og de jeg kommuniserer best med er ganske like meg på det. Men nå søker jeg ikke et seriøst forhold, og så fort jeg slo av den bryteren i eget hode ble alt mye lettere, mindre komplisert og jeg fikk mye bedre flyt i samtalene. Uten at jeg har skrevet det i bio (at jeg er useriøs). Det har litt med egen innstilling å gjøre også. 

Det er faktisk også på en måte blitt en klisjé, tenker nå jeg, den "ute etter noe seriøst". Det går ofte igjen, begynner å tenke at akkurat den der har mistet litt av sin betydning. Jeg har ikke skrevet akkurat dét, men heller fokusert på å vise hvordan jeg ser ut, hva slags interesser jeg har, og så ta det derfra. Så får damene heller gjøre seg opp sin egen mening. Om det funker, vet ikke, men enn så lenge jeg ikke har funnet noe bedre. Og jeg vil ikke gå i klisjéfella.

Edit: måtte bare justere litt, godt språk i teksten er viktig.

Endret av sjonkelrolf
Skrevet
On 2/7/2022 at 12:26 PM, sjonkelrolf said:

Ja, jeg kom på et annet problem med profilen din. Du sier at du har tatt en del reisebilder fra utlandet. Det kan også tolkes som at profilen rett og slett kan være falsk. Det er ingenting i profilen som gir holdepunkter for at den er ekte, personen kan være hvem som helst fra hvor som helst. For det er mange falske profiler ute og går. Og man gidder vel ikke kaste bort tid på spam, vil man vel?

Ikke ts men meg du siterte, jeg tenkte på denne tråden i helgen om hva som er galt med profilen min og tok kontakt med en av matchene mine som aldri tok kontakt men har vært i bunken en stund, etter litt frem og tilbake med hei og alt bra fikk jeg naturlig sneket inn «hvorfor har du ikke tatt kontakt før da? ;)« og han skrev at noe er åpenbart galt med meg når jeg ser så pen ut og er singel og at det er et rødt flagg i seg selv. Ikke noe haha eller «😋» som signaliserte at han tullet. Tenker virkelig menn så umodent eller var jeg uheldig med akkurat han? Menn er jo på tinder og single de også, så det er ganske hyklersk. 

Anonymkode: 95dc5...04a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke ts men meg du siterte, jeg tenkte på denne tråden i helgen om hva som er galt med profilen min og tok kontakt med en av matchene mine som aldri tok kontakt men har vært i bunken en stund, etter litt frem og tilbake med hei og alt bra fikk jeg naturlig sneket inn «hvorfor har du ikke tatt kontakt før da? ;)« og han skrev at noe er åpenbart galt med meg når jeg ser så pen ut og er singel og at det er et rødt flagg i seg selv. Ikke noe haha eller «😋» som signaliserte at han tullet. Tenker virkelig menn så umodent eller var jeg uheldig med akkurat han? Menn er jo på tinder og single de også, så det er ganske hyklersk. 

En ting du må lære deg er at menn aldri blir fornøyde og alt vi gjør er galt.

Du er singel og pen? Ja da er det sikkert noe galt med deg.

Du er singel og lite pen? Ja da er det selvfølgelig noe galt med deg.

Du er på tinder og vil ha uforpliktende moro? Æsj for en hore. 

Du sveiper ikke menn riktig vei? Buhuu du er så slem for menn får ikke sex(men om de får det kaller de deg hore...)

Du er på Tinder og søker noe seriøst? Ja det kan du bare glemme.

Også videre.

Anonymkode: c2edd...cdc

• Liker 3
Skrevet
On 2/7/2022 at 10:01 PM, AnonymBruker said:

Veldig enig i det siste du skriver her. På tide at menn må senke kravene sine også. Jeg er også en vanlig dame når det kommer til utseende, interesser og personlighet. 

Anonymkode: 4a118...374

så... uten puls? 🤔 Fra gjøk til halvor: Jeg skulle ønske alle damer prøvde seg som average joe på tinder, dere hadde ikke holdt ut en uke 😂

Sluttet med Tinder for lenge siden når jeg så statistikkene, spiller ikke spill som er rigget fra start.

Anonymkode: ee42d...fef

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Du sveiper ikke menn riktig vei? Buhuu du er så slem for menn får ikke sex(men om de får det kaller de deg hore...)

Også videre.

Huff, ja når du sier det har jeg hørt alle disse argumentene fra menn flere ganger 😐

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 1.00):

Jeg tror ikke tinder er helt bra for mange. Jeg som mann får innimellom likes men det blir med en samtale som dør fort ut da jeg har hvert igjennom hundrevis av samtaler som ikke leder noen vei. Tror mange gutter er likedan da jeg ser jenter skriver velkommen til min kolleksjon med pene mennesker jeg ikke snakker med osv. 

man skal ha ganske godt driv for å gidde å legge så mye i det når man ser jenter her inne få 1000 likes på en time osv.

Anonymkode: db880...41b

Men tenker du evnt ikke igjennom hva som går galt i samtalene? Noen kjører på og gjør samme feil flere ganger, og får samme resultat. 

Anonymkode: 5a4a1...a46

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Også videre.

Femcel spotted! 😂

Anonymkode: ee42d...fef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...